Erg goed, netjes en vlug geholpen!

Na autoschade konden we al heel snel terecht en was de auto ook binnen een paar dagen klaar. We zijn heel goed geholpen en kregen een fijne leenauto mee!

Klantvriendelijk en nette afhandeling.

Netjes en volgens afspraak is de schade hersteld. In de tussentijd staat er een leenauto voor je klaar. Super geregeld.

Perfect geholpen met kleine schade

Ik had een kleine schade met roest. Deze is zeer vakkundig weggewerkt. Verf meegekregen voor toekomstige plekje. Helaas weer 1. Dus bart. Ik bel eerdaags weer.......

bijzonder vriendelijk bedrijf, werken erg netjes

geen op of aanmerkingen goed bedrijf

Goede en snelle service

goede snelle service

Zeer goede, snelle en professionele service

Snelle en goede afhandeling en reparatie van de schade

Erg tevreden, goede service en snelle reparatie

Goed bedrijf, klantvriendelijk.

Snelle en duidelijke service

Fijn en duidelijke informatie over hoe schade aangepakt gaat worden. Binnen een week had ik mijn auto weer terug en super netjes gedaan.

Vakwerk en goede vriendelijke service

Mijn auto ziet er uit als nieuw en heb een fijne leenauto gehad.

Ik werd prima behandeld. Kon snel terecht en er stond een fijne leenauto klaar voor me. Mijn auto is super netjes gemaakt en als klap op de vuurpijl kreeg hem schoon terug. Helemaal top!

Zeer vriendelijke en efficiente afwerking van de schade.

Aan de balie keruig ontvangen. Alles was meteen duidelijk en goed geregeld. Prima huurauto mee gekregen. Top service.

Vriendelijk en alles perfect geregeld. Mooi werk geleverd

Alles is zeer netjes afgewerkt. Kregen de auto erg netjes terug. Zelfs de banden waren gedaan. Wij zijn zeer tevreden. Hopen alleen niet meer terug te moeten😉

Zeer net werk geleverd

Binnen een paar dagen kon ik mijn auto brengen. Kreeg een auto mee zodat ik toch naar mijn werk kon. Prima service en goede afwikkeling met de verzekering

Nette afhandeling van de schade.

Nette en vakkundige afhandeling van de schade aan de auto.

Top service

Auto werd thuis opgehaald, kreeg een leenauto ter beschikking en mijn auto kwam gerepareerd en schoon terug. Zelfs de bandenspanning was gecheckt. Top!

Perfecte service

Hele goede service en communicatie. Perfect schadeherstel, en vervangend vervoer, voor de deur afgeleverd en zeer vriendelijk personeel

Zeer goede service, en vakwerk.

Uitstekende ervaringen. Leveren uitstekend vakwerk. Bij ophalen verkeerde de auto weer in showroomstaat. Indien nodig is een leenauto geen probleem. Zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Een en al lof.

De auto van mijn schoonvader had schade opgelopen. Schade herstelt door autoschadebedrijf Bert Verweijen. Schoonvader zei dat hij weer helemaal een nieuwe auto had, super opgeknapt en van binnen en buiten gepoetst. Hij was een en al lof voor Wim van Hoof.

goede service en goed vakmanschap

de schade aan mijn auto is geweldig hersteld en ik heb helemaal niets aan papierwerk hoeven te doen.

Snel niet langxwachren Keurig gerepareerd Nette leenauto Hele schone auto terug gekregen

goede behandeling en heel goede service

goede behandeling en een goede service

netjes volgens afspraak.

Heel tevreden.

Goed, alles netjes gedaan

Ik ben er zeer tevreden over. Netjes afgewerkt. En prijs was prima

Over Autoschade Verweijen BV Focwa/Totaal Schadeherstel