Vriendelijk en alles perfect geregeld. Mooi werk geleverd

Alles is zeer netjes afgewerkt. Kregen de auto erg netjes terug. Zelfs de banden waren gedaan. Wij zijn zeer tevreden. Hopen alleen niet meer terug te moeten😉

Zeer net werk geleverd

Binnen een paar dagen kon ik mijn auto brengen. Kreeg een auto mee zodat ik toch naar mijn werk kon. Prima service en goede afwikkeling met de verzekering

Nette afhandeling van de schade.

Nette en vakkundige afhandeling van de schade aan de auto.

Auto werd thuis opgehaald, kreeg een leenauto ter beschikking en mijn auto kwam gerepareerd en schoon terug. Zelfs de bandenspanning was gecheckt. Top!

Perfecte service

Hele goede service en communicatie. Perfect schadeherstel, en vervangend vervoer, voor de deur afgeleverd en zeer vriendelijk personeel

Zeer goede service, en vakwerk.

Uitstekende ervaringen. Leveren uitstekend vakwerk. Bij ophalen verkeerde de auto weer in showroomstaat. Indien nodig is een leenauto geen probleem. Zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Een en al lof.

De auto van mijn schoonvader had schade opgelopen. Schade herstelt door autoschadebedrijf Bert Verweijen. Schoonvader zei dat hij weer helemaal een nieuwe auto had, super opgeknapt en van binnen en buiten gepoetst. Hij was een en al lof voor Wim van Hoof.

goede service en goed vakmanschap

de schade aan mijn auto is geweldig hersteld en ik heb helemaal niets aan papierwerk hoeven te doen.

Snel niet langxwachren Keurig gerepareerd Nette leenauto Hele schone auto terug gekregen

goede behandeling en heel goede service

goede behandeling en een goede service

netjes volgens afspraak.

Heel tevreden.

Goed, alles netjes gedaan

Ik ben er zeer tevreden over. Netjes afgewerkt. En prijs was prima

goede service.

na de beoordeling een afspraak gemaakt, binnen de afgesproken tijd de auto klaar. auto is uitstekend gerepareerd.

goede service en goede kwaliteit

Vriendelijke Wim van Hoof, die je ontvangt en te woord staat.

De service was prima en we zijn perfect geholpen

Zeer deskundig en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Goede service en alles goed geregeld.

goed geregeld alles.

Fijne behandeling goed contact

Duidelijke afspraken. Zeer fijne persoonlijke communicatie

perfecte en snelle service maar ook het herstellen van de auto top

Ondanks kleine schade toch de hele auto van binnen en buiten gewassen. De schade is perfect hersteld en de afwikkeling is uitermate vakkundig en professioneel verzorgd.

Snelle en goede service

Goede ervaring

klantvriendelijk, goede service en snel.

Vriendelijke, heldere en snelle afhandeling van de schade.

Snel betrouwbaar en kwaliteit

Goede service, goede afhandeling, prima kwaliteit👍

Schade perfect hersteld. Alles goed geregeld. Snelle afhandeling. Krijg de auto als nieuw terug.