perfecte samenwerking

perfecte samenwerking om het juiste eindresultaat te halen

IJzersterk in bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, communicatief, vak en dossierkennis.

Beste Dick, Ik denk dat de bovenstaande omschrijving meer dan duidelijk is in wat mijn positieve ervaringen zijn met jouw en Jan Willem met betrekking tot mijn dossier. Vriendelijke groet, Mari

snel contact en vriendelijk

al wat besproken wordt is netjes en op tijd uitgevoerd

goede service duurt soms wel lang

denkt mee, en kan vergunningen aanvragen gaat goed

Snel en vakkundig alles geregeld

Hebben alles keurig en snel met de gemeente geregeld.Zijn goed bereikbaar voir vragen kortom een fijn bedrijf om mee te werken

Het valt tegen, lopende de bouw komen steeds meer fouten tevoorschijn

Tegenvallend, komen steeds meer fouten tegen die een architect had moeten kunnen zien. En als reactie krijg je dan: als we een detail tekening hadden gemaakt was dit tevoorschijn gekomen. Dus met andere woorden, je moet nog meer betalen om de eerst gemaakte fouten op te lossen. Er zijn keuzes gemaakt die achteraf makkelijker hadden gekund om te kunnen maken tijdens de bouw. Je verwacht aan iemand een opdracht te geven die je ondersteund en de bouw vergemakkelijkt. Dit blijkt niet het geval te zijn. Dit is ook mede het gevolg van de constructeur. Hoe dan ook voor mij geen 2e keer meer.

Als er fouten in plan zitten, zullen we deze ten alle tijden voor de klant oplossen ook in de uitvoeringsfase. Zelfs als dat niet in de opdracht zit. In dit geval hebben we een opdracht gekregen voor het ontwerpen, tekenen en begeleiden van plan tot verkrijgen van de vergunningen. De vergunning is zonder problemen door de gemeente verleend. We hebben geen opdracht gekregen om werktekeningen, uitvoeringstekeningen te maken en hebben bij uitvoering van het plan geen betrokkenheid in de vorm van bouwbegeleiding o.d.. Als je besluit geen aanvullende opdracht te verstrekken (ivm meer kosten) kun je verwachten dat niet alles uitgewerkt wordt tot uitvoeringsniveau. Maar graag horen we in een gesprek welke problemen er zijn geweest, zodat ook wij daarvan kunnen leren voor de toekomst.

Juiste kwaliteit voor een reële prijs en altijd op tijd.

Architectenbureau Dick van der Heijden verzorgt het tekenwerk en de vergunningaanvraag voor de Ekoplaza winkels. Altijd in de juiste kwaliteit, voor een reële prijs, en netjes op tijd, ook bij spoedjes.

Duidelijk openheid vertrouwen

De openheid en makkelijke communicatie zorgen voor voldoende vertrouwen waar in de loop van het traject 100% aan word voldaan!

Over Architectenbureau Dick van der Heijden