Leuke tijd en een prachtige woning

Holtkamp Bouw heeft ons goed geholpen om een prachtige woning voor ons te bouwen. Zonder hen waren wij hoogstwaarschijnlijk niet begonnen aan dit project. Holtkamp Bouw heeft regie gevoerd en is een op elkaar ingespeeld team van vakmensen dat kwaliteit levert. Het contact is laagdrempelig en klantvriendelijk. Ik waardeer de manier hoe het Holtkamp Bouw met ons meegedacht heeft vooral ook bij "last-minute" wijzigingen. Ik raad het aan om met dit bedrijf een woning te bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitstekende Ervaring met Holtkamp Bouw

Ons droomhuis is werkelijkheid geworden. Van een idee dat nog enkel in ons hoofd zat, tot de oplevering van het daadwerkelijke huis. Holtkamp Bouw heeft ons in het gehele project uitstekend geholpen. Met dit soort grote projecten is het naar mijn idee onmogelijk dat alles direct 100% perfect gaat. Wat het belangrijkste is, en waar ik van gehoord heb dat andere bouwbedrijven wel eens tekortschieten, is hoe dit wordt opgelost en de proactieve houding die het bouwbedrijf aanneemt. Wij zijn blij dat we voor Holtkamp Bouw hebben gekozen en raden het dan ook iedereen aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede aannemer, persoonlijk en toegankelijk

In het begin van ons bouw project moesten een een aantal zaken

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Keurig bedrijf met kennis van zaken!

Wij hebben een nieuwbouw woning laten bouwen door Holtkamp Bouw B.V. Wij hebben de bouwperiode als zeer prettig ervaren. Dit kwam zeker door de medewerkers van Holtkamp zowel op de bouw als op kantoor. Je loopt altijd wel eens tegen iets aan, als je een woning bouwt, maar dit werd altijd naar volle tevredenheid opgelost.

Prima aannemer!

Tijdens de bouw van ons nieuwe huis is nagenoeg alles goed verlopen en met de juiste communicatie hebben we het huis volgens onze wensen laten bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Topbouwer die je overal bij betrekt

Wij hebben vanaf het begin t/m oplevering en daarna altijd prettig samengewerkt met Holtkamp en diens medewerkers. In ons specifieke geval woonden we tijdens de bouw ook op de kavel en we zagen ze dus ook elke dag. De jongens waren altijd vriendelijk, behulpzaam en dachten ook mee. Los van het feit dat ze goede en mooie kwaliteit leveren, ruimden ze ook iedere dag de bouwplaats op. Aan het einde van de dag zag de bouwplaats er altijd weer keurig opgeruimd uit. De opleverpunten zijn ook keurig afgehandeld. Resumé, ik kan geen enkel negatief punt bedenken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne aannemer met dito personeel!

Bedrijf wat kwaliteit levert en afspraken nakomt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Korte lijnen, Vriendelijke werknemers die kwaliteit maken!

Wij hebben onze woning laten bouwen Door Holtkamp Bouw. eigenlijk is het gehele proces vanaf offerte-opdracht-start bouw tot en met oplevering vlekkeloos verlopen en ook nog in een hoog tempo. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en klantbenadering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kwalitatief goed en betrouwbaar!

Vanaf het eerste moment een prettig en plezierig contact. Gedurende de hele bouwperiode flexibel en betrouwbaar in de afspraken

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Degelijke bouwstijl, werken netjes en denken mee.

Zaken waar Holtkamp tegenaan liep loste ze goed op, zonder ons daarin te veel met de details op te zadelen. Ook na de oplevering leveren ze service als je tegen zaken aanloopt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbare parner in bouwen.

Vanaf het begin een prettige gesprek gehad. Ook na de koop alles netjes afgewerkt en geen enkele discussie gehad over wat dan ook. Kunnen niet anders dan tevreden zijn van A tot z. Nu nog wachten tot de definitieve straat wordt aangelegd. Ga ook hiervan uit dat dit perfect voor elkaar wordt gemaakt.

Holtkamp bagatelliseert schade

Hoe bewijs ik schade door heiwerkzaamheden? Ik voel me aan de kant gezet door Holtkamp Bouw BV te Almelo. Naast ons oude huis zijn door de genoemde aannemer heiwerkzaamheden uitgevoerd. Daarbij zijn de wettelijke toegestane trillingsnormen met meer dan een factor 3 overschreden. Naar mijn mening en naar alle waarschijnlijkheid zijn daardoor in onze toenmalige woning (en bij diverse buren) naden, kieren en scheuren ontstaan. Holtkamp Bouw BV weigert hiervoor aansprakelijkheid te erkennen. Ik word door hen niet serieus genomen en ze doen het af door te zeggen dat het krimpscheuren zijn. Ik vind het op zijn zachtst gezegd “niet netjes” dat ze naar mijn idee gebruik (misbruik) maken van de omgekeerde bewijslast om zo onder de schadecompensatie uit te komen. Nota Bene: Ik heb bewijs van de schade, verschillende getuigenverklaringen en ben in het bezit van de Alarm SMS van de overschrijding die Holtkamp ter plekke ontving. Zij weten dus dat ze fout zitten. Voor de rechter is een ernstig vermoeden niet sluitend genoeg. De wettelijke toegestane trillingsnorm is in zeer ruime mate overschreden en Holtkamp ontkent dat hierdoor schade kan ontstaan. Ik voel dat mij onrecht is aangedaan. Hoe bewijs ik mijn schade? Bij deze krijgt Holtkamp Bouw BV van mij een ontzettend “koude” douche. Holtkamp Bouw BV bedankt ……….. niet dus! Fijne Jaarwisseling!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Geachte Richard, Allereerst willen we aangeven dat u geen klant bent bij onze firma, dit i.v.m. de beoordeling. Wel willen we even reageren op deze beoordeling. Als het zo is dat door de door ons ingehuurde heier schade zou zijn ontstaan is dit erg vervelend, onze uitvoerder is destijds direct na de heiwerken bij u op locatie geweest om e.e.a. te bekijken, in zijn ogen betrof het geen heischade maar normale krimpscheuren welke bij nieuwbouwwoningen na een aantal jaren kunnen voorkomen langs betimmering en (plafond)vloerranden. Omdat we daarop alsnog contact hebben gehad hebben we u aangeboden om langs te komen met onze schilder om de mogelijke schade door heiwerken op te nemen en indien nodig te herstellen. De toegang tot uw woning heeft u ons echter op een héél onbehoorlijke en intimiderende wijze ontzegd. Omdat we niet welkom waren kunnen we niets voor u doen en is voor ons de zaak zoals reeds aangegeven dan ook afgedaan. Indien u bereid bent uw welgemeend excuses aan te bieden willen we alsnog bij u langskomen om ter plekke een opname te maken en de schade welke door heiwerken zou zijn ontstaan herstellen. M.vr.gr. Holtkamp Bouw

Vakmensen die voor ons een mooi huis hebben gebouwd, communicatie kon beter.

Woning is gebouwd volgens gemaakte afspraken. Medewerkers waren altijd bereid om mee te denken. In overleg was veel mogelijk Het bouwproces verliep voorspoedig en de woning was relatief snel klaar. Communicatie tussen de verschillende partijen kon beter en liep soms naast elkaar. Ook de communicatie richting ons als leek m.b.t. bouwen had op bepaalde momenten dudelijker gekund.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Vabekwame laagdrempelige bouwer

Een huis bouwen vergt aandacht en betrokkenheid en vakmanschap. Met veel plezier van deze kwaliteiten bij Holtkamp gebruik gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Prachtige woning, communicatie kan beter

Holtkamp heeft voor ons een prachtige woning gerealiseerd. De mannen op de bouw waren bekwaam en leverden kwaliteit. De coordinatie vanuit kantoor was adequaat en professioneel, maar de communicatie had beter/meer pro-actief gekund. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achteraan moest bellen als er problemen/vertragingen waren. Uiteindelijk bleek dan wel dat men er mee bezig was, maar men hield mij daarvan niet op de hoogte en de reactie was vaak wat laconiek. Een nieuwbouwproject is voor de klant toch zijn "kindje" - daarvan had Holtkamp wat meer blijk mogen geven.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Deskundige en betrouwbare bouwer/partner nieuwbouwwoning die bovendien goed adviseert & communiseert

Goede en proactieve communicatie gedurende het gehele traject Betrouwbaar, komt afspraken na Denkt vanuit perspectief klant mee en adviseert Flexibel gedurende de bouw, belangrijk want hoe goed doordacht ook, er poppen altijd nieuwe zaken op / doen zich nieuwe inzichten voor What you see is what you get: no nonsense, vriendelijk en benaderbaar En belangrijkste: deskundig bouwer!

• Betrouwbaarheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Overige, Dakkapel/dakraam, Vloer, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Dak

Fijne aannemer, nette bouw, vakbekwaam personeel, korte lijntjes

Zeer tevreden over onze ervaring met Holtkamp Bouw, einde van de bouw dienen ze wel aangelijnd te blijven dan is de aandacht een beetje weg.

• Betrouwbaarheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Zonnepanelen/zonneboiler, Dak, Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw

Afspraken worden niet altijd nagekomen, slechte planning

Als bovenstaande, als kant verwacht je ontzorgd word maar dit is geenszins het geval. Planning liet te wensen over, niets werd in een keer afgemaakt

• Betrouwbaarheid

Degelijk en betrouwbaar bedrijf zeker aan te bevelen

Degelijk en betrouwbaar en zeker aan te bevelen hebben een mooi gebouwd huis.

• Betrouwbaarheid

Een goed, ruim en degelijk huis gebouwd. Advies vooraf was goed. Zeer tevreden.

Toen we besloten om ons huis te bouwen was de medewerking direct goed. Ik kon mijn eigen ideeën goed inbrengen. Ook het advies en het meedenken was gewoon top! Over de volledige gang van zaken zijn wij zeer tevreden. We wonen nu bijna een jaar in ons nieuwe huis en het huis is goed en degelijk gebouwd. Kortom tevreden met Holtkamp bouw.

• Betrouwbaarheid

Een zeer betrouwbaar en professioneel bouwbedrijf

Een vrijstaand huis samen gebouwd in Diepenveen, samenwerking optimaal, zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Zouden een volgend huis zeker weer samen bouwen.

bouwtechnisch prima

Mogelijkheid tot maatwerk maar wel goed afstemmen tav bijzonderheden

• Betrouwbaarheid

Zeer goede communicatie en kwaliteit.

De ervaring met Holtkamp bouw is zeer goed. Vanaf het eerste gesprek tot opleveringen was alles bespreekbaar. Waardoor er geen problemen optraden tijdens de bouw. De kwaliteit staat merkbaar voorop en dat is te zien in het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Fijne en een hele betrouwbare aannemer

Alles is bespreekbaar, en zeer ervaren personeel . Ik kan deze aannemer iedereen aanraden.

Over Holtkamp Bouw BV

Uw eigen huis laten bouwen en dat in samenwerking met Holtkamp Bouw B.V. Dat is bouwen zonder zorgen. Wij ondersteunen de bouw van uw huis van ontwerp tot en met de oplevering. Middels de reeds gerealiseerde projecten willen wij u graag inspireren en laten zien wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard staat ons team altijd voor u klaar wanneer u een vraag hebt of graag meer informatie wilt ontvangen.

Over Bouwnu