Vriendelijk personeel

Jagoedeservice gezellig prettig geholpen worden

Je wordt op een zeer vriendelijke manier geholpen.

Een heel eerlijk advies wat ik nodig heb als ik iets nieuws koop. Prettig in de omgang... je hoeft geen haast te maken...rustig tijd van beslissen...enz... en een heerlijk kopje koffie toe! Geweldig

Vriendelijk en goed adviserend personeel

Mijn ervaring is zeer positief, ik ben nu 2x in de zaak geweest en erg tevreden!

Heel prettig personeel, niets is teveel!

Meedenkende verkoopsters, eerlijke mening, steeds maar weer nieuwe combinaties bedenken om door te passen. Kortom, een fijne modezaak, ondanks dat de winkel wat verder weg ligt.

Hebben de tijd voor je en adviseren goed

Prima bedrijf

Helpen prima mooie kleding

Maken een goede inschatting van mijn smaak en komen met kledingstukken als voorbeeld. Geven een eerlijke mening als het niet mooi staat. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral ook voor de klant die een beperking heeft

Vorige week voor de eerste keer bij Pijnappel geweest. Heel goed geholpen en heel goed geslaagd

Goede service vriendelijk personeel

l . Misschien iets meer voor grote maten

we zijn voortreffelijk geholpen.

Samen met mijn schoonzus feestelijke kleding gekocht.

Een feestelijke outfit

Getipt door een vriendin geslaagd bij Pijnappel voor een chique outfit ter gelegenheid van het huwelijk van mijn dochter. Vriendelijk, zorgvuldig en in alle rust geholpen en geadviseerd. Een prachtige op maat gemaakte feestelijke jurk rijker! En de koffie smaakt er heerlijk

Heel goed advies en mooie kledingkeuze!

Mooie zaak met leuke kleding en waar gewenst deskundig kledingadvies. Erg blij met mijn nieuwe outfit!

Kwaliteit en goede service.

Ruime keuze in leuke kleding van goede kwaliteit. Prettig, eerlijk en deskundig advies. Er wordt je niets aangepraat, er wordt gekeken naar kleding die bij jou past. Alles wordt z.n. keurig op maat gemaakt. Niet goedkoop, maar zoals gezegd wel kwaliteitskleding waar je heel lang plezier van kunt hebben.

klant vriedelijk en behulpzaam

altijd veel keus

Dichtbij, klant vriendelijk, persoonlijke aandacht en advies

Pijnappel Mode in Klarenbeek is een zaak waar ik niet vaak naar toe ga, maar ik kan er altijd slagen, en keuze genoeg.

prettige winkel om iets te kopen of om even rond te neuzen

Zeer hulpvaardig personeel en zeer klantvriendelijk.

Al geruime tijd raad ik deze prettige modewinkel aan bij iedereen die het horen wil.

Goed deskundig advies, geen mooipraterij.

Je wordt er fijn geholpen met goed advies!

Medewerkers met een hart voor de klant, goed advies en behulpzaam.

Ik werd heel fijn geholpen.

Leuk personeel, ik kreeg goed advies. Goede kwaliteit kleding.

prettige service

prettige service

Super blij, met deze modewinkel

Goede inkoop, in 1 oogopslag te zien of er wat voor mij is!

Fijne winkel om een mooie outfit te scoren.

Als je een outfit nodig hebt voor een bijzondere gelegenheid, wordt je bijzonder fijn geholpen. Er wordt gekeken wat allemaal bij elkaar past en of het ook bij de persoon past. Als er kleding vermaakt moet worden is het zeer handig dat het ook kan.

Gezellige modewinkel

Vriendelijke verkoopsters, die weten wat er in de winkel hangt. Niets is teveel moeite. Ik heb een wat moeilijker pasvorm, maar de verkoopsters zoeken net zo lang tot er iets gevonden is wat naar mijn zin is.

Prima zaak waar je fijn worst geholpen. zie hieronder

Een mooie mode zaak met kleding voor jong en oud waar je fijn wordt geholpen. En een voordeel is dat de huiscoupeuse de kleding eventueel precies op maat maakt, dit wordt dan ook direct op maat gespeld.

Fijne winkel

goed personeel, behulpzaam en vriendelijk.

Over Pijnappel Damesmode