Altijd snelle communicatie, meedenkend en dienstbaar. Top bedrijf

We werken al 7 jaar met Visser & van Eck (zo lang al weer?) en onze ervaring is altijd 5 sterren geweest: snelle terugkoppeling bij vragen, meedenkend, oplossend en nooit iets te veel moeite. Dus nogmaals: 5 sterren waard.

Een prettig persoonlijke benadering, slagvaardig snel hier kom je terug

Al jaren mijn belastingaangifte laten verzorgen door dit kantoor, klopt altijd exact, geen verrassingen. Veel mogelijk via de email en dan snel je aangifte in de mail retour. Op alle vlakken goede afhandeling.

Uitstekende partner gevonden voor mijn Administratie en Belastingzaken.

Sinds 2008 ben ik werkzaam als zelfstandige professional in de IT-dienstverlening en ben sinds 2010 een zeer tevreden klant van Visser & Van Eck. De opgezette werkwijze om mijn administratie bij te houden werkt zeer efficient en zijn er geen additionele licentiekosten aan verbonden aangezien ik de benodigde software sowieso nodig heb voor mijn kernactiviteiten. Visser & van Eck heeft mij altijd uitstekend bediend, van eerlijke en accurate advies voorzien aan hun afspraken en deadlines gehouden en dat allen tegen een scherpe tarief. Dat kan ik niet zeggen van hun voorgangers. Ik ben zeer tevreden met hun dienstverlening en kan hun sterk aanbevelen. -- Michael van Leijden (Prodba)

Je bent gek als je niet in zee gaat met Visser & van Eck!

Hiervoor had ik een boekhouder die alles bij elkaar loog over kosten en papieren of documenten die je moet betalen. Uiteindelijk kostte me dat bijna duizend euro per jaar extra terwijl de aangiftes niet werden gedaan. Toen ik uiteindelijk met de heer Trotsenburg aan tafel zat en hij mij ook tips gaf en toeslagen waar ik recht op heb, voelde het niet meer als een kostenpost maar als de perfecte bemiddelaar tussen mij en de belasting. Ik raad daarom iedereen ook aan om het te proberen, want ik weet zeker teleurgesteld zal je niet worden

Flexibel en accuraat

Goede ervaringen met Visser & Van Eck. Louis beantwoordt vragen altijd snel, weet precies wat wel en niet mag en levert goede kwaliteit tegen een acceptabele prijs. Zeker een aanrader!

Louis van Trotsenburg is geen adviseur maar een meedenker......

Mijn ervaring met Visser & Van Eck is dat als er vragen zijn, je direct geholpen wordt. Korte lijntjes, gerichte gesprekken, prettig zakelijk gevoerd. De kosten zijn niet laag, en niet hoog....en het werk waard.

Zeer fijn bedrijf

Betrouwbaar bedrijf. Zeer gespecialiseerd, meedenkend en meewerkend naar de juiste administratieve oplossingen. Een partner die er voor zorgt dat je je als ondernemer voor de volle 100% kan concentreren op je werk.