Prettige ontvangst, goed geholpen!

Samen met mijn moeder was ik voor het eerst in deze mooie winkel. We waren op zoek naar iets moois voor mijn moeder omdat haar kleinzoon over 2 weken hoopt te trouwen. Een vriendelijke dame heeft samen met ons wat verschillende kleding uit de winkel gezocht en mijn moeder is gaan passen. Al snel was duidelijk wat haar het mooist stond. Samen met de verkoopster hebben wij ook een ketting, tas, bijpassende panties erbij gevonden. Dank dames, wij komen zeker nog eens terug!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Je wordt vriendelijk en goed geholpen door personeel dat met je meedenkt en verstand heeft van mode!

Voor de bruiloft van mijn broer en schoonzus was ik op zoek naar een zomerse, feestelijke jurk. Maar wel een die ik meer dan eens zou dragen. En dat is gelukt. Ik heb heel lang plezier gehad van die jurk. En komende zomer ga ik hem weer dragen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en perfecte behandeling

Er werd ruim tijd genomen met het zoeken naar goed passende kleding

Leuke collectie. Leuke bediening

Heel blij geslaagd

Vriendelijk personeel

Jagoedeservice gezellig prettig geholpen worden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Je wordt op een zeer vriendelijke manier geholpen.

Een heel eerlijk advies wat ik nodig heb als ik iets nieuws koop. Prettig in de omgang... je hoeft geen haast te maken...rustig tijd van beslissen...enz... en een heerlijk kopje koffie toe! Geweldig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en goed adviserend personeel

Mijn ervaring is zeer positief, ik ben nu 2x in de zaak geweest en erg tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel prettig personeel, niets is teveel!

Meedenkende verkoopsters, eerlijke mening, steeds maar weer nieuwe combinaties bedenken om door te passen. Kortom, een fijne modezaak, ondanks dat de winkel wat verder weg ligt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hebben de tijd voor je en adviseren goed

Prima bedrijf

Helpen prima mooie kleding

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Maken een goede inschatting van mijn smaak en komen met kledingstukken als voorbeeld. Geven een eerlijke mening als het niet mooi staat. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral ook voor de klant die een beperking heeft

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vorige week voor de eerste keer bij Pijnappel geweest. Heel goed geholpen en heel goed geslaagd

Goede service vriendelijk personeel

l . Misschien iets meer voor grote maten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

we zijn voortreffelijk geholpen.

Samen met mijn schoonzus feestelijke kleding gekocht.

Een feestelijke outfit

Getipt door een vriendin geslaagd bij Pijnappel voor een chique outfit ter gelegenheid van het huwelijk van mijn dochter. Vriendelijk, zorgvuldig en in alle rust geholpen en geadviseerd. Een prachtige op maat gemaakte feestelijke jurk rijker! En de koffie smaakt er heerlijk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed advies en mooie kledingkeuze!

Mooie zaak met leuke kleding en waar gewenst deskundig kledingadvies. Erg blij met mijn nieuwe outfit!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Kwaliteit en goede service.

Ruime keuze in leuke kleding van goede kwaliteit. Prettig, eerlijk en deskundig advies. Er wordt je niets aangepraat, er wordt gekeken naar kleding die bij jou past. Alles wordt z.n. keurig op maat gemaakt. Niet goedkoop, maar zoals gezegd wel kwaliteitskleding waar je heel lang plezier van kunt hebben.

klant vriedelijk en behulpzaam

altijd veel keus

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Dichtbij, klant vriendelijk, persoonlijke aandacht en advies

Pijnappel Mode in Klarenbeek is een zaak waar ik niet vaak naar toe ga, maar ik kan er altijd slagen, en keuze genoeg.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prettige winkel om iets te kopen of om even rond te neuzen

Zeer hulpvaardig personeel en zeer klantvriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al geruime tijd raad ik deze prettige modewinkel aan bij iedereen die het horen wil.

Goed deskundig advies, geen mooipraterij.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Je wordt er fijn geholpen met goed advies!

Medewerkers met een hart voor de klant, goed advies en behulpzaam.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik werd heel fijn geholpen.

Leuk personeel, ik kreeg goed advies. Goede kwaliteit kleding.

prettige service

prettige service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super blij, met deze modewinkel

Goede inkoop, in 1 oogopslag te zien of er wat voor mij is!

Over Pijnappel Damesmode