Hartstikke fijn hoe het hele verkoopproces verlopen is.

Ons huis staat al lang te koop, maar ondanks de problemen op de verkoopmarkt hebben we altijd een prettige en heldere relatie gehouden. Daarnaast hebben jullie ons steeds gestimuleerd om innovaties, (kranten, onderzoek, brief benadering,foto, film, drone en verschillende klantbenaderingen) toe te passen die uiteindelijk gezorgd hebben dat het met volle tevredenheid is verkocht. Zeker door jullie professionele benadering en Aart in het bijzonder, heb ik mogen ervaren hoe prettig en succesvol een verkoop voor beide partijen kan verlopen. Daarvoor onze welgemeende hartelijke dank, Hans van kuppevelt, Meeleweg 84, Nieuwleusen

• Objecttype Koop

Vriendelijk geholpen en komen afspraken na!

Contacten verlopen plezierig. We konden snel tot zaken komen en alle afspraken verliepen vlekkeloos.

• Objecttype Huur

Betrouwbaar, deskundig en goed uptodate houden van wat er speelt

Zeer professioneel en komt de afspraken die er gemaakt zijn altijd na Weet er speelt en haakt hier goed op in.

• Objecttype Verkoop

Goede en vlotte communicatie

Prettig samengewerkt met aaRa rentmeesters & makelaars

• Objecttype Huur

Prettige samenwerking.