Weer super leuke collectie voor 2019

Wij zijn in voor vernieuwing, dus vanaf nu een tablet in de winkel om uw beoordeling te vragen ,we zijn het zelf ook aan het uitproberen en het werkt goed !

vriendelijk goede keuze

mooie kwaliteit

Mooie collectie en hartelijke en goede service

Kom graag samen met mijn moeder bij de modeshows, zo’n leuke opzet is dat! Goede parkeergelegenheid, mooie collectie en hartelijke en goede service.

Goede service.

Prima begeleiding bij het vinden van een nieuw vest.

Dit verwacht je niet meer

Ik moest broeken hebben voor mijn moeder van 87 die 150 km van ons vandaan woont. Zij is zelf niet meer mobiel om naar een winkel te gaan. Hoe lastig is dat om precies de juiste pasvorm te vinden voor oudere mensen. Wij kregen na veel passen en meten twee broeken mee om die bij haar te gaan passen. “Als ze niet goed zijn breng je ze maar terug en als zij ze wel wil dan graag de kaartjes mee terugnemen om af te rekenen”. Geweldige service wat je in deze tijd haast niet meer verwacht. Ik ben blij dat het begrip “vertrouwen en service” nog bestaat.

Prettige rustige en klantvriendelijke ervaring.

Gisteren 10-05-2019, naar Pijnappel. Heerlijk rustig rondkijken, niemand die je dwingt. Zal ik de kleding die je hebt uitgezocht bij een paskamer neerhangen? oké. Gepast en nog weer nieuwe bij gepakt, niets is teveel. Zo fijn geshopt en heel goed geslaagd voor mijn maatje meer. Sportief en leuk. Als je dit in het echt ziet is het toont heel anders dan via internet. En niet met van de grote zakken en punten die je bij bepaalde winkels met maatje meer wel hebt. Van het najaar ga ik eerst naar Pijnappel.

Wij kwamen in januari voor zomer feestkleding. Hing nog in het magazijn. Prima geslaagd.

Prettig geholpen !

Prettig geholpen, goed advies gehad.

mooi kleding en aardig personeel.

De moeite waard voor een bezoek

Zéér klantvriendelijk

Goede collectie, Zeer vriendelijk personeel, prima prijzen

100%. Service, prachtige collectie,. Zeer vriendelijk personeel, Personeel dat je herkent, juiste adviezen geeft, ook wanneer het niet staat !! Voldoende deskundig personeel dat de tijd neemt en adviseert.Ruime paskamers.. Overzichtelijk tentoongesteld.. goede prijzen voor de geboden kwaliteit. 200%.

Mooie mode. Voor je dagelijkse outfit maar ook voor een goed feest

Veel leuke kleding gekocht en geholpen door gezellige en behulpzame dames.

Klantvriendelijk personeel

Ik kom graag in de winkel omdat je perfect geholpen wordt en ook eerlijk gezegd wordt als iets niet staat. Daar houd ik wel fijn.

Het was voor mijn tante van 86 en voor mij een Geweldige winkel ervaring. Deskundig advies, en heel veel hulp!! met het passen van al de mooie kleding!! Wij komen zeker terug ;))

Prima!

Goede service, bijzonder klantvriendelijk

Goede service en persoonlijke aandacht.

We waren weliswaar de enige klanten, maar dat neemt niet weg dat de service prima was. Er werd goed meegedacht en leuke nieuwe dingen gebracht.

Goed geslaagd

Super goed geslaagd Ondanks de drukte toch goede aandacht en advies gekregen 👍👍

waar de klant koningin is

vakvrouwschap in combinatie met klantgerichtheid en een gevarieerd aanbod, ook in prijs en maat, maken een bezoek aan de winkel altijd de moeite waard. De vermaakservice is perfect.

Leuk geholpen

Ik was naar niets speciaals op zoek, maar kwam met een gehele set thuis 😊.

lief personeel

Ik kwam vandaag voor de allereerste keer in de zaak en trof een allervriendelijkste verkoopster

Enorm klantvriendelijk

Bij deze zaak wordt je heel fijn geholpen. Er is kleding voor zowel wat jongere als oudere dames te koop. Als ik met mijn moeder van 82 kom, die niet zo goed meer ter been is , kan ik gaan zitten. De verkoopsters gaan op zoek naar kleding die zij mooi vindt en helpen met aan en uitkleden. Geweldig! Geen moeite is hun teveel. Ook als er iets korter gemaakt moet worden of veranderd moet worden wordt dat door hun geregeld. Kortom : top zaak met super service

goed assortiment , deskundige verkoopsters

voldoende keuze, goede kwaliteit

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel. Ik word altijd uitstekend geholpen en als er iets aan de kleding vermaakt moet worden gebeurd dit zeer vakkundig.

Wij komen vanuit Rotterdam naar Pijnappel Damesmode ivm de prettige, persoonlijke en deskundige bege

Hier is men eerlijk en durft men ook te zeggen als iets niet zo staat. Complimenten hiervoor!

Goede service en vriendelijk en betrokken personeel

Vriendelijke ontvangst in een zeer mooie ruime winkel met een goed assortiment van zeer bekende merken. Ruime paskamers. Personeel geeft adviezen helpt met uitzoeken. Vanuit Zutphen mag ik graag af en toe mezelf verwennen in deze mooie winkel

Mooie kleding en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en

Over Pijnappel Damesmode