Geweldige opvang

Goed KDV en BSO met veel oog voor het kind. Erg flexibel en maken er elke dag weer wat leuks van.

Een plek met fantàstische begeleiding, waar kinderen zich in een groene mgeving kunnen ontwikkelen.

Wij hebben onze dochter hier nog nooit huilend achter gelaten. Ze kijkt elke week uit naar de dagen dat ze naar de Hummeltjeshoeve mag. Het is er een fantastische plek voor kinderen. Ook vinden wij de begeleiding erg goed. Met een hoop liefde wordt er voor de kinderen gezorgd en ook worden ze terecht gewezen als dat nodig is. De kinderen worden goed begeleidt in hun ontwikkeling en het is fijn dat je daarvan, als ouders, een terugkoppeling krijgt door de ogen van een vakkundige kracht.

Goede zorg voor je kind

Mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal en in het begin vond hij het heel lastig door de goede opvang van de juffrouw was dit zo voorbij en gaat hij nu met veel plezier

Vriendelijke en betrokken medewerkers. Oog voor het kind.

Voor de 3e keer gaat een kind naar Pinkeltje in Nieuwland. Zeer positief over te spreken. Dochter gaat met veel plezier twee keer in de week.

Op zich positief alleen de acticiteiten op het programma gaan niet altijd door.

Positief, voor oudere kinderen is het minder leuk omdat er weinig leeftijdgenoten zijn. Mijn kinderen vinden het wel een verschil welke juf er is. (de een is strenger dan de ander)

Fijne begeleiding

Begeleiding van groep Vlinder is lief en goed voor mijn kind. Sommige briefjes krijg ik wat laat mee zoals voor de dag van de leidster.

Een woord: Top

We hebben hele goede ervaring met de Hummeltjeshoeve. Onze dochter heeft het daar enorm naar haar zin gehad! Ze zijn heel creatief en spelen veel buiten.

Opvang met vriendelijk personeel, nette voorzieningen en ruime openingstijden!

Opvang met vriendelijk personeel, nette voorzieningen en ruime openingstijden!

Fijn kinderdagverblijf, met lieve leidsters echt een aanrader!

Mijn zoontje zit in heukelum, ben er erg tevreden over. Hele lieve zorgzame leidsters die echt de aandacht en tijd voor de kinderen nemen. Leuke projecten worden er georganiseerd. Kortom echt een top dagverblijf!

Kundig personeel, netjes en schoon

Wij zijn zeer tevreden met het KDV. Kinderen gaan er graag naar toe en de leidsters zijn erg lief en kundig.

Goede service,

Onze zoon heeft het altijd super naar zijn zin op de vso! In de vakanties doen ze hele leuke activiteiten.

Heel prettig, huiselijke sfeer

Er wordt gekeken naar het welzijn van het kind. Fijn dat er geen weinig wisselingen zijn in leidsters. Veel speelmogelijkheden Buitenslapen is een mooie aanvulling

Flexibel zorgzaam meelevend geduldig

Allebei onze kinderen werden door de Hummeltjeshoeve en koele kikkers opgevangen..Onze oudste 12 inmiddels niet meer. De jongste 6 gaat nog steeds met veel plezier naar de BSO. Er worden vaak ook leuke activiteiten buiten BSO geregeld. Super geregeld.

Kinderen hebben het er ontzettend naar hun zin en leren veel

Gezelligheid, aardig, lief. Dat zijn de leidsters. Zien ieder kind als uniek.

Erg leuke kinderopvang

erg begaan met de kinderen, goed in de omgang, kinderen leren veel van de leidsters. Fijn dat er door weer en wind buiten wordt gespeeld en organiseren genoeg activiteiten voor de kinderen.

Onze dochter zich er thuis, dat vinden wij heel belangrijk!

De juffen op de groep doen er alles aan om haar in een veilige en vertrouwde omgeving te laten ontwikkelen. Wij als ouders zijn daar erg blij mee! Ga zo door Hummeltjeshoeve!

Goed! Lieve leidsters, fijne sfeer.

Goede ervaringen. Onze kinderen hebben het naar hun zin 'bij de kindjes'. Dat is voor ons het belangrijkst. Er wordt lekker buiten gespeeld en gewandeld. Buiten slapen vind ik een fijne uitbreiding van wat jullie al aanboden. Enkel puntje is de grootte van de groep op bijv. de donderdag. Genoeg leidsters, maar een volle groep voor de ruimte die jullie tot jullie beschikking hebben.

Fantastisch kinderdagverblijf

Riley heeft het altijd ontzettend naar zijn zin. Dat is voor ons het belangrijkste. Riley leert er een hoop door de leuke en leerzame activiteiten.

betrouwbare, flexibele en gezellige opvang

De Hummeltjeshoeve is een uitstekende opvang voor mij kinderen. De leiding is professioneel, flexibel en gezellig. Er worden veel aktiviteiten georganiseerd. De buitenruimte voor de kinderen is prima. Mijn kinderen gaan graag naar de opvang en dat zegt mij genoeg.

Fijn!

Fijn dagverblijf voor onze dochter, ook onze nieuwe aanwinst al ingeschreven. Leuke diertjes en speel gelegenheid.

zeer positief

Erg liefdevol, zorgzaam en actief met de kindjes! Mijn zoontje gaat met plezier naar de Hummeltjeshoeve en is gek van de diertjes.

Lieve juffen, leuke activiteiten en veel persoonlijke aandacht.

Ben erg tevreden, want mijn dochter heeft het goed naar haar zin.

Leuk personeel. Die goed voor de kids zijn

Leuk en goede meiden. Denken vaak mee dus is erg goed

Enthousiast, zorgzaam, liefdevolle, ontwikkelende!

De Hummeltjeshoeve is een kdv waarbij je kind centraal staat. De leidsters zorgen voor een veilige, liefdevolle omgeving waarin je kind zich optimaal kan ontwikkelen. Ze houden optimaal rekening met voedseldieeten en allergie├źn, ze gaan hier zorgvuldig mee om. Mijn dochter heeft het ontzettend naar haar zin gehad en is klaar gestoomd voor de basisschool.

Fijn KDV met ervaren en lieve leidsters

Een enorm fijn KDV, kleinschalig en betrokken leidsters. Ons zoontje komt er graag en als hij een keer verdrietig is of ergens bang voor is zijn er altijd weer die lieve juffen die hem het juiste zetje geven waardoor zijn zelfvertrouwen stijgt. Veel buiten spelen en leuke activiteiten.

Over Hummeltjeshoeve De