directe transparante beoordeling op een vriendelijke manier verteld

en afspraken die nagekomen worden met daarnaast een tijdelijke auto als vervanging

uitstkend

Uitstekende en snelle service.

goede service

we zijn goed en correct behandeld. En snelle service.

heel goed , netjes , klantvriendelijk en heel behulpzaam

goede en snelle hulp . mee denken en goede klantvriendelijke hulp en afwerking

Vakmanschap

Klantvriendelijkheid en vakmanschap

Ben zeer goed en deskundig en vriendelijk geholpen

Ben zeer goed vriendelijk en deskundig geholpen

goede service

prima service waarbij ongevraagd extra zaken als schoonmaken en vervanging van onderdelen kosteloos wordt uitgevoerd.

Duidelijke communicatie en prima werk geleverd.

Kleine parkeerschade. Kon direct terecht en kreeg een leenauto mee. 2 dagen later was de auto weer als nieuw, van binnen en buiten gepoetst en ook nog eens een kabel van de trekhaak die ooit niet helemaal goed gelegd was aangepast.

28-09-2017

Dit bedrijf denkt met je mee, zijn vriendelijk tegen de klanten, behulpzaam maar vooral het vakmanschap wat daar geleverd wordt, dit mag best gezegd worden. Gr THEO

Duidelijke uitleg, goede service en ze houden zich aan de afspraak.

Bij het eerste bezoek werd de schade, de herstelkosten en het moment van herstel afgesproken. Tijdens de reparatie een vervangende auto meegekregen. Goed geregeld allemaal.

Heel erg vriendelijk en behulpzaam. Top uitgelegd hoe alles werkte een echte aanrader

Geweldige service

Snel en goed geholpen tegen een scherpe prijs

Top !!!

Heel erg goed! Prima ontvangst, goed meedenken, prettige service en samenwerking verzekering. Schade verwerkt met hoge kwaliteit. Klasse. Dat dit in deze tijd nog zo kan!!

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel. Op donderdag avond de schade gemeld en op dinsdag al gemaakt. Super!

Prima service. duidelijke uitleg. Vakkundig uitgevoerde schade herstel.

erg goede service en top kwaliteit

Wim, de eigenaar heeft de hagelschade perfect weten te maken. Ook nog even een paar plekjes bijgewerkt . Top. Volgende keer weer naar Wim.

Top schadebedrijf met uiterst vriendelijke service en zeer nette afhandeling schade.

Zeer nette en goede service,klantvriendelijk en snelle afhandeling schade. Nieuwe huur auto als vervangend vervoer en eigen auto is zelfs gewassen bij het ophalen. Top schadebedrijf wat ik iedereen zal aanbevelen.

Geweldig bedrijf

Prima bedrijf met vakkundig gemaakte schade. Daarbij vriendelijke en persoonlijke service.

De schade is perfect opgelost. Auto meteen netjes uitgezogen. In een woord top

Van mijn Audi TT roadster was de achterruit door ouderdom los geraakt en gaan lekken. Op een gegeven moment was de ruit helemaal los. Hij moest opnieuw in het doek gelijmd worden. Andere bedrijven zeiden dat dit niet kon en dat ik een nieuwe kap moest aanschaffen of dat ze het wel wilden proberen maar dat ik dan geen garantie zou krijgen. Autoschade Verweijen heeft niet alleen de ruit perfect in de kap gelijmd, zij hebben zelfs de achterruitverwarming opnieuw gesoldeerd en de auto van binnen helemaal schoon gemaakt. Ongevraagd. Helemaal top. Ik was zeer onder de indruk van deze service en vakmanschap.

Top bedrijf

Altijd netjes en vriendelijk en komen de afspraken goed na en altijd een leen auto kunnen alleen maar zeggen top

Erg goed

Bakwagen gehuurd

Relaxte service, heel erg goed. Mooie auto, schoon en goed onderhouden

Goede en extra service (schoonmaken auto) en zeer vriendelijk

Kan hier alleen maar positief over zijn. Zeer vriendelijk; duidelijk; afspraken nakomend en extra service gevend. Kortom: zeer betrouwbaar. Moet er alleen een stukje voor rijden ......, maar de leenauto stond klaar.

Netjes

Ze legde alles goed uit hoe het allemaal ging en ook toen ik de auto kwam op halen lieten ze zien wat er gedaan was en wat er naar de verzekering ging hele nette service

Deskundig klantvriendelijk en correct afgehandeld

Over Autoschade Verweijen BV Focwa/Totaal Schadeherstel