Kiezelbak vervangen / onvrede ombuigen in tevredenheid

Het bedrijf reageerde op mijn onvrede (zie eerdere reactie hier) en heeft uitgelegd waarom het zo lang duurde (tip doe dit vooraf) De kiezelbak is nu netjes vervangen!

Fijn dat u tevreden bent! Dank voor het vertrouwen ..

Snelle service vakbekwaam komen gemaakte afspraken na.

Zeer goede service en zeer kundig en vriendelijk personeel

Vervanging CV ketel is op een zeer nette en kundige manier uitgevoerd.

Zeer goede ervaring.

Heel snel , goede service en heel klantvriendelijk.

Kiezelbak vervangen / geen bevredigende reactie

Ben al 1 1/2 maand bezig om kiezelbak te vervangen, eerst moest ik foto s maken. Dus ik het dak op, na meerdere keren zelf gebeld te hebben over een prijsindicatie en wanneer er iemand kan komen en excuses dat het hectisch was momenteel heb ik het maar opgegeven. Zelf reageren ze niet en een offerte of afspraak willen ze denk ik niet, de klus zal te weinig opleveren neem ik dan maar aan!

Op 28 februari ontvingen wij uw aanvraag; geen 1 1/2 maand geleden dus maar 3 weken geleden. Omdat u vooraf een (richt)prijsopgave wilde vroegen wij een foto van de situatie, welke wij op 5 maart ontvingen. Gezien de winterse weersomstandigheden lag de nadruk bij onze planning en calculatie op koudeklachten van cv-ketels (klanten in de kou) en bevroren leidingen (klanten zonder water) vandaar enige vertraging. Gisteren stuurden wij u een mail met verdere uitleg.

Er worden heel veel uren in rekening gebracht

Er worden heel veel uren in rekening gebracht voor een klus. Het plaatsen van een radiator op een bestaande aansluiting kostte 5,5 uur !

Wat jammer dat u zonder eerst contact met ons op te nemen over uw onvrede met onze factuur direct een negatieve reactie achterlaat. U bent al langer klant bij ons en bent dus bekend met onze factureerwijze (De door u genoemde uren zijn inclusief de reis- en handlingtijd van de monteur - wij berekenen die in plaats van voorrijkosten-). Wij hebben u nadrukkelijk geadviseerd onze werkzaamheden te laten starten in de ochtend zodat we de klus in één keer konden klaren. U vroeg ons toch om een middagafspraak waardoor we de werkzaamheden niet in één keer konden uitvoeren hetgeen uiteraard gunstiger geweest was voor de uiteindelijke werktijd van onze monteur.

Snel en goed!

Op heel korte termijn kon er een monteur komen. Deze is heel secuur aan het werk gegaan en loste ons probleem erg snel op. Top!!

Waardeloos storingsdienst is niet bereikbaar

Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk 5 maal gebeld voor een storing. Telefoon word niet opgenomen, in wanhoop een ander bedrijf benaderd die de storing naar alle tevredenheid heeft opgelost.

Geachte heer Verkade, Het spijt ons te horen en wij begrijpen uw teleurstelling. Wij hanteren geen onderhoudscontracten. Wél bieden wij, als service, onze klanten in het stookseizoen de mogelijkheid om in de weekenden een 06-nummer te bellen. Onze storingsmonteurs luisteren de berichten af tussen 09.00 uur en 16.00 uur en helpen dan telefonisch of maken een afspraak om langs te komen bij onze klanten. Ik heb het nagekeken en zie dat u op 30 december meerdere keren ( 3 keer) gebeld heeft en wel om 16.54 uur, 17.11 uur en 17.51 uur. Ik zie ook dat onze monteur u op 31 december in de ochtend terug gebeld heeft .. Het spijt ons uiteraard heel erg dat u in de veronderstelling was dat er in de avond van 30 december nog een reactie zou komen van onze storingsmonteur en hebben direct actie ondernomen om het bericht op onze storingstelefoon aan te passen met bovenstaande informatie. Voor u in dit geval te laat maar wij hopen op uw begrip.

Snel, professioneel en persoonlijk

Super !!

Prima monteur, verrassende rekening

Het zou netter zijn , wanneer bij het ondertekenen van de bon bij de monteur ook duidelijk is dat er minimaal een half uur voor en een half uur na afronden van het werk in rekening wordt gebracht. Je tekent voor twee uur werk en krijgt drie uur gepresenteerd. Een uur reiskosten etc... waar ik geen zicht op heb en ook geen controle. Als de monteur na iedere klus weer naar het magazijn moet om spullen te halen ( zo is het mij uitgelegd) dan is dat niet efficiënt en klinkt ook erg ongeloofwaarlijk.

Dank voor uw review, fijn dat u tevreden bent over onze monteur en ons aanbeveelt! Over onze faktureerwijze zijn wij volgens ons duidelijk en hij staat ook omschreven op onze website. Onze klanten betalen de daadwerkelijk aan hen bestede tijd. Op de bon die onze klanten ondertekenen staat vermeld dat wij in plaats van voorrijkosten, niet alleen de werktijd van onze monteurs maar ook de reistijd in rekening brengen. Omdat ons werkgebied vooral Roosendaal en de directe omgeving is komt het berekenen van de reistijd vaak voordeliger uit dan een standaard voorrijkosten-tarief.

Goed, professioneel, flexibel

Ben tevreden over jullie service. Flexibiliteit en vakkundigheid. Echter een tip om extra info te vragen voor aanleggen leidingen. Moest eea verplaatst worden omdatn niet de juiste positie aangehouden was, dus moest daarna aangepast worden. Jammer, beter in 1 keer goed. Zorg dat telefoonnummers van de klant beschikbaar zijn. Wel zo handig bij vragen.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Dit bedrijf heeft mij uitstekend geholpen bij een lastige klus en het doet wat het belooft. Door een tijdrovende reparatie van een gaslek moesten andere klanten wellicht wachten, maar het werd geen haastklus maar gewoon vakwerk.

Netjes verzorgt.

Goed,vlot en correct.

Snel een afspraak kunnen maken, afspraak is goed nagekomen,

Betrouwbaar, vakkundige medewerkers, afspraak is afspraak.

Gemengd

De eerste keer is de afspraak niet nagekomen. Wel hele middag voor niets thuis gebleven. Toen we daarover belde werd er vrij laconiek op gereageerd. Waarom wordt er niet tijdig van tevoren gebeld dat de planning niet wordt gehaald. Wat betreft het uitvoeren van de onderhoudsbeurt geen opmerkingen.

Dank voor uw review! Heel vervelend dat u voor niets hebt zitten wachten en jammer dat onze reactie laconiek op u overgekomen is, dat was zeker onze bedoeling niet! Wij proberen altijd wanneer werkzaamheden uitlopen de planning in de gaten te houden zodat wij snel kunnen reageren .. helaas liep dat die middag dus niet goed. Nogmaals onze excuses!

Superbedrijf!!

Vakbekwaam en deskundig personeel, denken met je mee (pro-actief) Goede service...kortom TOP!!!!

Wachttijd is kort, vakbekwame, betrouwbare en vriendelijke monteurs

Via de telefoon krijg ik snel iemand aan de lijn waarmee direct een afspraak gemaakt kan worden wanneer een vriendelijke en vakbekwame monteur/installateur het euvel komt verhelpen. Dik tevreden !

zeer vlot afspraak kunnen maken en klacht verholpen

Altijd vriendelijk personeel.

Afspraken snel gemaakt en werk correct uitgevoerd. Monteur was efficient en werkte netjes.

Afspraken na komen. Prima!

Hier kun je van op aan.

Klantvriendelijke, vlug en correct handelen,

Onze ervaring is dat we netjes te woord zijn gestaan.Vriendelijke en een luisterend oor over de situatie.Mee denkend en voor zover mogelijk snel handelen. Wij geven jullie adres graag door voor een situatie die jullie op kunnen lossen.

prima , kundig , en vriendelijk personeel

Over de jaren heen prima ervaringen met het bedrijf. Prijs soms aan de stevige kant. Nooit tevergeefs een beroep gedaan en werkzaamheden werden altijd zeer correct uitgevoerd.

snelle een offerte en snel een afspraak in kunnen plannen voor de vervanging van mijn CV Top!

Na het telefonisch contact kwam er iemand aan huis om een inschatting te maken welke cv ik nodig had. Prima gesprek. CV waren op voorraad. Nadat ik besloten had van de offerte gebruik te maken is de cv ketel binnen twee weken vernieuwd in een ochtend.

Cv kapot na bezoek monteur

Cv is kapot gegaan na bezoek vd montwur, klacht hierover gemeld. Geen gehoord. Krijgen betalingsherinnering zonder 1e factuur. Nogmaals gebeld mbt klacht, betaling vanuit hun gepauzeerd tot afhandeling kladht. Krijgen dan een 4e herinnering. Waar zijn de 2e en 3e of uberhaupt een respons op de afhandeling van de klacht? Heel slecht bedrijf, slechte klantenservice, slechte monteurs. Nu dus moeten betalen voor het kapot maken van onze cv?!

Jammer dat u een negatieve ervaring heeft. Er is onderhoud gepleegd waarbij de branderpakking vervangen is. De laatste tijd zijn er veel problemen met mails die niet aankomen bij klanten met een hotmail account; dat zal het grootste probleem zijn. Ik heb het even nagekeken; de factuur is aan u gemaild op 7 maart 2017, waarschijnlijk is hij in de verkeerde mailbox terecht gekomen. Ik heb u eenmaal aan de telefoon gesproken en toen zou u uw klacht mailen. In mijn mailbox vind ik geen enkele mail van u. Zou u uw klacht nog eens willen mailen dan? Ik zal daarop dan meteen reageren.

het best van Roosendaal.

zeer goed bedrijf en super snel.