we zijn voortreffelijk geholpen.

Samen met mijn schoonzus feestelijke kleding gekocht.

Een feestelijke outfit

Getipt door een vriendin geslaagd bij Pijnappel voor een chique outfit ter gelegenheid van het huwelijk van mijn dochter. Vriendelijk, zorgvuldig en in alle rust geholpen en geadviseerd. Een prachtige op maat gemaakte feestelijke jurk rijker! En de koffie smaakt er heerlijk

Heel goed advies en mooie kledingkeuze!

Mooie zaak met leuke kleding en waar gewenst deskundig kledingadvies. Erg blij met mijn nieuwe outfit!

Kwaliteit en goede service.

Ruime keuze in leuke kleding van goede kwaliteit. Prettig, eerlijk en deskundig advies. Er wordt je niets aangepraat, er wordt gekeken naar kleding die bij jou past. Alles wordt z.n. keurig op maat gemaakt. Niet goedkoop, maar zoals gezegd wel kwaliteitskleding waar je heel lang plezier van kunt hebben.

klant vriedelijk en behulpzaam

altijd veel keus

Dichtbij, klant vriendelijk, persoonlijke aandacht en advies

Pijnappel Mode in Klarenbeek is een zaak waar ik niet vaak naar toe ga, maar ik kan er altijd slagen, en keuze genoeg.

prettige winkel om iets te kopen of om even rond te neuzen

Zeer hulpvaardig personeel en zeer klantvriendelijk.

Al geruime tijd raad ik deze prettige modewinkel aan bij iedereen die het horen wil.

Goed deskundig advies, geen mooipraterij.

Je wordt er fijn geholpen met goed advies!

Medewerkers met een hart voor de klant, goed advies en behulpzaam.

Ik werd heel fijn geholpen.

Leuk personeel, ik kreeg goed advies. Goede kwaliteit kleding.

prettige service

prettige service

Super blij, met deze modewinkel

Goede inkoop, in 1 oogopslag te zien of er wat voor mij is!

Fijne winkel om een mooie outfit te scoren.

Als je een outfit nodig hebt voor een bijzondere gelegenheid, wordt je bijzonder fijn geholpen. Er wordt gekeken wat allemaal bij elkaar past en of het ook bij de persoon past. Als er kleding vermaakt moet worden is het zeer handig dat het ook kan.

Gezellige modewinkel

Vriendelijke verkoopsters, die weten wat er in de winkel hangt. Niets is teveel moeite. Ik heb een wat moeilijker pasvorm, maar de verkoopsters zoeken net zo lang tot er iets gevonden is wat naar mijn zin is.

Prima zaak waar je fijn worst geholpen. zie hieronder

Een mooie mode zaak met kleding voor jong en oud waar je fijn wordt geholpen. En een voordeel is dat de huiscoupeuse de kleding eventueel precies op maat maakt, dit wordt dan ook direct op maat gespeld.

Fijne winkel

goed personeel, behulpzaam en vriendelijk.

het voelt als "thuis".

Altijd goed advies, ben nog nooit met iets thuisgekomen wat niet bij mij paste. En toch word ik af en toe aangemoedigd om eens buiten mijn "comfort zone" te gaan. Daar komt nog bij dat iedereen mij altijd heel erg aardig en vriendelijk helpt.

Behulpzaam. Ruime kleedruimte. Rolstoelvriendelijk. Voldoende parkeerplaatsen.

Bijzonder prettige damesmodewinkel.

Vriendelijk, hulpvaardig en deskundig personeel. Uitgebreid en goed assortiment. Voor jong en oud. Goede service. Makkelijk parkeren. 2x per jaar modeshow. Als ik een klein minpuntje moet noemen (misschien een tip): ik hoor van mensen die binnen de retourperiode een artikel terug brengen, zij geen geld terug krijgen maar een tegoedbon. Velen ervaren dit als niet prettig en gaan om die reden niet meer naar Pijnappel. Ik zelf heb nooit iets geretourneerd dus spreek alleen maar namens anderen.

Gastvrij

Zeer goed, leuk personeel en hele mooie kleding

5 sterren

Heel klant vriendelijk en goed kwaliteit

vakkundig en vriendelijk personeel in gezellige winkel met leuke acties.

Ze zijn niet opdringerig maar altijd bereid om je te helpen als je iets zoekt. Stimuleren je om eens iets anders te proberen en voelen goed aan wat je bedoeling of smaak is. Ook geven ze EERLIJK hun mening als je zelf niet goed weet wat je het leukste vind staan. En als je eens een keer niet slaagt, (wat overigens zelden gebeurd) dan proberen ze je niet op andere gedachten te brengen. Ze laten je in je waarde en hebben oprechte belangstelling voor je.

Vriendelijk en deskundig

Fijn geholpen.

Prima. Alleen mis ik het aanbod rokken.

Prettige winkel kom er graag

Behulpzaam en klantvriendelijk

Over Pijnappel Damesmode