Een verhaal heeft altijd twee kanten, dit is onze verhaal: U gaf ons telefonisch opdracht monteurs te sturen (2 monteurs in verband met de kruipruimte). Het probleem was er al langer āen u wilde het nu een keer goed oplossenā. Onze monteurs hebben duidelijk aangegeven dat zij het op dat moment niet op konden lossen omdat er in de kruipruimte niet veilig en dus zeker niet ā fijnā gewerkt kon worden (hele smalle doorgangen) Ć©n omdat er andere materialen/pvc besteld moest worden. Ons advies was de kruipruimte eerst leeg te laten zuigen. Nu, achteraf, hebt het over 2 verschillende Rioolservice specialisten die vinden dat je heel fijn in uw kruipruimte kunt werken en weten hoe wĆj het op hadden moeten lossen maar zij hebben het blijkbaar nog niet op kunnen lossen? Ook uw zwager (installateur) kon er geen kant mee op. U zou contact opnemen met uw verzekering, de kruipruimte leeg laten zuigen en ons dan weer bellen om de lekkage op te lossen. Dat u dan in het geheel niet meer belt maar andere bedrijven benadert en na ontvangst van onze factuur reageert met een mail āik beschouw uw mail als niet verzondenā vinden wij dan weer heel jammer, zelfs onbeleefd. Het is niet redelijk van u om aan te nemen dat wij een en ander zonder kosten laten, u gaf ons immers de kans niet om de zaken verder op te lossen. Uiteindelijk hebben wij alleen ons starttarief in rekening gebracht (vergelijkbaar met voorrijkosten). Overigens zijn wij heel transparant over onze werk- en factureerwijze, die is ook terug te vinden op onze website.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.