Goede collectie, Zeer vriendelijk personeel, prima prijzen

100%. Service, prachtige collectie,. Zeer vriendelijk personeel, Personeel dat je herkent, juiste adviezen geeft, ook wanneer het niet staat !! Voldoende deskundig personeel dat de tijd neemt en adviseert.Ruime paskamers.. Overzichtelijk tentoongesteld.. goede prijzen voor de geboden kwaliteit. 200%.

Mooie mode. Voor je dagelijkse outfit maar ook voor een goed feest

Veel leuke kleding gekocht en geholpen door gezellige en behulpzame dames.

Klantvriendelijk personeel

Ik kom graag in de winkel omdat je perfect geholpen wordt en ook eerlijk gezegd wordt als iets niet staat. Daar houd ik wel fijn.

Het was voor mijn tante van 86 en voor mij een Geweldige winkel ervaring. Deskundig advies, en heel veel hulp!! met het passen van al de mooie kleding!! Wij komen zeker terug ;))

Prima!

Goede service, bijzonder klantvriendelijk

Goede service en persoonlijke aandacht.

We waren weliswaar de enige klanten, maar dat neemt niet weg dat de service prima was. Er werd goed meegedacht en leuke nieuwe dingen gebracht.

Goed geslaagd

Super goed geslaagd Ondanks de drukte toch goede aandacht en advies gekregen 👍👍

waar de klant koningin is

vakvrouwschap in combinatie met klantgerichtheid en een gevarieerd aanbod, ook in prijs en maat, maken een bezoek aan de winkel altijd de moeite waard. De vermaakservice is perfect.

Leuk geholpen

Ik was naar niets speciaals op zoek, maar kwam met een gehele set thuis 😊.

lief personeel

Ik kwam vandaag voor de allereerste keer in de zaak en trof een allervriendelijkste verkoopster

Enorm klantvriendelijk

Bij deze zaak wordt je heel fijn geholpen. Er is kleding voor zowel wat jongere als oudere dames te koop. Als ik met mijn moeder van 82 kom, die niet zo goed meer ter been is , kan ik gaan zitten. De verkoopsters gaan op zoek naar kleding die zij mooi vindt en helpen met aan en uitkleden. Geweldig! Geen moeite is hun teveel. Ook als er iets korter gemaakt moet worden of veranderd moet worden wordt dat door hun geregeld. Kortom : top zaak met super service

goed assortiment , deskundige verkoopsters

voldoende keuze, goede kwaliteit

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel. Ik word altijd uitstekend geholpen en als er iets aan de kleding vermaakt moet worden gebeurd dit zeer vakkundig.

Wij komen vanuit Rotterdam naar Pijnappel Damesmode ivm de prettige, persoonlijke en deskundige bege

Hier is men eerlijk en durft men ook te zeggen als iets niet zo staat. Complimenten hiervoor!

Goede service en vriendelijk en betrokken personeel

Vriendelijke ontvangst in een zeer mooie ruime winkel met een goed assortiment van zeer bekende merken. Ruime paskamers. Personeel geeft adviezen helpt met uitzoeken. Vanuit Zutphen mag ik graag af en toe mezelf verwennen in deze mooie winkel

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mooie kleding en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en

Perfecte service, zeker aan te bevelen

Vandaag voor de eerste keer de winkel bezocht. Heel klantvriendelijk en behulpzaam geholpen. Komen zeker terug

Gezellige winkel, de dames geven allemaal een goed en eerlijk advies,

Altijd een leuke winkel, gezellig ontvangen met een kopje koffie of thee, de Mode dag die wij bezochten was gezellig druk en leuk georganiseerd, ga zo door 👍

Bijzonder vriendelijke eigenaresse en personeel met veel aandacht voor klant!

Alleen maar goede ervaringen

Leuke winkel, mooie collectie voor jong en ouder, fijn personeel

Vandaag voor het eerst bij Pijnappel geweest, leuke, stoere, vlotte, nette collectie voor ouder en jonger; voor ieder wat wils! Ik (34 jaar) heb goed kunnen slagen, verwacht lang van de kleding te kunnen genieten.

door de vriendelijke service van José ben ik uitstekend geslaagd

Hier word je NIET uitgekleed maar goed GEKLEED

Partner van Jose

mooi assortiment, en ook voldoende grote maten

prettig geholpen, mooie winkel, voldoende aandacht voor de klant, fijne sortering kleding van mooie kwaliteit

Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan Klarenbeek. Het was weer vanouds gezellig met goede koffie. Mijn vrouw is uitstekend geholpen met kleding en adviezen. De pantalon moet worden ingekort; de broekspijpen zijn afgespeld. Tijdens het afrekenen hebben we de pup, een rotweiler, nog bewonderd. Thuis werden we na een poosje opgebeld. Het was Gerda. Gerda had de broek afgespeld en ontdekte dat de pijpen verschillend van lengte waren. Verschillende beenlengten komt meer voor, maar hebben wij nog nooit erg in gehad. Mijn vrouw moet morgen naar de fysiotherapeut en gaat daar overleggen en neemt dan kontakt op met Pijnappel. Het is een heel verhaal, maar waar vind je deze service? Arie de Haan

aandacht voor de klant en erg behulpzaam

was niet van plan om te kopen , maar even de nieuwe collectie te bekijken. zonder opdringen toch laten zien wat er is.

Over Pijnappel Damesmode