Goede service en kwaliteit

Goede service, makkelijk om een afspraak te maken, klantvriendelijk. Er wordt gewerkt met goede producten (Aveda). Over het algemeen tevreden over de kwaliteit van knippen en kleuren. Helaas een keer een minder goede knipbeurt gehad, geen idee waarom, maar was toen heel kort geknipt zonder dat ik hier om gevraagd had. Ik vind de prijzen redelijk hoog.

Om de 6 weken gaan wij ( mijn man en ik ) erheen .

Zeer vakkundige kapster (eigenaar) Ons haar blijft alle 6 weken goed in model zitten . Personeel ook goed opgeleid , hartelijke ontvangst , met koffie e.d. Geen klachten , zouden die er zijn , goed te bespreken !

Beste kapper

Heb je Krul haar dan moet je zeker hier heen gaan.

Over La Ligne Coiffures Dames & Heren

Versterk uw innerlijke gevoel met een verzorgd uiterlijk. Onze hairstylisten willen graag dat u de deur achter u dichttrekt met een tevreden lach en een prachtige coupe. Daarom heeft La Ligne de filosofie: mode maken, maar niet ten koste van uw eigen persoonlijkheid. Wilt u gezond en glanzend haar? Wat zegt u ervan als we uw kapsel ook nog eens op milieuvriendelijke wijze verzorgen. La Ligne werkt enkel met natuurlijke producten, dus neem plaats in de stoel van de groene kapsalon in Gorinchem en Hardinxveld.