Perfect! :)

Ten alle tijden mijn wens perfect uitgevoerd en ook nog kijken naar de beste gezondheid van mijn haar !

Fijn Personeel; prima service!

Al jaren ben ik hier trouwe klant met Margreet als mijn vaste en hele prettige kapster!

Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op alle fronten

Ik ben al 35 jaar klant bij La Ligne dat geeft aan dat er een niveau geleverd wordt waarbij ik me prettig voel. Overigens maken mijn vrouw en kinderen ook gebruik van de diensten van La Ligne in Hardinxveld-Giessendam.

Zie veld hieronder

Een persoonlijke benadering, goed advies, goede kwaliteit en prettig contact.

ja heel goede service en lief en vriendelijk personeel

Altijd een gezellig praatje . knippen en kleuren doen ze uitstekend! ! Hebben jaren ervaring

Altijd prima

Geen klachten,

Erg tevreden over ervaring en klant zeer vriendelijk

Topkappers! Die werken met Topproducten, goed advies en nog echte aandacht!

Voelt altijd goed om hier te komen, je voelt je heel welkom, ze weten wie je bent! Dat vind ik persoonlijk heel belangrijk. Zijn echt vakmensen die met hart en ziel hun vak uitvoeren. Werken met goede producten. Geven een eerlijk advies over wat je wel of niet staat. Hele goede service en gastvrijheid! Ze zijn niet afstandelijk, maar altijd heel attent! Het is echt mijn kapper!

Klantvriendelijk en prima services

Hier kan ik zeer kort over zijn: PRIMA!!!

Gezellige en open salon, waar je kapsel en jij belangrijk zijn.

Al jarenlang kom ik na elk bezoek met een goed gevoel van deze kapsalon vandaan. Ik ben dan weer vakkundig geknipt en het was nog gezellig ook. Sinds kort komen mijn twee puberjongens er ook en zij zijn ook heel tevreden. Fijn!

je haar zit altijd goed en glanst mooi

Groene producten. Ze denken mee . Je kunt altijd op korte termijn terecht.

Altijd even vriendelijk en gezellig geholpen!

Na bijna 30 jaar klant nog steeds tevreden over kwaliteit en service!

Een kapperszaak van hoge kwaliteit en een uitstekende service!

Een kapperszaak van hoge kwaliteit en een uitstekende service!

Kwalitatief hoogstaand, prettige en bekwame kapsters

Hoorde laatst een klant zeggen dat haar vriendinnen vonden dat ze heel goed haar had, haar antwoord was, ik heb geen goed haar, maar een hele goede kapster en zij bedoelde Loes de eigenaresse. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Hele fijne kapper en ook een prettige sfeer!

Het is een gezellige kapsalon in het centrum van Gorinchem.

Ik word blij van deze kapper

Er wordt heel goed werk verricht en er wordt ook goed naar je wensen geluisterd .

als je haar maar goed zit en dat lukt met La Ligne

Sinds ik in Gorinchem woon ( 26 jaar) kom ik bij La Ligne. Ze gaan met de tijd mee en gebruiken zeer goede en milieu vriendelijke producten.

Altijd tevreden!

Ik kom al een aantal jaren bij la Ligne. Een mooie zaak, goede service, prettige mensen en belangrijk: ik kom er altijd tevreden over mijn haar vandaan!

Al dertig jaar klant en nog steeds tot volle tevredenheid!!!!!

Deskundig en erg aardig personeel, dat tijd voor klanten neemt. Vernieuwend, gebruik van goede producten.

Betrouwbaar en correct

Zeer tevreden over mijn kapster Margreet. Mijn haar is altijd goed geknipt, geverfd en gefohnd.

Goed, kan meestal snel komen en er wordt snel en goed geknipt door Loes

Uiterst vakkundig en professioneel en toch persoonlijk

Kan altijd terecht ook op korte termijn. Vriendelijk personeel dat je verwelkomt. Goede adviezen gevraagd en ongevraagd. Krijg altijd veel complimenten over mijn kapsel.

Door uitstekende service, kwaliteit en klantvriendelijkheid bewijzen zij al jaren hun bestaansrecht!

Goede service en kwaliteit

Goede service, makkelijk om een afspraak te maken, klantvriendelijk. Er wordt gewerkt met goede producten (Aveda). Over het algemeen tevreden over de kwaliteit van knippen en kleuren. Helaas een keer een minder goede knipbeurt gehad, geen idee waarom, maar was toen heel kort geknipt zonder dat ik hier om gevraagd had. Ik vind de prijzen redelijk hoog.

Om de 6 weken gaan wij ( mijn man en ik ) erheen .

Zeer vakkundige kapster (eigenaar) Ons haar blijft alle 6 weken goed in model zitten . Personeel ook goed opgeleid , hartelijke ontvangst , met koffie e.d. Geen klachten , zouden die er zijn , goed te bespreken !

Over La Ligne Coiffures Dames & Heren