Superbedrijf!!

Vakbekwaam en deskundig personeel, denken met je mee (pro-actief) Goede service...kortom TOP!!!!

Wachttijd is kort, vakbekwame, betrouwbare en vriendelijke monteurs

Via de telefoon krijg ik snel iemand aan de lijn waarmee direct een afspraak gemaakt kan worden wanneer een vriendelijke en vakbekwame monteur/installateur het euvel komt verhelpen. Dik tevreden !

zeer vlot afspraak kunnen maken en klacht verholpen

Altijd vriendelijk personeel.

Afspraken snel gemaakt en werk correct uitgevoerd. Monteur was efficient en werkte netjes.

Afspraken na komen. Prima!

Hier kun je van op aan.

Klantvriendelijke, vlug en correct handelen,

Onze ervaring is dat we netjes te woord zijn gestaan.Vriendelijke en een luisterend oor over de situatie.Mee denkend en voor zover mogelijk snel handelen. Wij geven jullie adres graag door voor een situatie die jullie op kunnen lossen.

prima , kundig , en vriendelijk personeel

Over de jaren heen prima ervaringen met het bedrijf. Prijs soms aan de stevige kant. Nooit tevergeefs een beroep gedaan en werkzaamheden werden altijd zeer correct uitgevoerd.

snelle een offerte en snel een afspraak in kunnen plannen voor de vervanging van mijn CV Top!

Na het telefonisch contact kwam er iemand aan huis om een inschatting te maken welke cv ik nodig had. Prima gesprek. CV waren op voorraad. Nadat ik besloten had van de offerte gebruik te maken is de cv ketel binnen twee weken vernieuwd in een ochtend.

Cv kapot na bezoek monteur

Cv is kapot gegaan na bezoek vd montwur, klacht hierover gemeld. Geen gehoord. Krijgen betalingsherinnering zonder 1e factuur. Nogmaals gebeld mbt klacht, betaling vanuit hun gepauzeerd tot afhandeling kladht. Krijgen dan een 4e herinnering. Waar zijn de 2e en 3e of uberhaupt een respons op de afhandeling van de klacht? Heel slecht bedrijf, slechte klantenservice, slechte monteurs. Nu dus moeten betalen voor het kapot maken van onze cv?!

Jammer dat u een negatieve ervaring heeft. Er is onderhoud gepleegd waarbij de branderpakking vervangen is. De laatste tijd zijn er veel problemen met mails die niet aankomen bij klanten met een hotmail account; dat zal het grootste probleem zijn. Ik heb het even nagekeken; de factuur is aan u gemaild op 7 maart 2017, waarschijnlijk is hij in de verkeerde mailbox terecht gekomen. Ik heb u eenmaal aan de telefoon gesproken en toen zou u uw klacht mailen. In mijn mailbox vind ik geen enkele mail van u. Zou u uw klacht nog eens willen mailen dan? Ik zal daarop dan meteen reageren.

het best van Roosendaal.

zeer goed bedrijf en super snel.

Erg positief!

Ik ben erg te spreken over Suijkerbuijk. Afspraken worden in tegenstelling tot andere aanbieders in dezelfde branche goed nagekomen!

Netjes en zeer correct

Zijn al 2 ketels wezen hangen, beide keren uitstekent boven verwachting

tevreden!!

werknemers denken met de klant mee!!! erg goede ervaring(en) met het bedrijf!!

uitstekend!

Bedrijf denkt mee bij bepaling op welke manier de klus het beste te kunnen klaren. Luistert mee en adviseert! Zeer net, beleefd en vakkundig personeel werd ingezet. Echt een reclamebord voor het bedrijf!

betrouwbaar en oplossend

Ik vind het prettig dat bij het aanvragen van de service er gelijk gereageerd kan worden. Er is goed overleg en ik ben uitermate tevreden over de service e afhandeling

Over Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk & Zn BV