door de vriendelijke service van José ben ik uitstekend geslaagd

Hier word je NIET uitgekleed maar goed GEKLEED

Partner van Jose

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

mooi assortiment, en ook voldoende grote maten

prettig geholpen, mooie winkel, voldoende aandacht voor de klant, fijne sortering kleding van mooie kwaliteit

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gisteren weer eens een bezoekje gebracht aan Klarenbeek. Het was weer vanouds gezellig met goede koffie. Mijn vrouw is uitstekend geholpen met kleding en adviezen. De pantalon moet worden ingekort; de broekspijpen zijn afgespeld. Tijdens het afrekenen hebben we de pup, een rotweiler, nog bewonderd. Thuis werden we na een poosje opgebeld. Het was Gerda. Gerda had de broek afgespeld en ontdekte dat de pijpen verschillend van lengte waren. Verschillende beenlengten komt meer voor, maar hebben wij nog nooit erg in gehad. Mijn vrouw moet morgen naar de fysiotherapeut en gaat daar overleggen en neemt dan kontakt op met Pijnappel. Het is een heel verhaal, maar waar vind je deze service? Arie de Haan

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

aandacht voor de klant en erg behulpzaam

was niet van plan om te kopen , maar even de nieuwe collectie te bekijken. zonder opdringen toch laten zien wat er is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie winkel. Mode voor ieder wat wils. Heel vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en niet opdringerig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een fijne zaak met veel parkeerruimte

Vriendelijk personeel en goede service. Et volgende vond ik lastig: laatst kocht ik een broek. De verkoopster die mij hielp vond de broek een goede lengte. Ik deed hem een keer aan en dacht : de broek is veel te lang.Ik moest toen weer terug om het helaas beter te krijgen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies en vriendelijk en kundig personeel!

Vandaag weer heel goed geslaagd dankzij de goede hulp en advies van de verkoopster.

Heel gezellig

Prettige sfeer. Fijn geholpen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige ontvangst, goed geholpen!

Samen met mijn moeder was ik voor het eerst in deze mooie winkel. We waren op zoek naar iets moois voor mijn moeder omdat haar kleinzoon over 2 weken hoopt te trouwen. Een vriendelijke dame heeft samen met ons wat verschillende kleding uit de winkel gezocht en mijn moeder is gaan passen. Al snel was duidelijk wat haar het mooist stond. Samen met de verkoopster hebben wij ook een ketting, tas, bijpassende panties erbij gevonden. Dank dames, wij komen zeker nog eens terug!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Je wordt vriendelijk en goed geholpen door personeel dat met je meedenkt en verstand heeft van mode!

Voor de bruiloft van mijn broer en schoonzus was ik op zoek naar een zomerse, feestelijke jurk. Maar wel een die ik meer dan eens zou dragen. En dat is gelukt. Ik heb heel lang plezier gehad van die jurk. En komende zomer ga ik hem weer dragen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en perfecte behandeling

Er werd ruim tijd genomen met het zoeken naar goed passende kleding

Leuke collectie. Leuke bediening

Heel blij geslaagd

Vriendelijk personeel

Jagoedeservice gezellig prettig geholpen worden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Je wordt op een zeer vriendelijke manier geholpen.

Een heel eerlijk advies wat ik nodig heb als ik iets nieuws koop. Prettig in de omgang... je hoeft geen haast te maken...rustig tijd van beslissen...enz... en een heerlijk kopje koffie toe! Geweldig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en goed adviserend personeel

Mijn ervaring is zeer positief, ik ben nu 2x in de zaak geweest en erg tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel prettig personeel, niets is teveel!

Meedenkende verkoopsters, eerlijke mening, steeds maar weer nieuwe combinaties bedenken om door te passen. Kortom, een fijne modezaak, ondanks dat de winkel wat verder weg ligt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hebben de tijd voor je en adviseren goed

Prima bedrijf

Helpen prima mooie kleding

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Maken een goede inschatting van mijn smaak en komen met kledingstukken als voorbeeld. Geven een eerlijke mening als het niet mooi staat. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral ook voor de klant die een beperking heeft

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vorige week voor de eerste keer bij Pijnappel geweest. Heel goed geholpen en heel goed geslaagd

Goede service vriendelijk personeel

l . Misschien iets meer voor grote maten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

we zijn voortreffelijk geholpen.

Samen met mijn schoonzus feestelijke kleding gekocht.

Een feestelijke outfit

Getipt door een vriendin geslaagd bij Pijnappel voor een chique outfit ter gelegenheid van het huwelijk van mijn dochter. Vriendelijk, zorgvuldig en in alle rust geholpen en geadviseerd. Een prachtige op maat gemaakte feestelijke jurk rijker! En de koffie smaakt er heerlijk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed advies en mooie kledingkeuze!

Mooie zaak met leuke kleding en waar gewenst deskundig kledingadvies. Erg blij met mijn nieuwe outfit!

Over Pijnappel Damesmode

Filter op Taal