Fijn geadviseerd, hulpvaardig bij passen, fijne vibe, geen agressieve verkoop

Zeer plezierige, professionele verkoopsters. Voor elke portemonnee wat te vinden.

Geweldige ervaring om hier kleding te kopen

Bij binnenkomst al heel vriendelijk. Personeel zeer betrokken bij het uitzoeken van gepaste kleding voor waar je het voor nodig hebt

Mooie kleding

Mooie winkel . Leuke mensen helpen je graag .

Plezierig

Mooie collectie en fijn personeel

Fantastische mensen

Fantastische mensen, heel fijn personeel . Ik ben heel fijn geholpen,je bent er echt een klant en geen nummer ze hebben en nemen de tijd voor jou. Ik ben ook goed geslaagd. Groetjes Oda Nijenhuis

Fijne zaak.

Ik ben daar goed geholpen met uitzoeken van kleding. Mijn man kreeg een lekker kopje koffie terwijl ik aan het passen was.

Vriendelijk en snel

Wordt heel vriendelijk benaderd en prima geholpen om iets leuks te vinden

Kundig en gezellig!

Na jaren weer eens een bezoek aan Pijnappel Mode. Werden leuk ontvangen en kregen meteen koffie aangeboden. Niet opdringerig. Werd goed meegedacht. Heb een mooie set uitgezocht! Komen vast weer! Was een leuk bezoek en gingen zeer tevreden naar huis.

Prettig geholpen.

Leuke winkel met vriendelijk personeel.

Ik ben erg fijn geholpen.

ik werd heel fijn geholpen.

Ik werd heel fijn geholpen. En ze gaven heel goed advies.

Mooie collectie en prima dienstverlening.

De medewerkers bij Pijnappel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. geven goede adviezen en een kopje koffie aan het einde.

Klantvriendelijk en deskundig

Bij mijn eerste bezoek had ik het gevoel dit wordt mijn winkel.

Prima geholpen

Was er voor de eerste keer en fijn geslaagd en fijn geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Heel prettig!!!!

Fijne winkel goed personeel

Vond wel wat weinig keus . Maar dat kan nu door de Corona zijn gekomen . Hoop de volgende keer wat meer sortering te vinden .

Fijn personeel. Vriendelijk en veel mogelijkheden.

Klantvriendelijke, goed advies, tijd en aandacht. Het is altijd gezellig om bij jullie naar binnen te stappen.

Zeer hulpvaardig

Een geweldige winkel .

Het was een fijne ervaring om bij jullie te winkelen .Een geweldige vriendelijke bediening niets was teveel voor de verkoopster . Ik ben bij jullie goed geslaagd ben dus heel tevreden .kom zeker terug !!! Vr gr

Prima geholpen!

Er werd ook goed gelet op de afstand! Een kopje koffie is iets wat vaak zeer gewaardeerd wordt. Prima!

Zeer persoonlijke en professionele adviezen

Eigenlijk kom ik niet zo veel bij jullie.. Niet om een speciale reden, maar ik koop niet zo heel veel kleding. Als ik iets koop, dan wil ik ook iets moois en kwalitatiefs goeds. Daar ben ik dan ook bij jullie voor op het juiste adres. Modieuze kleding en tevens voor, wat veel mensen niet verwachten, kleinere maten! Laatst een super set gekocht van Jane Lushka. Fantastisch, maat XS. Tevens een colbert van Helena Hart erbij. Voor vele gelegenheden draagbaar. Heel blij mee. Ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen bij kennissen en vrienden die twijfelen jullie te bezoeken. In iƩder geval een keer gaan kijken!

erg klantvriendelijk

mijn moeder werd erg fijn geholpen.En omdat zij in rolstoel zit en niet in gewone paskamer kan passen, werd er een plek vrijgemaakt waar zijn kon passen en dat is erg fijn.

Prima geholpen en voldoende keus

Als je alleen winkelt is het belangrijk dat je eerlijk hoort of iets bij jouw staat/past of niet. Maar ook om eens iets anders dan anders te passen.

Een fijne behandeling

Goede uitleg en tijd voor advies.