Vakmensen die voor ons een mooi huis hebben gebouwd, communicatie kon beter.

Woning is gebouwd volgens gemaakte afspraken. Medewerkers waren altijd bereid om mee te denken. In overleg was veel mogelijk Het bouwproces verliep voorspoedig en de woning was relatief snel klaar. Communicatie tussen de verschillende partijen kon beter en liep soms naast elkaar. Ook de communicatie richting ons als leek m.b.t. bouwen had op bepaalde momenten dudelijker gekund.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Vabekwame laagdrempelige bouwer

Een huis bouwen vergt aandacht en betrokkenheid en vakmanschap. Met veel plezier van deze kwaliteiten bij Holtkamp gebruik gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Prachtige woning, communicatie kan beter

Holtkamp heeft voor ons een prachtige woning gerealiseerd. De mannen op de bouw waren bekwaam en leverden kwaliteit. De coordinatie vanuit kantoor was adequaat en professioneel, maar de communicatie had beter/meer pro-actief gekund. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achteraan moest bellen als er problemen/vertragingen waren. Uiteindelijk bleek dan wel dat men er mee bezig was, maar men hield mij daarvan niet op de hoogte en de reactie was vaak wat laconiek. Een nieuwbouwproject is voor de klant toch zijn "kindje" - daarvan had Holtkamp wat meer blijk mogen geven.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Deskundige en betrouwbare bouwer/partner nieuwbouwwoning die bovendien goed adviseert & communiseert

Goede en proactieve communicatie gedurende het gehele traject Betrouwbaar, komt afspraken na Denkt vanuit perspectief klant mee en adviseert Flexibel gedurende de bouw, belangrijk want hoe goed doordacht ook, er poppen altijd nieuwe zaken op / doen zich nieuwe inzichten voor What you see is what you get: no nonsense, vriendelijk en benaderbaar En belangrijkste: deskundig bouwer!

• Betrouwbaarheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Overige, Dakkapel/dakraam, Vloer, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Dak

Fijne aannemer, nette bouw, vakbekwaam personeel, korte lijntjes

Zeer tevreden over onze ervaring met Holtkamp Bouw, einde van de bouw dienen ze wel aangelijnd te blijven dan is de aandacht een beetje weg.

• Betrouwbaarheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Zonnepanelen/zonneboiler, Dak, Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw

Afspraken worden niet altijd nagekomen, slechte planning

Als bovenstaande, als kant verwacht je ontzorgd word maar dit is geenszins het geval. Planning liet te wensen over, niets werd in een keer afgemaakt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Betrouwbaarheid

Degelijk en betrouwbaar bedrijf zeker aan te bevelen

Degelijk en betrouwbaar en zeker aan te bevelen hebben een mooi gebouwd huis.

• Betrouwbaarheid

Een goed, ruim en degelijk huis gebouwd. Advies vooraf was goed. Zeer tevreden.

Toen we besloten om ons huis te bouwen was de medewerking direct goed. Ik kon mijn eigen ideeën goed inbrengen. Ook het advies en het meedenken was gewoon top! Over de volledige gang van zaken zijn wij zeer tevreden. We wonen nu bijna een jaar in ons nieuwe huis en het huis is goed en degelijk gebouwd. Kortom tevreden met Holtkamp bouw.

• Betrouwbaarheid

Een zeer betrouwbaar en professioneel bouwbedrijf

Een vrijstaand huis samen gebouwd in Diepenveen, samenwerking optimaal, zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Zouden een volgend huis zeker weer samen bouwen.

bouwtechnisch prima

Mogelijkheid tot maatwerk maar wel goed afstemmen tav bijzonderheden

• Betrouwbaarheid

Zeer goede communicatie en kwaliteit.

De ervaring met Holtkamp bouw is zeer goed. Vanaf het eerste gesprek tot opleveringen was alles bespreekbaar. Waardoor er geen problemen optraden tijdens de bouw. De kwaliteit staat merkbaar voorop en dat is te zien in het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Fijne en een hele betrouwbare aannemer

Alles is bespreekbaar, en zeer ervaren personeel . Ik kan deze aannemer iedereen aanraden.

Over Holtkamp Bouw BV

Uw eigen huis laten bouwen en dat in samenwerking met Holtkamp Bouw B.V. Dat is bouwen zonder zorgen. Wij ondersteunen de bouw van uw huis van ontwerp tot en met de oplevering. Middels de reeds gerealiseerde projecten willen wij u graag inspireren en laten zien wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard staat ons team altijd voor u klaar wanneer u een vraag hebt of graag meer informatie wilt ontvangen.