Kwalitatief hoogstaand, prettige en bekwame kapsters

Hoorde laatst een klant zeggen dat haar vriendinnen vonden dat ze heel goed haar had, haar antwoord was, ik heb geen goed haar, maar een hele goede kapster en zij bedoelde Loes de eigenaresse. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Hele fijne kapper en ook een prettige sfeer!

Het is een gezellige kapsalon in het centrum van Gorinchem.

Ik word blij van deze kapper

Er wordt heel goed werk verricht en er wordt ook goed naar je wensen geluisterd .

als je haar maar goed zit en dat lukt met La Ligne

Sinds ik in Gorinchem woon ( 26 jaar) kom ik bij La Ligne. Ze gaan met de tijd mee en gebruiken zeer goede en milieu vriendelijke producten.

Altijd tevreden!

Ik kom al een aantal jaren bij la Ligne. Een mooie zaak, goede service, prettige mensen en belangrijk: ik kom er altijd tevreden over mijn haar vandaan!

Al dertig jaar klant en nog steeds tot volle tevredenheid!!!!!

Deskundig en erg aardig personeel, dat tijd voor klanten neemt. Vernieuwend, gebruik van goede producten.

Betrouwbaar en correct

Zeer tevreden over mijn kapster Margreet. Mijn haar is altijd goed geknipt, geverfd en gefohnd.

Goed, kan meestal snel komen en er wordt snel en goed geknipt door Loes

Uiterst vakkundig en professioneel en toch persoonlijk

Kan altijd terecht ook op korte termijn. Vriendelijk personeel dat je verwelkomt. Goede adviezen gevraagd en ongevraagd. Krijg altijd veel complimenten over mijn kapsel.

Door uitstekende service, kwaliteit en klantvriendelijkheid bewijzen zij al jaren hun bestaansrecht!

Goede service en kwaliteit

Goede service, makkelijk om een afspraak te maken, klantvriendelijk. Er wordt gewerkt met goede producten (Aveda). Over het algemeen tevreden over de kwaliteit van knippen en kleuren. Helaas een keer een minder goede knipbeurt gehad, geen idee waarom, maar was toen heel kort geknipt zonder dat ik hier om gevraagd had. Ik vind de prijzen redelijk hoog.

Om de 6 weken gaan wij ( mijn man en ik ) erheen .

Zeer vakkundige kapster (eigenaar) Ons haar blijft alle 6 weken goed in model zitten . Personeel ook goed opgeleid , hartelijke ontvangst , met koffie e.d. Geen klachten , zouden die er zijn , goed te bespreken !

Beste kapper

Heb je Krul haar dan moet je zeker hier heen gaan.

Over La Ligne Coiffures Dames & Heren