Goede webdesigner die zijn afspraken nakomt

Silvio heeft voor ons de website relatief snel gebouwd en heeft alle extra gewenste modules toegepast. Ook aanpassingen die wij nog achteraf wilden hebben zijn goed uitgevoerd, zonder daarvoor hoge kosten in rekening te brengen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen ZazouTotaal dan ook aanbevelen.

Meedenkend, snel & accuraat

Zeker gelet op het kleine budget is het resultaat erg mooi. Er werd goed meegedacht en gezocht naar mogelijkheden en oplossingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geleverd wat er nodig hadden

Goede service. Snelle reacties. Goede aftersales

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zazou totaal biedt het totaal pakket! Service en kwaliteit!! Aandacht ten top!! Super samenwerking en geweldige adviezen! Een woord top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een vakkundig bedrijf waarbij de koffie altijd klaar staat

Ik heb nu een tweede website door ZazouTotaal laten maken omdat het bij de eerste website helemaal super was gegaan. In een korte tijd was mijn website veel beter bezocht waardoor ik meer offerte aanvragen kreeg en dus meer omzet genereer. Ook mijn tweede website ziet er weer heel mooi uit mede door ZazouTotaal. Het is een top bedrijf, is duidelijk naar zijn klanten toe, de koffie staat altijd klaar, een bedrijf waar ik graag zaken mee wil doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er wordt altijd met je mee gedacht.

Je kan er altijd terecht voor advies en raad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

fijne samenwerking, Zazou komt afspraken na

Zazou heeft voor ons een website gebouwd; alles in goed overleg, er werd tijd genomen voor de klant, afspraken werden netjes nagekomen. Ook na een aantal aanpassingen van onze kant uit ... het was geen probleem en werd keurig opgelost. Een hele fijne samenwerking!

ZazouTotaal 5 sterren

Silvio is een zeer prettig persoon waar je van op aan kan ik er vaar het als een uitermate betrouwbare partner. Bedankt! Bijsterveld-Schilderwerken-& Deco Walls.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren trouwe klant van ZazouTotaal

Ik ben zanger in een feestduo en we hebben inmiddels ruim 6 websites laten maken door Silvio van de Ven van ZazouTotaal uit Helmond, en elke keer zijn wij weer verbaasd over de grafische creativiteit en vakmanschap van dit bedrijf. We zijn zeer zeker tevreden over de gehele aanpak van eigenaar Silvio van de Ven, hij is echt een specialist en weet altijd antwoord en goede raad op al je vragen en wensen. En een zeer sympathieke man die praat in de taal die ik begrijpen. Dank je wel voor je geleverde diensten. Groetjes Barry