Geknipt in een geweldige ambiance.

Eindelijk een kapper die luistert naar mijn wensen. Mijn kapsel zit perfect en ik krijg mooie complimenten van mijn collega's. Helemaal tevreden.

Quality time!

Geknipt worden door een vakvrouw, geen gehaast maar er wordt de tijd voor je genomen. Er wordt geluisterd en vervolgens loop ik even later naar buiten met een geweldig geknipt koppie! Dank je wel Loes.

Perfect! :)

Ten alle tijden mijn wens perfect uitgevoerd en ook nog kijken naar de beste gezondheid van mijn haar !

Fijn Personeel; prima service!

Al jaren ben ik hier trouwe klant met Margreet als mijn vaste en hele prettige kapster!

Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op alle fronten

Ik ben al 35 jaar klant bij La Ligne dat geeft aan dat er een niveau geleverd wordt waarbij ik me prettig voel. Overigens maken mijn vrouw en kinderen ook gebruik van de diensten van La Ligne in Hardinxveld-Giessendam.

Zie veld hieronder

Een persoonlijke benadering, goed advies, goede kwaliteit en prettig contact.

ja heel goede service en lief en vriendelijk personeel

Altijd een gezellig praatje . knippen en kleuren doen ze uitstekend! ! Hebben jaren ervaring

Altijd prima

Geen klachten,

Erg tevreden over ervaring en klant zeer vriendelijk

Topkappers! Die werken met Topproducten, goed advies en nog echte aandacht!

Voelt altijd goed om hier te komen, je voelt je heel welkom, ze weten wie je bent! Dat vind ik persoonlijk heel belangrijk. Zijn echt vakmensen die met hart en ziel hun vak uitvoeren. Werken met goede producten. Geven een eerlijk advies over wat je wel of niet staat. Hele goede service en gastvrijheid! Ze zijn niet afstandelijk, maar altijd heel attent! Het is echt mijn kapper!

Klantvriendelijk en prima services

Hier kan ik zeer kort over zijn: PRIMA!!!

Gezellige en open salon, waar je kapsel en jij belangrijk zijn.

Al jarenlang kom ik na elk bezoek met een goed gevoel van deze kapsalon vandaan. Ik ben dan weer vakkundig geknipt en het was nog gezellig ook. Sinds kort komen mijn twee puberjongens er ook en zij zijn ook heel tevreden. Fijn!

je haar zit altijd goed en glanst mooi

Groene producten. Ze denken mee . Je kunt altijd op korte termijn terecht.

Altijd even vriendelijk en gezellig geholpen!

Na bijna 30 jaar klant nog steeds tevreden over kwaliteit en service!

Een kapperszaak van hoge kwaliteit en een uitstekende service!

Een kapperszaak van hoge kwaliteit en een uitstekende service!

Kwalitatief hoogstaand, prettige en bekwame kapsters

Hoorde laatst een klant zeggen dat haar vriendinnen vonden dat ze heel goed haar had, haar antwoord was, ik heb geen goed haar, maar een hele goede kapster en zij bedoelde Loes de eigenaresse. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Hele fijne kapper en ook een prettige sfeer!

Het is een gezellige kapsalon in het centrum van Gorinchem.

Ik word blij van deze kapper

Er wordt heel goed werk verricht en er wordt ook goed naar je wensen geluisterd .

als je haar maar goed zit en dat lukt met La Ligne

Sinds ik in Gorinchem woon ( 26 jaar) kom ik bij La Ligne. Ze gaan met de tijd mee en gebruiken zeer goede en milieu vriendelijke producten.

Altijd tevreden!

Ik kom al een aantal jaren bij la Ligne. Een mooie zaak, goede service, prettige mensen en belangrijk: ik kom er altijd tevreden over mijn haar vandaan!

Al dertig jaar klant en nog steeds tot volle tevredenheid!!!!!

Deskundig en erg aardig personeel, dat tijd voor klanten neemt. Vernieuwend, gebruik van goede producten.

Betrouwbaar en correct

Zeer tevreden over mijn kapster Margreet. Mijn haar is altijd goed geknipt, geverfd en gefohnd.

Goed, kan meestal snel komen en er wordt snel en goed geknipt door Loes

Uiterst vakkundig en professioneel en toch persoonlijk

Kan altijd terecht ook op korte termijn. Vriendelijk personeel dat je verwelkomt. Goede adviezen gevraagd en ongevraagd. Krijg altijd veel complimenten over mijn kapsel.

Door uitstekende service, kwaliteit en klantvriendelijkheid bewijzen zij al jaren hun bestaansrecht!

Over La Ligne Coiffures Dames & Heren

Versterk uw innerlijke gevoel met een verzorgd uiterlijk. Onze hairstylisten willen graag dat u de deur achter u dichttrekt met een tevreden lach en een prachtige coupe. Daarom heeft La Ligne de filosofie: mode maken, maar niet ten koste van uw eigen persoonlijkheid. Wilt u gezond en glanzend haar? Wat zegt u ervan als we uw kapsel ook nog eens op milieuvriendelijke wijze verzorgen. La Ligne werkt enkel met natuurlijke producten, dus neem plaats in de stoel van de groene kapsalon in Gorinchem en Hardinxveld.