geweldige service !!!!

Je word goed geholpen en en geweldige service.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Service en klantvriendelijkheid is in 1 woord “prima”te noemen. Afspraken worden nagekomen en word gelijk geholpen indien nodig.

Toppers

Hele fijne winkel personeel neemt alle tijd voor de klant of je nu een nieuwe fiets koopt of alleen eens fietsbel.Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Top ervaring hier wordt meegedacht!

Bij de aankoop van mijn speedpedelec top begeleid en ook in het traject daarna een super service dus ook na aankoop top ervaringen!

Super winkel!

Ik ben fijn geholpen bij het uitzoeken van een electrische fiets. Ook de service is prima.

Ze leveren goede service

Ik ben netjes geholpen en fiets was al snel gereed voor gebruik

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

GEWELDIG!!

WAT een verademing! We hadden ons bijna laten ompraten door die ebike leverancier die je in ieder reclameblok en in iedere krant ziet staan, het klonk te mooi om waar te zijn, maar wat een opdringerige lui zijn dat zeg! Nee, gelukkig zei mijn man, laten we ook nog even in Brielle gaan kijken want daar horen we veel goede berichten over. Nou inderdaad, je zou haast vergeten dat het ook op die manier kan... Gewoon rustig, vriendelijk, niet opdringerig en met échte goede uitleg. En hebben we nu meer betaald? NEE! De prijs is alleen eerlijker en transparanter, geen flauwekul inruilprijzen van 700,00 voor 2 wielen en een stuur, geef gewoon gelijk een goede prijs! En de service in Brielle is subliem! Voor ons is het duidelijk; hier zijn -en blijven we klant (en koning;)))

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima advies en niet opdringerig

Geduldige en professionele verkoop. Kon proefrijden op de fiets die ik op het oog had. Snel geleverd tijdens de kerst periode (en daarna snel gekocht...). Missend frameafdichtingsdopje nabesteld en met een paar dagen netjes binnen gemeld. Goede ervaring.

topshop... top mensen

Helaas..mijn fiets die ik 21 jaar geleden nieuw gekocht had bij Fietsplus Van Oudenaarden was beetje op.. Wilde geen accufiets dus nu een nieuwe outlet fiets model 2010 (of zo). Prima fiets, nieuw, niet gebruikt alleen niet verkocht.. mooie prijs!! als deze net zo lang mee gaat, ben ik nog blijer!

Elektrische fiets gekocht

Goed advies !

Vakkundig en zeer klantgericht

Deskundig advies gekregen, e-bikes uitgebreid mogen testen, geen verkooppraatjes

niks is teveel

je kan zo binnen vallen dan proberen zij je toch direct te helpen.

goed geholpen.

Kwamen daar voor een fiets te bekijken die op voorraad stond op de website. Daar aangekomen bleek het dus een foutje te zijn op de website. Samen gekeken naar een oplossing welke fiets wel geschikt zou zijn. Ook met de hoogte werd meegedacht. 2 maten hebben ze laten komen en konden dan de passen en de juiste maat meenemen. Om het al heel felxibel en ruimdenekend. Zo hou je de klanten bij je voor langere tijd!

Heel netjes geholpen. Goede service

prettig geholpen

De medewerker heeft mij een onderbouwd en goed advies gegeven. De behandeling was vriendelijk en professioneel

Fijn geholpen

Prettig geholpen,tijd genomen voor proefrit,aandacht genoeg gekregen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Vriendelijk , Profile Van Oudenaarden is grandioos.

Mijn ervaring is ,wordt goed geholpen , met aandacht luister men naar de klant . Als men komt voor reparatie van de fiets.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

luistert naar wensen, deskundig advies.

Dacht dat ik al voldoende mijn 'huiswerk' had gedaan, maar ik kreeg hier toch nog een eyeopener waardoor ik de beste keuze heb kunnen maken.

Wordt goed geadviseerd

Uitstekende service door deskundige monteurs.

Vriendelijk en kundig!

Geweldige service

Ik word altijd leuk en goed geholpen. Ze nemen alle tijd voor je en hierdoor ga ik altijd weer tevreden naar huis. Ze hebben een ruime keuze. Ze denken echt met je mee. Top!

Uitmuntend !!!

Wauw wat een geweldige winkel met fantastisch personeel. Of je nou Carla zelf hebt of David uit de werkplaats. Allemaal werken ze er vol enthousiasme en geduld. Ik was na 12 jaar op een moederfiets gereden te hebben opzoek naar weer wat normaals. Ik had van te voren al een beetje gekeken waar mijn voorkeur naar uitging en ging zo naar de winkel. Daar aangekomen toch nog op 2 andere merken gereden. Eentje was helemaal geweldig, maar net buiten mijn budget. Met de ander heb ik lang zitten twijfelen. Ik ben nog een tweede keer langs geweest om proef te rijden. Toch erg moeilijk keuzes maken. Wat een geduld en begrip was er en zooo behulpzaam. Dit kom je bijna nergens meer tegen, maar hier wel. Voor iedereen een aanrader.

Prima klantvriendelijk

Zoals hierboven : Aardige deskundige vaklui. Je wordt prima geholpen. Ook bij moeilijke vragen

👍👍

Nette oplossing geleverd voor inruil van een hoge e-bike voor een lagere ! Super tevreden!!👍

Over Profile Van Oudenaarden

Profile Van Oudenaarden biedt u meer dan 1000m2 fietsplezier met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Brielle ook Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders, Heenvliet, Stellendam en verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Ultimate, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Giant, Haibike, Cortina en kinderfietsen van Loekie en Alpina.