Heel goed geregeld!

Heel goed geregeld, maar er moet altijd ruimte zijn voor verbetering!

Vakkundig, uiterst correct en binnen tijdsplanning gerealiseerd.

Als leidinggevende in een grote organisatie was ik gewend onze doelstellingen goed te formuleren en veel waarde te hechten aan voortgangs rapportage en kwaliteits aanpak. Vanuit deze achtergrond hebben wij met veel waardering onze 4 weekse hersteloperatie beleefd. Zowel het offerte stadium, alsmede uitvoering en tenslotte de totaal afwikkeling is tot grote vreugde verlopen.

Ervaren en meedenkend familie bedrijf. Klantvriendelijk en professioneel, goed bereikbaar.

prettige samenwerking

Den Hartog Riet komt zijn afspraken na, ruimen alles netjes op en leveren mooi werk, wij zijn heel tevreden

Prachtig dakraam dankzij de harde werkers!

Op professionele wijze en in prettige sfeer zijn wij een dakraam 'rijker'. Vakmanschap in een korte tijd! Complimenten!

Duidelijk in afspraken en goed werk verricht blij mee 😊

Goede afspraken, goede kwaliteit en meedenken

Goede afspraken ,goede kwaliteit en goede service

Goede vaklieden met verstand van zaken en vriendelijk.

Goede vaklieden met verstand van zaken en vriendelijk.

betrouwbaar en deskundig

degelijk bedrijf, nette werklui en goede vakmensen.

Werken netjes.

Goede service, klantvriendelijk.

uistekende service, vriendelijk, behulpzaan en flexibel.

Contact gezocht met Den Hartog Riet omdat ik voor het eerst een huis met rieten kap had gekocht. Offerte gevraagd om het dak op te knappen (onderhoud). Kwan meteen iemand langs om eea te bekijken, offerte kwam snel, na akkoord afspraak gemaakt en dak is weer netjes gemaakt. Verder prettige contacten met diverse medewerkers gehad en allen zeer klantvriendelijk. Een zeer prettige verrassing was dat toen de factuur kwam deze aanzienlijk lager was dan de offerte wegens "meevallen werk" ! Waar gebeurt je dat nog tegenwoordig ! Top bedrijf !

Ja

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.....

Uitstekende prijs/kwaliteit

Ons tuinhuis is tot volle tevredenheid opgeleverd door Hartog Riet. Nette werklui en afspraak=afspraak. Professioneel bedrijf met oog voor de klant!

Ze hebben er wel wat langer over gedaan als gepland. Het opruimen kan iets beter. Maar wel tevreden, werk ziet er goed uit.

Snel , vakkundig en volgens afspraak

Goede samenwerking , en een mooi eindresultaat

Deskundige mensen met passie

Van pannen naar Riet. Prachtig uitgevoerd door Den Hartog. Fijne mensen prima communicatie!

alles gebeurt zoals afgesproken met vriendelijke medewerkers die goed meedenken

zie de bovenstaande zin. Die zegt het wel

Klantgericht, prima kwaliteit

prima communicatie en goed vakmanschap

Goed gewerkt en vriendelijke mensen goede communicatie heel vlot verlopen

buitengewoon prima, vakwerk en zeer gemotiveerde mensen

Het was netjes geregeld, mooi eindresultaat en fijne samenwerking!

Wat aanspreekt is de correcte zakelijke benadering, van offerte tot en met uitvoering.

Ook is er de flexibiliteit om tijdens de uitvoering bij constatering van zaken die anders zijn dan voorzien, deze direct te overleggen en op te lossen. Zeer prettige samenwerking met de mensen die het werk hebben uitgevoerd.

Niet alleen een dak, maar een totaal oplossing

Den Hartog riet heeft bij ons een compleet nieuwe rietendak met unidek, spanten en gordingen. Daarnaast hebben ze een nieuwe verdiepingvloer gezet met prachtige Douglas hout en staanders van 20 x 20 cm. Waarbij echt met ons meegedacht is. En als laatste heeft Den Hartog nog zelfs geholpen met het aanleggen van de betonvloer omdat we op korte termijn niemand kon krijgen. Hierdoor konden we toch door. Het was een bijzondere ervaring met soms wat hobbels maar wat een eindresultaat!

vakmensen die keurig werken

Uitstekende hard werkende vakmensen. Alles weer keurig schoon opgeleverd toen het dak af was. Prachtig dak gekregen. Zijn zeer tevreden!

Alles super geregeld!!!

Van offerte tot uitvoering was alles zeer professioneel geregeld! Onze complimenten!

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin van het traject. Meedenken in de uitvoering en uitstekend vakwerk afgeleverd.