Vakkundig en goed werk geleverd

Ik ben al zo'n 25 jaar klant bij Prent en altijd tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en service!

• Betrouwbaarheid

Prima geholpen en duidelijke uitleg

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Zeer goede service en klus naar alle tevredenheid gedaan.

Het werk wat bij ons is verricht, is zeer correct en naar alle tevredenheid gedaan. De monteur was zeer vriendelijk en vakbekwaam. Goed werk door de firma Prent!

• Betrouwbaarheid

Keurig alles volgens afspraak en de installateur heeft nog een extra klus uitgevoerd

Alles volgens afspraak.

De nieuwe CV-ketel is vakkundig geinstalleerd en afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

goede service, snel en vriendelijk

klant vriendelijk , heel behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Snelle service en zeer net afgewerkt.

Keurig en vriendelijk personeel

Bellen altijd keurig als er weer onderhoud gepleegd moet worden. Houden zich keurig aan de afspraak en hebben zeer vriendelijk personeel. Wel wat aan de dure kant, maar dan heb je ook wat.

• Betrouwbaarheid

Beste service en gratis vriendelijk personeel

Geweldige service in mijn noodgeval, betreffende een kapotte toiletpot. In no time een nieuwe geplaatst, ondanks dat hij niet op voorraad was. De werkzaamheden werden perfect uitgevoerd snel en schoon. Wat een service en een monteur, met kennis van zaken.

• Betrouwbaarheid

Precies wat je wilt. Snel, klantgericht en redelijk in prijs.

Prima vent die Jan!

Alles naar wens verlopen

Nieuwe Nefit CV Ketel Goede snelle service en vakkundig, vriendelijk personeel. Alles naar volle tevredenheid afgewerkt.

Prima ervaring.

Doen wat er overeen gekomen is. Goede en snelle communicatie. Monteur heeft netjes gewerkt.

• Betrouwbaarheid

Goed en deskundig werk geleverd.

Geen lange wachttijd en een correcte en snelle afhandeling. Geen verrassingen in de eindafrekening.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekende service!

Een hele prettige samenwerking met plezierige, maar vooral, vakbekwame mensen.

Goede ervaring!!

Alles netjes en vriendelijk afgehandeld.

• Medewerkers

Goede snelle service en vakkundig personeel

Zie boven

Een zeer goed bedrijf

Uitstekende sevice, dit bedrijf komt zijn afspraken na. Er zijn deskundige en vriendelijke mensen in dienst bij de heer J. Prent, die je graag willen helpen met je cv problemen. Ook hebben we andere diensten afgenomen bij deze loodgieter. Deze zijn ook tot onze volle tevredenheid gedaan door loodgietersbedrijf J. Prent. We kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Het vakmanschap dat vind je bij loodgieter Prent

Betrouwbaar adres, goede service. Minder leuke klussen worden ook uitgevoerd.

• Betrouwbaarheid

Er was een goede service.

Wij werden snel geholpen op dezelfde dag zelfs. De service was prima. En er is goed werk geleverd.

Goede service.

Vriendelijke monteur, die de CV installatie van 1,5 jaar oud een onderhoudsbeurt gaf.

Super klantvriendelijk met vakkennis

Mijn ketel werd geserviced en werd volledig uit elkaar gehaald en er werden nieuwe ontstekers in geplaatst om 100% bedrijfszekerheid te garanderen. Alle pakkingen netjes vervangen. Dat heb ik wel anders gezien bij een bedrijf die pretendeert 5 sterren en service te leveren waarna je ketel intern ontploft. Bij Prent heb ik er wel vertrouwen in. Ze hebben er zin in om goed werk af te leveren en de monteurs hebben verstand van zaken. Een dikke 10!

• Betrouwbaarheid

Goed bereikbaar, heldere informatie en houdt aan de afspraken

De heer Prent gaf heldere informatie toen ik hem telefonisch benaderde omdat ik een nieuwe cv-ketel nodig had. Hij wilde de situatie eerst bekijken voordat hij een offerte uitbracht Dat gaf vertrouwen en ik voelde me serieus genomen. Diezelfde dag kwam hij langs en stipt op tijd. De offerte was helder en snel en ook volgens planning. De installatie kon vrij snel plaatsvinden. De installateur was op tijd en heeft keurig werk afgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Prima service, vriendelijk personeel, vakmensen

In de winkel snel geholpen, snelle afspraak gemaakt, alle afspraken zijn goed nagekomen. Maar gaat zorgvuldig met je spullen om. En wordt goed gewerkt en het wordt schoon achtergelaten. Heel tevreden.

uitstekende deskundige service

prima contacten, deskundig advies en snelle vakkundige levering en plaatsing

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en meedenkend, zeer prettig bedrijf!

Arendsweg 36 1944JE Beverwijk

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.