Prettig geholpen.

Leuke winkel met vriendelijk personeel.

Ik ben erg fijn geholpen.

ik werd heel fijn geholpen.

Ik werd heel fijn geholpen. En ze gaven heel goed advies.

Mooie collectie en prima dienstverlening.

De medewerkers bij Pijnappel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. geven goede adviezen en een kopje koffie aan het einde.

Klantvriendelijk en deskundig

Bij mijn eerste bezoek had ik het gevoel dit wordt mijn winkel.

Prima geholpen

Was er voor de eerste keer en fijn geslaagd en fijn geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Heel prettig!!!!

Fijne winkel goed personeel

Vond wel wat weinig keus . Maar dat kan nu door de Corona zijn gekomen . Hoop de volgende keer wat meer sortering te vinden .

Goed geholpen

Fijn personeel. Vriendelijk en veel mogelijkheden.

Klantvriendelijke, goed advies, tijd en aandacht. Het is altijd gezellig om bij jullie naar binnen te stappen.

Zeer hulpvaardig

Een geweldige winkel .

Het was een fijne ervaring om bij jullie te winkelen .Een geweldige vriendelijke bediening niets was teveel voor de verkoopster . Ik ben bij jullie goed geslaagd ben dus heel tevreden .kom zeker terug !!! Vr gr

Prima geholpen!

Er werd ook goed gelet op de afstand! Een kopje koffie is iets wat vaak zeer gewaardeerd wordt. Prima!

Zeer persoonlijke en professionele adviezen

Eigenlijk kom ik niet zo veel bij jullie.. Niet om een speciale reden, maar ik koop niet zo heel veel kleding. Als ik iets koop, dan wil ik ook iets moois en kwalitatiefs goeds. Daar ben ik dan ook bij jullie voor op het juiste adres. Modieuze kleding en tevens voor, wat veel mensen niet verwachten, kleinere maten! Laatst een super set gekocht van Jane Lushka. Fantastisch, maat XS. Tevens een colbert van Helena Hart erbij. Voor vele gelegenheden draagbaar. Heel blij mee. Ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen bij kennissen en vrienden die twijfelen jullie te bezoeken. In iƩder geval een keer gaan kijken!

erg klantvriendelijk

mijn moeder werd erg fijn geholpen.En omdat zij in rolstoel zit en niet in gewone paskamer kan passen, werd er een plek vrijgemaakt waar zijn kon passen en dat is erg fijn.

Prima geholpen en voldoende keus

Als je alleen winkelt is het belangrijk dat je eerlijk hoort of iets bij jouw staat/past of niet. Maar ook om eens iets anders dan anders te passen.

Een fijne behandeling

Goede uitleg en tijd voor advies.

Helemaal top!

Fijne medewerkers die goed met je meedenken. Eerlijk advies, als een kledingstuk je niet staat wordt dat ook gezegd. De dames geven je alle tijd om rustig al het uitgezochte door te passen. Paskamers zijn zeer ruim en netjes.

Hartelijke en ervaren verkoopsters

Een goede sortering mode. Men neemt de tijd voor je. Niets is te veel.

heel goed

Vriendelijk ,goed adviseren ,helemaal goed .

Heel klantvriendelijk, eerlijke mening over hoe iets staat.

Het is nooit te veel moeite om ook na het zoveelste stel kleding gepast te hebben, nog weer iets te vinden wat bij mij past. Ik word altijd heel vriendelijk geholpen met prima resultaat. Er is altijd gezellig een kopje koffie of thee. Prima service ook als het gaat om korter maken of veranderen van kleding.

Vriendelijk

Heel goed geholpen en goed advies

Een top winkel!

Bij binnenkomst wordt er netjes goedendag gezegd, Je krijgt de mogelijkheid om even lekker rond te kijken en verder helpen ze je uitzoeken wat jij aangeeft dat je graag wilt hebben. Ze zijn eerlijk en zeggen ook als het niet staat. Kortom: Een Top winkel!

Een prettige behandeling en goede adviezen.

Niet opdringerig geheel vrijblijvend.

Altijd eerlijk en behulpzaam.

Al is het voor een nieuw kledingitem of het verstellen ervan, altijd goed en eerlijk advies.