Goede en snelle service m.b.t. de overeengekomen werkzaamheden.

Door de aankoop van een pand met een verouderde CV installatie en mechanische ventilatie waren wij op zoek naar een bedrijf om e.e.a. conform de hedendaagse inzichten m.b.t. CV installaties te laten vervangen. Na uitgebreid recherchewerk op internet, ook bij zogenaamde “gerenommeerde“ grote” installatiebedrijven hebben wij toch uiteindelijk voor Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk & Zn BV techniek gekozen. Tot op heden is dat een goede keuze gebleken. Tijdens de inventarisatie van de vereiste aanpassingen werden vakbekwame suggesties voorgesteld hoe de werkzaamheden aangepakt dienden te worden. Ook de afgesproken aanvullende werkzaamheden en tijdstippen van uitvoering, werden conform afspraak uitgevoerd. Al met al een aan te bevelen installatiebedrijf voor een uitgebreid scala van diverse werkzaamheden. Fam. Vaessen

Service was goed

Van begin van de plaatsing tot en met het einde prima gedaan. Alleen later kwam ik er achter dat mijn rolluikkap was beschadigt en verf eraf. Dat was minder om er zo laat achter te komen.

Goede servies en vriendelijk personeel

De gemaakte werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak gemaakt. De werknemers waren vriendelijk en hebben alles goed en netjes achtergelaten.

Goede en nette service

Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden. Alles is netjes en correct gedaan.

Zie hier onder

Wij zijn snel en vakkundig geholpen!!!!

Wij hadden een probleem waarbij meteen hulp nodig hadden. Bij jullie werden wij meteen goed te woord gestaan en heel netjes geholpen. Monteur heeft d3 klus netjes geklaard.

Goede service, werken netjes en zijn heel vriendelijk.

Na het plaatsen van slimme meters ging de verwarmingsketel niet meer aan. Een nette offerte , goed gekeurd en al gauw kwamen ze een nieuwe ketel plaatsen met bijbehoren. Alles volgens afspraak, heel netjes gewerkt en een vriendelijke monteur. Zelfs kwamen er de volgende dagen nog zomaar een paar andere monteurs kijken omdat de termostaat moest gewisseld. En of alles naar wens was. Het is lekker warm in huis en we zijn zeer over het bedrijf tevreden.

Heel netjes gewerkt. Alle afspraken perfect nagekomen.

Mijn doorgeroeste radiator is netjes vervangen. Na afloop van de werkzaamheden hoefde ik amper op te ruimen of te poetsen.

Er wordt snel ingegrepen, en laat je niet in de kou staan

Wat de kosten betreft, was het te weinig gespecificeerd op de rekening, alleen een globaal bedrag was me van tevoren gegeven.

Goede

Goede deskundige service

snelle reactie op een technische vraag en het oplossen daarvan

heel tevreden, snel reageren; duidelijk oplossingsgericht denken en werken

Veel te hoge kosten voor NIKS

Net als voorgaande recensies, veel te hoge kosten voor NIKS. In het eerste telefonisch contact is er aangegeven dat er een lekkage in de kruipruimte aanwezig was met een krappe toegang. De plaats van de lekkage is ook aangegeven, aangezien die door onszelf al geconstateerd was. Monteurs hadden niet het juiste materiaal waardoor de afspraak verzet moest worden. Na zelf weer contact op te hebben moeten nemen, moest dhr. Suijkerbuijk zelf langskomen om de klus te bespreken. In dit gesprek kwamen er ineens zeer hoge extra kosten bij. (Uitzuigen van de kruipruimte) Second Opinion bij verschillende andere bedrijven gevraagd die dit toch anders zagen. Uiteindelijk een factuur van € 185,- gehad voor een monteurs bezoek van een halfuur, waarin de bekende lekkage bevestigd is maar verder niets veranderd is. Een waarschuwing indien u dit bedrijf overweegt: ''Op onze facturen berekenen wij geen voorrijdkosten maar vanaf het punt dat wij de monteur de werkbon in handen geven en hij de benodigde materialen pakt, tot hij ook weer terug op de zaak de gebruikte materialen opgeruimd heeft, wordt de tijd aan de klant doorberekend. // Wij hanteren een minimum starttarief van één uur.''

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Een verhaal heeft altijd twee kanten, dit is onze verhaal: U gaf ons telefonisch opdracht monteurs te sturen (2 monteurs in verband met de kruipruimte). Het probleem was er al langer “en u wilde het nu een keer goed oplossen”. Onze monteurs hebben duidelijk aangegeven dat zij het op dat moment niet op konden lossen omdat er in de kruipruimte niet veilig en dus zeker niet “ fijn” gewerkt kon worden (hele smalle doorgangen) én omdat er andere materialen/pvc besteld moest worden. Ons advies was de kruipruimte eerst leeg te laten zuigen. Nu, achteraf, hebt het over 2 verschillende Rioolservice specialisten die vinden dat je heel fijn in uw kruipruimte kunt werken en weten hoe wíj het op hadden moeten lossen maar zij hebben het blijkbaar nog niet op kunnen lossen? Ook uw zwager (installateur) kon er geen kant mee op. U zou contact opnemen met uw verzekering, de kruipruimte leeg laten zuigen en ons dan weer bellen om de lekkage op te lossen. Dat u dan in het geheel niet meer belt maar andere bedrijven benadert en na ontvangst van onze factuur reageert met een mail “ik beschouw uw mail als niet verzonden” vinden wij dan weer heel jammer, zelfs onbeleefd. Het is niet redelijk van u om aan te nemen dat wij een en ander zonder kosten laten, u gaf ons immers de kans niet om de zaken verder op te lossen. Uiteindelijk hebben wij alleen ons starttarief in rekening gebracht (vergelijkbaar met voorrijkosten). Overigens zijn wij heel transparant over onze werk- en factureerwijze, die is ook terug te vinden op onze website.

Prima service, heel goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen.

Vakmensen leveren kwaliteit zeer betrouwbaar

Jonge vaklui, doen iedere klus, weten te improviseren, blijven kalm, beleefd enz. Heel plezierig om dit soort vakmensen over de vloer te krijgen. Punctuel komen gemaakte afspraken na. Duidelijke communicatie. Website kan beter. Meer info over gawalo vak. Duidelijke voorlichting levert meer klanten op denk ik. Met name info over de energie transitie kan klanten nu en in de toekomst binden aan dit mooie bedrijf

zie hieronder

Goede en klantvriendelijke service, zelfs in drukke vakantietijd en bekwame en meedenkende medewerkers.

naar onze mening vakkundig personeel en wij zeer goed te spreken over de service

Prima!

Na melding dat cv ketel stuk was kwamen ze dezelfde dag nog, daar waren we erg blij mee!

Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk: Vakwerk door vakmensen.

Ik heb nu 3 maal de Firma Suijkerbuijk ingeschakeld voor diverse werkzaamheden. Een eerste maal voor een lekkage van de CV in de vloer welke reparatie perfect en onzichtbaar is uitgevoerd. Een tweede keer is met professionaliteit mijn HR ketel gereinigd en afgelopen week hebben ze de zinken goten bij mij vervangen wat ook gebeurde door een vakkundige monteur. Steeds vriendelijke mensen die stuk voor stuk vakwerk leverde.

Kiezelbak vervangen / onvrede ombuigen in tevredenheid

Het bedrijf reageerde op mijn onvrede (zie eerdere reactie hier) en heeft uitgelegd waarom het zo lang duurde (tip doe dit vooraf) De kiezelbak is nu netjes vervangen!

Fijn dat u tevreden bent! Dank voor het vertrouwen ..

Snelle service vakbekwaam komen gemaakte afspraken na.

Zeer goede service en zeer kundig en vriendelijk personeel

Vervanging CV ketel is op een zeer nette en kundige manier uitgevoerd.

Zeer goede ervaring.

Heel snel , goede service en heel klantvriendelijk.

Kiezelbak vervangen / geen bevredigende reactie

Ben al 1 1/2 maand bezig om kiezelbak te vervangen, eerst moest ik foto s maken. Dus ik het dak op, na meerdere keren zelf gebeld te hebben over een prijsindicatie en wanneer er iemand kan komen en excuses dat het hectisch was momenteel heb ik het maar opgegeven. Zelf reageren ze niet en een offerte of afspraak willen ze denk ik niet, de klus zal te weinig opleveren neem ik dan maar aan!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Op 28 februari ontvingen wij uw aanvraag; geen 1 1/2 maand geleden dus maar 3 weken geleden. Omdat u vooraf een (richt)prijsopgave wilde vroegen wij een foto van de situatie, welke wij op 5 maart ontvingen. Gezien de winterse weersomstandigheden lag de nadruk bij onze planning en calculatie op koudeklachten van cv-ketels (klanten in de kou) en bevroren leidingen (klanten zonder water) vandaar enige vertraging. Gisteren stuurden wij u een mail met verdere uitleg.

Er worden heel veel uren in rekening gebracht

Er worden heel veel uren in rekening gebracht voor een klus. Het plaatsen van een radiator op een bestaande aansluiting kostte 5,5 uur !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wat jammer dat u zonder eerst contact met ons op te nemen over uw onvrede met onze factuur direct een negatieve reactie achterlaat. U bent al langer klant bij ons en bent dus bekend met onze factureerwijze (De door u genoemde uren zijn inclusief de reis- en handlingtijd van de monteur - wij berekenen die in plaats van voorrijkosten-). Wij hebben u nadrukkelijk geadviseerd onze werkzaamheden te laten starten in de ochtend zodat we de klus in één keer konden klaren. U vroeg ons toch om een middagafspraak waardoor we de werkzaamheden niet in één keer konden uitvoeren hetgeen uiteraard gunstiger geweest was voor de uiteindelijke werktijd van onze monteur.

Over Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk & Zn BV