Prima bedrijf. Vriendelijke ontvangst

een goed bedrijf waar we in de winkel goede uitleg kregen. zeer vlotte service. Binnen een week was de opdracht uitgevoerd. De monteurs die de nieuwe kachel k vriendelijk en vakbekwaam.wamen plaatsen waren erg

• Betrouwbaarheid

Van A (offerte) tot en met Z (nazorg) prima !

Van A (offerte) tot en met Z (nazorg) prima !

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service, vriendelijk en professioneel personeel!

Prettige ervaring.

• Betrouwbaarheid

Echte vaklui die mijn oude douche binnen 1 dag hebben omgetoverd in een fraaie comfortabele nieuwe douche. Ben er heel erg blij mee

• Betrouwbaarheid

Vakkundigheid en afspraak is afspraak

Vakkundigheid en afspraken nakomen

• Betrouwbaarheid

Prima service en sympathieke monteur

Ons toilet is gerepareerd. Eindelijk goed. Na enorm geklungel van een hier niet bij name te noemen bedrijf zijn we na ruim een jaar uit te ellende. Onze dank is (uiteraard) groot

Prima!

Vol vertrouwen over hun deskundigheid. Ook snel en accuraat werken.

• Betrouwbaarheid

Prima service. Vriendelijke monteurs.

N.a.v een reparatie in de buurt, werden wij gewezen op een mogelijke gevaarlijke situatie ook bij ons in de kruipruimte van onze woning. Hierop hebben wij ogenblikkelijk contact opgenomen met Prent BV te Beverwijk. Ondanks de drukte wist men ons z.s.m. in te plannen. Nog geen 24 uur later was “de klus geklaard” en konden wij met een gerust hart zeggen dat het bij ons veilig was. De service en snelheid waarmee Prent BV ons hielp, was klasse!

• Betrouwbaarheid

Al vele jaren een goed contact.

Snelle reactie op de problemen. Goed overleg. Prima personeel.

• Betrouwbaarheid

Heel vriendelijk personeel. Een perfecte klus gedaan.

• Betrouwbaarheid

Deskundig advies en snelle levering.

Prima uitvoering van de werkzaamheden.

• Betrouwbaarheid

Prima service, goedemonteurs, die heel netjes werken.

Prima service, goede monteurs die heel netjes werken. Ook telefonisch prima geholpen en goede uitleg gekregen over het gekochte product.

zie onder

Ik ben bijzonder tevreden, Alles is met vakmanschap afgewerkt. De afspraken worden snel---- en met goed advies afgehandeld.

vakmanschap is geleverd

Een toilet in de overloopkast laten plaatsen. In deze kleine kast is er een mooie toilet geplaatst. Het personeel werkt keurig, vakkundig en elke dag is alles opgeruimd.

Kundige betrouwbare werklieden

De firma Prent heeft bij mijn moeder op zolder een nieuwe CV ketel geïnstalleerd . Ze kwamen op het afgesproken tijdstip , ruimde al hun gemaakte rommel zelf op en hadden ook nog oog voor detail . Prima ervaring met Prent loodgieters en zeker aan te bevelen .

Hardstikke positief

Prettige mensen ; zowel de direkteur Jan Prent, als de uitvoerende deskundige

• Betrouwbaarheid

professioneel werk geleverd door vriendelijke mensen

Goede mensen vriendelijk en serieus werk geleverd

• Betrouwbaarheid

Zeer adequate en professionele service

Er bleek halverwege de servicedienst een gaslek ergens te zitten. Firma Prent ging niet eerder weg dan dat het euvel verholpen was.

Onze reddende engelen!

Toen wij 2 jaar geleden een lekkage in de waterleiding hadden op de bovenverdieping was dit bedrijf het enige bedrijf dat ons kon (wilde?) helpen. Zij hebben toen alles uit de kast getrokken om ons zo snel mogelijk te helpen en wat ik vooral heel erg fijn vond, zonder dat ze hoefden te breken zodat niet onze hele vloer eruit hoefde. Dus toen we afgelopen week weer een lekkage hadden stond er ook weer met een dag een medewerker voor de deur die alles gelijk weer heeft geïnspecteerd. Omdat hij ook niet zeker wist waar het probleem zat vond hij het verstandig om een lekdetectie te laten uitvoeren. Die is gekomen en constateerde dus een foutief geplaatste douchebak het probleem was. Tevens constateerde hij ook dat de stopkraan lekte. Toen ik de volgende dag daarover belde stond er binnen een uur (!) een medewerker voor de deur die hem gelijk vervangen heeft zodat we in het weekend ons in ieder geval konden wassen . Echt een top bedrijf!

Goed vriendelijke medewerker

Door medewerker Johan was het probleem aan de verstopte afvoer in de keuken snel en netjes opgelost

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, goede service en altijd oplossingsgericht.

Service en oplossingsgerichtheid is groot bij bedrijf Prent. Klant wordt altijd geholpen hoe druk het ook is.

• Betrouwbaarheid

Snel, netjes, verstand van zaken en klantvriendelijk.

Snel, netjes, verstand van zaken en klantvriendelijk.

• Betrouwbaarheid

goede service en duidelijke advisering

• Betrouwbaarheid

Goede bertrouwbare ervaringen met deze firma opgedaan

Werken zeer netjes en een communicatiefout over de kleur van de voegen werd zonder discussie opgelost.

Afgesproken werk vakkundig opgeleverd

De heer J. Prent was op het afgesproken tijdstip aanwezig om de werkzaamheden te bekijken. Heldere offerte waarin de werkzaamheden duidelijk waren beschreven. Na opdrachtverlening werkzaamheden vakkundig uitgevoerd. Geen opmerkingen over de kwaliteit van het geleverde werk.

Arendsweg 36

1944JE Beverwijk

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.