had er meer van verwacht

Mijn verwachting was dat ik meer tips zou krijgen rondom het doen van de dagelijkse dingen. Eigenlijk heeft het me weinig nieuws gebracht en/of was ik al bekend met wat wel/niet verstandig is om te doen.

• Snelheid/levertijd

Beste mevr. Borgt, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat de behandeling niet helemaal strookte met je verwachtingen. De behandelend ergotherapeut zal nog even met u contact opnemen om met u door te spreken waarin u, indien wenselijk, nog aanvullende tips en adviezen kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Team Ergo Den Bosch

Zeer deskundig en begaan

Wordt behandelt door Moniek Goossens en ben over haar zeer tevreden!

• Medewerkers
Is er altijd als we Monique nodig hebben.

Monique komt al jaren bij ons. Dit ervaren wij als zeer prettig. Neemt altijd de tijd voor ons. Hoewel het de laatste tijd veel tijd vergt, neemt ze die tijd .

Prettige en degelijke begeleiding

In mijn geval betreft het een specifiek decubitus ("doorzitten") probleem. Na een eerste telefonische contact kon snel een afspraak worden gemaakt. Op prettige wijze is toen de situatie beoordeeld en is er een oplossing gekozen. Deze oplossing werkt zeer naar tevredenheid, waarbij ook de nazorg van Ergo erg op prijs wordt gesteld.

• Snelheid/levertijd
Deskudige benadering en vriendelijke bejegening

De therapeut was erg netjes en vriendelijk. Ze luisterde goed naar mijn verhaal. Samen met de therapeut hebben we de vragen die ik had aangepakt en om kunnen zetten naar praktische oplossing. Nu kan ik weer een zelf koken en samen met mijn man naar buiten op mijn scootmobiel. Heel fijn.

Over Ergo Den Bosch