Erg positief

Werd goed geholpen en kreeg goede tips en reageert snel

• Snelheid/levertijd

Goede observatie, reactie en oplossing

Mijn eerste ervaring met ERGO Den Bosch zijn heel positief, medewerkster was heel alert tijdens het observeren en had snel een reactie en oplossingen klaar!

• Snelheid/levertijd

Ik heb hele goede oefeningen gehad, om de kracht in mijn rechter arm terug te krijgen

• Snelheid/levertijd

Goede en snelle bereikbaarheid per telefoon en snelle oplossingen

Zeer vriendelijke medewerkster met genoeg empathisch vermogen en een belangrijk luisterend oor. Je voelt geen tijdsdruk en dat is in deze hectische wereld toch wel een verademing.

Goed geholpen toppy

Ben heel goed geholpen en is snel geregeld bedankt

• Snelheid/levertijd

Professionele therapeut en stagiaire, persoonlijke benadering

Vanwege vermoeidheidsklachten en moeite met energieverdeling ben aangemeld bij ErgoDenBosch. De therapeut heeft met mij een activiteitenweger gedaan en geholpen te reflecteren op de patronen in mijn dagindeling. Dit heeft mij enorm geholpen om op een voor mij passende manier mijn belastbaarheid in context van mijn studie weer op te bouwen.

• Snelheid/levertijd

vriendelijk personeel met oog voor de klant

Monique is vriendelijk, kan goed luisteren en van advies dienen. Ik heb veel steun aan haar gehad op allerlei gebied.

Hele goede Ergo !!!!

Hele goede Ergo praktijk die mij helpt en ondersteund goede maatwerk aanpassingen en oplossingen te vinden bij mijn ziekte MS

• Snelheid/levertijd

Mijn ergotherapeut is menselijk, vriendelijk en professioneel

Zij heeft mij in alle aspecten geholpen zowel op werk als privé! Zonder haar ondersteuning kon ik helemaal niet meer functioneren gezien mijn progressieve aandoening! Ik ben haar zeer dankbaar!

• Snelheid/levertijd

Veel deskundigheid, begrip en oplossingsgericht- en bereidheid.

Monique Goossens, die steeds mijn ergotherapeut is, waardoor je een goede verstandhouding opbouwt, heeft een grote hulpbereidheid en is zeer vriendelijk. Ze denkt mee maar denkt vooral verder dan wat ikzelf kan overzien. Ze is dus ook zeer deskundig. Dank

• Snelheid/levertijd

had er meer van verwacht

Mijn verwachting was dat ik meer tips zou krijgen rondom het doen van de dagelijkse dingen. Eigenlijk heeft het me weinig nieuws gebracht en/of was ik al bekend met wat wel/niet verstandig is om te doen.

• Snelheid/levertijd

Beste mevr. Borgt, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat de behandeling niet helemaal strookte met je verwachtingen. De behandelend ergotherapeut zal nog even met u contact opnemen om met u door te spreken waarin u, indien wenselijk, nog aanvullende tips en adviezen kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Team Ergo Den Bosch

Zeer deskundig en begaan

Wordt behandelt door Moniek Goossens en ben over haar zeer tevreden!

• Medewerkers

Is er altijd als we Monique nodig hebben.

Monique komt al jaren bij ons. Dit ervaren wij als zeer prettig. Neemt altijd de tijd voor ons. Hoewel het de laatste tijd veel tijd vergt, neemt ze die tijd .

Prettige en degelijke begeleiding

In mijn geval betreft het een specifiek decubitus ("doorzitten") probleem. Na een eerste telefonische contact kon snel een afspraak worden gemaakt. Op prettige wijze is toen de situatie beoordeeld en is er een oplossing gekozen. Deze oplossing werkt zeer naar tevredenheid, waarbij ook de nazorg van Ergo erg op prijs wordt gesteld.

• Snelheid/levertijd

Deskudige benadering en vriendelijke bejegening

De therapeut was erg netjes en vriendelijk. Ze luisterde goed naar mijn verhaal. Samen met de therapeut hebben we de vragen die ik had aangepakt en om kunnen zetten naar praktische oplossing. Nu kan ik weer een zelf koken en samen met mijn man naar buiten op mijn scootmobiel. Heel fijn.

Over Ergo Den Bosch

Wij zijn een ergotherapiepraktijk: Zonder wachtlijsten: wij zijn flexibel en proberen binnen een week de eerste afspraak te laten plaatsvinden Die meestal thuis behandelt: zo kunnen we de behandeling aanpassen aan uw persoonlijke situatie Die samenwerkt met andere disciplines zoals artsen en daar in haar behandeling rekening mee houdt Die veel expertises heeft, zodat we u optimaal kunnen behandelen Die beschikt over een uitgebreid assortiment aan hulpmiddelen die u kosteloos kunt proberen alvorens aan te schaffen of aan te vragen Die verwijzers voorziet van een gedegen informatie en rapportage, soms tijdens en altijd na de behandeling.