Zeer persoonlijke en professionele begeleiding

Bij Annelieze voel je je gelijk op je gemak. Het is een kleine, gezellige ruimte zonder wachtruimte. Annelieze geeft eerst uitleg en laat verschillende haarwerken zien. Ze geeft tips en besteld indien gewenst heel veel verschillende haarwerken. Door haar persoonlijke benadering en haar ervaring durf je je kwetsbaarheid te laten zien, wat heel belangrijk is bij dit proces. Ze heeft me het perfecte advies gegeven waardoor ik een haarwerk heb gekozen dat helemaal bij me past. Ik heb door dit haarwerk op maat mijn zelfvertrouwen weer terug

Hallo Elise, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Goede ervaring.

Weet waar ze over praat.Geeft goed advies.

Hallo Herma, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Fantastisch geholpen

De perfecte pruik lag eigenlijk al voor me klaar. Meteen goed! Zo fijn om in alle rust een pruik en mutsjes te kunnen passen. De pruik lag klaar voor het moment dat mijn haar ging uitvallen. Dat geeft een gerust gevoel. Annelieze neemt alle tijd en legt alles goed uit. Prettige, lichte ruimte.

Hallo Elvira, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Professioneel en deskundig. Geduldig, neemt de tijd.

Annelieze neemt heel veel tijd voor je en ze is heel aardig en kan alles aan haar vragen .

• Betrouwbaarheid

Professionele aanpak en ruim de tijd

De aanpak was professioneel: er werd goed aangesloten bij waar de klant is. toch niet niets als je weet dat al je haar uit gaat vallen. Er werd goed naar kapsel gekeken en navenant werden er ruim pruiken besteld om uit te kiezen. Er werd tijd genomen, veel uitleg gegeven en er werden drie pruiken achteruit gelegd om later definitief te kiezen. Goede uitleg over verzorging hoofd en pruik.

Hallo Carolien, Van harte bedankt voor u leuke reactie. Groetjes Annelieze

Goed advies, professioneel en inlevend.

We zijn ontvangen in een fijne lichte ruimte met alle privacy. Annelieze neemt alle tijd voor je en geeft je goed advies. Ik ben met een mooie pruik op maat geknipt naar huis gegaan. Een paar leuke mutsjes/sjaals en alle huid en haarverzorging die ik nodig heb. Keuze in overvloed. Als je hier niet slaagt, slaag je nergens. Als het zover is dat je een pruik nodig hebt, wil je graag in goede handen zijn. Top Annelieze. Perfect geregeld!

• Betrouwbaarheid

Goede service en geweldige begeleiding.

Ze neemt alle onzekerheid weg.

Met het perfecte resultaat

Heel goed, ruime keuze en er wordt goed met je meegedacht

• Betrouwbaarheid

Ik ben zeer tevreden. Prima geholpen.

• Betrouwbaarheid

Lieve behulpzame eigenaresse, mooie artikelen, prettige sfeer, ze nemen de tijd, dus helemaal top

• Betrouwbaarheid

Deskundige, goede en zeer vriendelijke klantbenadering.

Annelieze neemt uitgebreid de tijd om een klant te helpen. Zij is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het scala aan artikelen is groot en indien een artikel niet aanwezig is zal zij er zorg voor dragen dat het op korte termijn aanwezig is. Daar de klanten veelal komen in verband met een chemokuur is het opmerkelijk dat zij de klant zo uitstekend aanvoelt. Annelieze dringt niet aan, zij wil dat de klant tevreden is en richt zich volledig op de tevredenheid van de klant. Annelieze is een uitstekend adres voor pruiken en mutsjes!

• Betrouwbaarheid

Emphatisch,kundig,toeganglijk en neemt de tijd voor je.

Heel plezierig. Vooral door begrip van je probleem. Het voelt vertrouwd. Annelize neemt de tijd,legt goed uit en is kundig. Fijn is het te weten dat je altijd bij haar terecht kunt voor advies en vragen. Ik ben er met mijn nieuwe haarstukje heel blij vandaan gegaan en kom zeker terug voor een volgende.

Zeer professioneel

Annelieze is een heel rustige aardige vrouw die de tijd neemt om je goed te helpen. Zij heeft me onder meer echt geholpen bij het uitzoeken van een mooi Haarwerk. Ik ben daar heel blij mee.

• Betrouwbaarheid

Erg fijne, zorgvuldige en flexibele hulp.

Deskundige, behulpzaam. flexibel en goede tijd en aandacht. erg goede dienstverlening.

Deskundig

Deskundig en vaardig. Fijn geholpen en zeer goed geadviseerd. ( pruik gekocht ivm chemotherapie behandeling)

Zeer goed.

• Betrouwbaarheid

prettig geholpen en duidelijke uitleg

Ik ben prettig geholpen en duidelijk uitleg gekregen,, Ik heb mijn pruik al en ben er erg tevreden mee.

• Betrouwbaarheid

zeer vriendelijk, klantgericht, alle tijd, meedenkend

Afspraak maken op korte termijn was mogelijk. zeer vriendelijke benadering, ook voor mijn dochter van 12 om wie het ging. zeer meedenkend naar mogelijkheden. veel keus. goede tips voor omgaan met de pruik.

• Betrouwbaarheid

Geweldig ontvangen...wat heel veel doet in de situatie waar de meeste klanten in zitten.en uiteraard ook heel erg te vrede met mijn pruik.

• Betrouwbaarheid

Vakvrouw met oprechte interesse in haar klanten

Door een longtumor mijn grote bos krullen verloren. Moeilijk om goede pruik te vinden. Annelieze heeft uiteindelijk net zolang gezocht tot ze een pruik vond die leek op mijn haar. Verder staat ze altijd klaar op nare momenten ( als je haar uitvalt bijvoorbeeld ).

Vriendelijk, vakkundig en snel

Bij Anneliieze Haarwerken ben je in goede handen. Goede adviezen wat bij je past en hoe je de haarwerken het beste kunt behandelen.

Goed advies en vriendelijk

Zijn goed geholpen en tevreden.

• Betrouwbaarheid

Warm, welkom en met veel empathie!

Zeer goede ervaring! Annelieze neemt de tijd en geeft je de tijd! Erg blij met mijn haarwerk! Krijg er ook veel complimenten over!

Zeer goede ervaring.

Als zeer prettig ervaren.

Herwendaalseweg 13 6562AG Groesbeek

024 397 34 21