Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Helemaal tevreden met de oplossing en de verschillende artikelen.

Prima geholpen

In alle rust geholpen en geadviseerd, ben er met een blij gevoel vertrokken.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen

• Betrouwbaarheid

Ze zijn heel erg deskundig in hun werk.

Heel erg prettig in omgaan en met een persoonlijke benadering. Ze kijken echt wat bij jou past.

• Betrouwbaarheid

Kundig en professioneel advies in een prettige omgeving.

Er wordt ruim de tijd voor je genomen en uitgebreid geluisterd en gekeken naar je wensen. Daarin krijg je kundige en professionele begeleiding, zodat je je al snel op je gemak voelt. Bij mijn haarprobleem komt wat schaamte (vanuit mij) kijken, maar dat gevoel werd snel weggenomen. Super bedankt voor alle fijne hulp (alweer twee jaar)! En zeer zeker tot volgend jaar :-)!

• Betrouwbaarheid

ik verlaat altijd met een blij gevoel de studio

Er wordt alles uit de kast gehaald om je te helpen waar kan. Samen kijken wat wel kan en niet. Top

• Betrouwbaarheid

heel prettig en professioneel geholpen

Ze nemen de tijd voor je en weten heel veel van haarproblemen en van mogelijke oplossingen. Ik heb een mooi haarstuk gekocht.

Goed en snel geholpen

Mijn 1ste ervaring met haarwerken en vond het lastig om te weten te komen, wanneer maak je de juiste keuze. Annelieze heeft mij snel geholpen aan mijn mooie haarstuk met clips van Indian hair. Het voelt heel vertrouwd en ben blij met deze 1ste stap.

• Betrouwbaarheid

Prettige ontvangst. Zeer ervaren. Veel goede adviezen. Voelde me erg op mijn gemak bij haar.

• Betrouwbaarheid

Annelieze luistert goed, kan zich goed verplaatsen in de klant en geeft dan goed advies.

Annelieze luistert goed, kan zich goed verplaatsen in de klant en geeft aan de hand daarvan goed advies. Daarbij is het fijn dat ze heel veel geduld heeft en de tijd voor je neemt. Annelieze is heel goed in haar vak en heeft veel ervaring. Zij is ook heel erg betrouwbaar. Laatst heb ik foto's van voorbeelden van haarwerk die ik heel graag wil passen naar Annelieze verstuurd. De week erna kon ik komen passen. Ze had 5 haarwerken besteld zodat ik het mocht passen. Ik was zo blij dat ik 1 haarwerk zo prachtig vond en de kleur paste zo goed bij mijn gezicht. Ik was gelijk verkocht. Ik heb een 2e haarwerk besteld precies hetzelde. De kleur van het haarwerk heeft Annelieze voor mij gekozen. Bedankt hiervoor! Geweldig!!

• Betrouwbaarheid

In roerige tijden een baken van rust, goede zorg en weer moed krijgen.

Je weet niet waar je in terecht komt als je de diagnose borstkanker krijgt. Er komt zoveel op je af en opeens moet je o.a. ook nadenken over wat te doen als waarschijnlijk al snel je haar uitvalt. Pruiken, mutsjes, wat voor soort, waar? Via een review op internet ben ik bij Annelieze Haarwerken gekomen en hoewel het een eindje rijden is heb ik daar geen spijt van. Allereerst valt een lichte, positieve ruimte op, boordevol mooie dingen waar je nog nooit eerder naar hebt gekeken. Maar vooral Annelieze zelf. Rustig, alle tijd, geen extra 'gedoe' of drama, het is zoals het is en samen kijken naar wat het mooiste en beste is voor als het straks zover is. Ze had een grote selectie pruiken laten komen en daar zat zeker die ene bij die prachtig paste en klopte. Daarnaast een enorme keuze in alle soorten hoofddeksels. En als je later thuis nog wat nodig hebt wordt het gewoon opgestuurd. Toen het een paar weken later zover was en ik de eerste plukken haar in mijn handen had mocht ik meteen de volgende dag komen. Het haar werd heel kort geknipt, nog keurig overal bijgewerkt, en de laatste dingen werden aangeschaft. Opnieuw met alle tijd, aandacht en stille liefde, en op een manier dat ik daarna niet droevig, maar vol trots en moed naar huis ging. Wat groeit een mens snel in zo'n proces en daar helpt zoiets belangrijks als de zorg voor je (verloren) haar en uiterlijk enorm bij. Een heel bijzondere ervaring.

• Betrouwbaarheid

Beste Sophia, heel erg bedankt voor deze mooie reactie, ik heb dit graag voor je gedaan. Het allerbeste, en heel veel succes met de verdere behandeling. Hartelijke groeten, Annelieze.

fijne behandeling

Neemt de tijd en geeft persoonlijke aandacht

Hallo Joke, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Groetjes Annelieze

Geweldige begeleiding

Annelieze neemt echt de tijd voor je Ze straalt rust uit en niets is haar teveel, ze geeft eerlijk haar mening als je hier om vraagt maar dringt zich zeker niet op. Je kan merken dat ze een “ psychologische” ondergrond heeft. Kortom een geweldige vrouw die hart heeft voor het vak.

• Betrouwbaarheid

Heel blij en positief over Annelieze

Alle hulp bij het uitkiezen van de het juiste haarstuk qua lengte en kleur. Eerlijk advies.

in een woord fantastich

Annelieze heeft al hele goede Reviews, had ik al gezien maar het is waar wat er geschreven word, ze verdiend echt een 10, Ze heeft engelengeduld is zeer ervaren en heeft heel veel vakkennis en daarbij is ze ook nog hardstikke sympatiek.

• Betrouwbaarheid

Annelieze luistert naar de wensen van haar klanten.

Hallo Pieter, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Groetjes Annelieze

Super.

Deskundighei, goede keuzes.

Hallo Ted, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Groetjes Annelieze

Haar jarenlange ervaring helpt je het nemen van zo'n lastige beslissing.

Prima geholpen, ze neemt de tijd voor je.

Hallo Marian, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

perfekt tevreden

Ik ben blij dat ik, door een vriendin, met Annelieze Haarwerken bekend werd. Ik ben nu al drie jaar klant, en drie jaar heel tevreden. De sfeer is zeer aangenaam , alles wordt precies en duidelijk uitgelegt, de kwaliteit van de haarwerken is zeer goed, ik zal met plezier altijd weer naar het studio gaan

Hallo Dietlind, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Groetjes Annelieze

Zeer vriendelijk en begrip vol behandeld.

Met een bezoekje bij Annelieze voor informatie. Kon ik gelijk geholpen worden, en binnen een week was alles geregeld.

Hallo Joke, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Groetjes Annelieze

Hartelijke ontvangst en professionele behandeling.

Mijn vorige leverancier is gestopt. Annelieze heeft me zoveel geleerd over de behandeling en onderhoud van mijn pruik. Ik ben er zo blij mee. Met haar kennis kon ik mijn oude pruiken opknappen en kreeg complimenten dat ik er zo goed uitzie. De nieuwe pruik, die ze voor me heeft uitgezocht is helemaal een plaatje en past precies bij me. Annelieze heeft ontzettend veel kennis in huis in haar vak maar ook op sociaal gebied.

• Betrouwbaarheid

Hallo Riet, Van harte bedankt voor uw leuke reactie! Het is super om te horen dat je enthousiast bent over je nieuwe pruik! Bedankt voor je mooie complimenten! Groetjes Annelieze

Gewoon heel erg goed

Een erg aardige dame met erg duidelijk advies. Ik ben zelf super blij met mijn haarwerk. Ik raad deze mevrouw zeker aan.

Hallo Barbara, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Uitermate prettig

Annelieze is ervaren en kundig. Ik neem erg tevreden.

goed behandeld

heel goed !

Hallo Allis, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Annelieze kent haar collectie en weet daardoor goed advies te geven.

De eerste afspraak werd gekeken welke haarkleur en welk model goed bij me past. M.b.v. die gegevens heeft ze een aantal pruiken besteld. Bij de tweede afspraak zat daar de goede pruik voor mij bij. Nu begint mijn haar uit te vallen. Ik mag een afspraak met haar maken. Ze verwijderd dan het restant haar en geeft nogmaals uitleg over hoe ik met de pruik moet omgaan.

Hallo Anet, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze