Goed advies, vakmanschap en zorgvuldigheid

Na het eerste advies over aanpak en kleur zijn met veel vakmanschap en zorgvuldigheid onze 13 deuren en kozijnen geschilderd. Ze zien er mooi en eigentijds uit. We zijn er blij mee. Goed gedaan!

Zeer kundig en profesioneel

Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf. Aan afspraken hield men zich altijd en het werk was perfect. Met name werknemer Andre is een allrounder. Top allemaal!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne samenwerking, luisteren goed en komen afspraken na,

Prettig en vakkundig.

Super werk geleverd!

Een heel prettige samenwerking, komen afspraken na en wat ze doen, doen ze goed!

true

Via mail reeds gestuurd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige contacten en prima werk

Alle slaapkamers zien er weer prima uit!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

leveren klasse kwaliteit aan schilderwerk

werken zorgvuldig, op tijd en communiceren goed met client. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

kennis, advies, afspraak=afspraak,

onderhoud en nieuwbouw, legionella

alleen maar geweldig

Super , super goed

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies, vakkundige uitvoering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

We kennen E&M Schilderwerken al een flink aantal jaren en de firma heeft verschillende werkzaamheden bij ons verricht. Dat steeds naar volle tevredenheid zowel het resultaat als de vakbekwaamheid en het vertrouwen die doorklinken in de advisering, de uiteindelijke uitvoering en de nazorg. Het kost geen moeite om met de firma een langjarige en prettige klant/leverancier relatie te onderhouden.

vakwerk service en betrouwbaarheid : alle 3 top

goede ervaringen sinds jaar en dag , prima vakwerk en zeer goede klantvriendelijkheid en service

Over E & M Totaal Service