Leuk kinderdagverblijf

Onze kinderen hebben het erg naar hun zin op de Hummeltjeshoeve en gaan met veel plezier naar de opvang. Ze doen leuke dingen met de kinderen, spelen veel buiten en er zijn lieve leidsters.

Super leuke peuterspeelzaal

Leuke leidsters, goede sfeer.

Fijn personeel. Heel persoonlijk.

In het half jaar dat wij gebruik maken van het kinderdagverblijf: niets anders dan lof. Heel persoonlijk en korte lijnen.

Een veilige, goede en overzichtelijke BSO omgeving met vriendelijk en enthousiast personeel.

De BSO is netjes en schoon. Goede voorzieningen en overzichtelijk ingericht. Enthousiaste en ervaren begeleiding die aandacht en zorg dragen voor de kinderen.

Vriendelijk personeel met aandacht en tijd voor ons en ons kind.

Duidelijke communicatie. Goed bereikbaar. Goede facilteiten. Oog voor het kind, maar ook in staat om het kind verder te begeleiden in zijn of haar ontwikkeling.

Lieve leidsters en oog voor je kind...

Ons kind vind het een feest om naar de kindjes te gaan...we zien gewoon dat hij daar veel leert en dat hij het naar zn zin heeft..brengen hem met veel plezier naar het kdv

Ze bloeide helemaal op!

Mijn dochter was al 3.5 toen ze hier kwam en duidelijk toe aan school. Ze had het ontzettend naar haar zin en ging heel graag. Ze doen echt heel regelmatige leuke dingen met de kinderen en het onderlinge contact is ontzettend goed. Omdat mijn dochter uit zichzelf niet veel verteld, vertelden de leidsters iedere dag wat ze had gedaan en andere bijzonderheden. Zo kon ik het gesprek met mijn dochter een beetje sturen, waardoor ze ook weer leerde over dingen te vertellen. Ze is in haar spraak-taal ontwikkeling erg vooruit gegaan maar ook sociaal-emotioneel en dat alles in een klein half jaar! We kijken erg positief terug op hart tijd op 'schooltje'

Lieve juffen en leren zo veel

Elke keer dat onze dochter is geweest heeft ze weer wat geleerd. Ze gaat met erg veel plezier er heen. Als er iets is, word er erg goed naar een oplossing gezocht! Zal het iedereen aan raden.

Hele fijne opvang met leuke begeleidsters

Leuke opvang. Doen leukecdibgeb met de kinderen en als het weer het toe laat gaan ze altijd buiten spelen.

Betrokken en flexibel

Onze kinderen hebben het erg naar hun zin op de BSO. De pedagogisch medewerkers zijn betrokken en hebben echt oog voor de kinderen. Ook wordt er altijd meegedacht en is er veel mogelijk.

rijke omgeving voor kinderen om te ontwikkelen en spelen. Leiding met kennis en hart voor kinderen

Mijn 2 jongens zitten op de BSO. Ze gaan er niet veel naar toe, maar ik merk dat er hart is voor de zaak, vooral ook als het even anders gaat met je kind. Er is empathie naar de ouders en naar de kinderen. Ze worden gezien en eigenlijk wordt er heel nuchter mee om gegaan. Problemen of aanpassingen wordt gezien als een uitdaging ipv een last of zorg.

De kinderen hebben het erg naar hun zin en komen graag! De leidsters zijn erg flexibel mocht er iets moeten of anders gaan.

Goede en lieve leidsters

Goede en lieve leidsters. Ik heb 1 opmerking en dat is de pop die in een bed ligt in het lokaal tegenover de vlinders. (Het lijkt wel alsof er een lijk ligt) Heel raar gezicht en vind dat niet iets voor kinderen om zo iets te zien liggen. Voor de rest ben ik tevreden.

Er wordt goed voor mijn kind gezorgd en hij wordt er goed behandeld

Prima peuterspeelzaal pim werd er van begin af goed opgevangen door de juffrouws

Geweldige opvang

Goed KDV en BSO met veel oog voor het kind. Erg flexibel en maken er elke dag weer wat leuks van.

Een plek met fantàstische begeleiding, waar kinderen zich in een groene mgeving kunnen ontwikkelen.

Wij hebben onze dochter hier nog nooit huilend achter gelaten. Ze kijkt elke week uit naar de dagen dat ze naar de Hummeltjeshoeve mag. Het is er een fantastische plek voor kinderen. Ook vinden wij de begeleiding erg goed. Met een hoop liefde wordt er voor de kinderen gezorgd en ook worden ze terecht gewezen als dat nodig is. De kinderen worden goed begeleidt in hun ontwikkeling en het is fijn dat je daarvan, als ouders, een terugkoppeling krijgt door de ogen van een vakkundige kracht.

Goede zorg voor je kind

Mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal en in het begin vond hij het heel lastig door de goede opvang van de juffrouw was dit zo voorbij en gaat hij nu met veel plezier

Vriendelijke en betrokken medewerkers. Oog voor het kind.

Voor de 3e keer gaat een kind naar Pinkeltje in Nieuwland. Zeer positief over te spreken. Dochter gaat met veel plezier twee keer in de week.

Op zich positief alleen de acticiteiten op het programma gaan niet altijd door.

Positief, voor oudere kinderen is het minder leuk omdat er weinig leeftijdgenoten zijn. Mijn kinderen vinden het wel een verschil welke juf er is. (de een is strenger dan de ander)

Fijne begeleiding

Begeleiding van groep Vlinder is lief en goed voor mijn kind. Sommige briefjes krijg ik wat laat mee zoals voor de dag van de leidster.

Een woord: Top

We hebben hele goede ervaring met de Hummeltjeshoeve. Onze dochter heeft het daar enorm naar haar zin gehad! Ze zijn heel creatief en spelen veel buiten.

Opvang met vriendelijk personeel, nette voorzieningen en ruime openingstijden!

Opvang met vriendelijk personeel, nette voorzieningen en ruime openingstijden!

Fijn kinderdagverblijf, met lieve leidsters echt een aanrader!

Mijn zoontje zit in heukelum, ben er erg tevreden over. Hele lieve zorgzame leidsters die echt de aandacht en tijd voor de kinderen nemen. Leuke projecten worden er georganiseerd. Kortom echt een top dagverblijf!

Kundig personeel, netjes en schoon

Wij zijn zeer tevreden met het KDV. Kinderen gaan er graag naar toe en de leidsters zijn erg lief en kundig.

Goede service,

Onze zoon heeft het altijd super naar zijn zin op de vso! In de vakanties doen ze hele leuke activiteiten.

Over Hummeltjeshoeve De

De Hummeltjeshoeve biedt betrouwbare en professionele kinderopvang in de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar aan. In eerste instantie neemt u de zorg en opvoeding voor eigen rekening, maar soms kan dat even niet en moet u de zorg tijdelijk aan anderen overlaten. Wij vinden ouders de belangrijkste opvoeders en daarom is het belangrijk om te weten dat uw ouderlijke zorg op professionele wijze wordt overgenomen, in een persoonlijke en huiselijke sfeer, met een groen tintje. Alle ontwikkelingsgebieden van uw kind krijgen spelenderwijs de kans om zich optimaal te ontwikkelen.