Heel prettig, huiselijke sfeer

Er wordt gekeken naar het welzijn van het kind. Fijn dat er geen weinig wisselingen zijn in leidsters. Veel speelmogelijkheden Buitenslapen is een mooie aanvulling

Flexibel zorgzaam meelevend geduldig

Allebei onze kinderen werden door de Hummeltjeshoeve en koele kikkers opgevangen..Onze oudste 12 inmiddels niet meer. De jongste 6 gaat nog steeds met veel plezier naar de BSO. Er worden vaak ook leuke activiteiten buiten BSO geregeld. Super geregeld.

Kinderen hebben het er ontzettend naar hun zin en leren veel

Gezelligheid, aardig, lief. Dat zijn de leidsters. Zien ieder kind als uniek.

Erg leuke kinderopvang

erg begaan met de kinderen, goed in de omgang, kinderen leren veel van de leidsters. Fijn dat er door weer en wind buiten wordt gespeeld en organiseren genoeg activiteiten voor de kinderen.

Onze dochter zich er thuis, dat vinden wij heel belangrijk!

De juffen op de groep doen er alles aan om haar in een veilige en vertrouwde omgeving te laten ontwikkelen. Wij als ouders zijn daar erg blij mee! Ga zo door Hummeltjeshoeve!

Goed! Lieve leidsters, fijne sfeer.

Goede ervaringen. Onze kinderen hebben het naar hun zin 'bij de kindjes'. Dat is voor ons het belangrijkst. Er wordt lekker buiten gespeeld en gewandeld. Buiten slapen vind ik een fijne uitbreiding van wat jullie al aanboden. Enkel puntje is de grootte van de groep op bijv. de donderdag. Genoeg leidsters, maar een volle groep voor de ruimte die jullie tot jullie beschikking hebben.

Fantastisch kinderdagverblijf

Riley heeft het altijd ontzettend naar zijn zin. Dat is voor ons het belangrijkste. Riley leert er een hoop door de leuke en leerzame activiteiten.

betrouwbare, flexibele en gezellige opvang

De Hummeltjeshoeve is een uitstekende opvang voor mij kinderen. De leiding is professioneel, flexibel en gezellig. Er worden veel aktiviteiten georganiseerd. De buitenruimte voor de kinderen is prima. Mijn kinderen gaan graag naar de opvang en dat zegt mij genoeg.

Fijn!

Fijn dagverblijf voor onze dochter, ook onze nieuwe aanwinst al ingeschreven. Leuke diertjes en speel gelegenheid.

zeer positief

Erg liefdevol, zorgzaam en actief met de kindjes! Mijn zoontje gaat met plezier naar de Hummeltjeshoeve en is gek van de diertjes.

Lieve juffen, leuke activiteiten en veel persoonlijke aandacht.

Ben erg tevreden, want mijn dochter heeft het goed naar haar zin.

Leuk personeel. Die goed voor de kids zijn

Leuk en goede meiden. Denken vaak mee dus is erg goed

Enthousiast, zorgzaam, liefdevolle, ontwikkelende!

De Hummeltjeshoeve is een kdv waarbij je kind centraal staat. De leidsters zorgen voor een veilige, liefdevolle omgeving waarin je kind zich optimaal kan ontwikkelen. Ze houden optimaal rekening met voedseldieeten en allergieën, ze gaan hier zorgvuldig mee om. Mijn dochter heeft het ontzettend naar haar zin gehad en is klaar gestoomd voor de basisschool.

Fijn KDV met ervaren en lieve leidsters

Een enorm fijn KDV, kleinschalig en betrokken leidsters. Ons zoontje komt er graag en als hij een keer verdrietig is of ergens bang voor is zijn er altijd weer die lieve juffen die hem het juiste zetje geven waardoor zijn zelfvertrouwen stijgt. Veel buiten spelen en leuke activiteiten.

Geweldige opvang in de natuur!

Leuk KDV en BSO. Nergens te beroerd voor. Onze kinderen gaan er na heel wat jaren nog steeds met plezier naar toe.

Persoonlijke aandacht en zorg voor je kind

Lieve leidsters voor de kinderen en denken goed met je mee. zijn flexibel als het nodig is, dat is erg fijn.

Over Hummeltjeshoeve De

De Hummeltjeshoeve biedt betrouwbare en professionele kinderopvang in de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar aan. In eerste instantie neemt u de zorg en opvoeding voor eigen rekening, maar soms kan dat even niet en moet u de zorg tijdelijk aan anderen overlaten. Wij vinden ouders de belangrijkste opvoeders en daarom is het belangrijk om te weten dat uw ouderlijke zorg op professionele wijze wordt overgenomen, in een persoonlijke en huiselijke sfeer, met een groen tintje. Alle ontwikkelingsgebieden van uw kind krijgen spelenderwijs de kans om zich optimaal te ontwikkelen.