In onze vakantie heeft Spannende Plafonds op onze badkamer een supermooi plafond gemonteerd

Er wordt netjes en snel gewerkt, geen rommel en snel klaar, in één woord TOP !

In 1 dag een geweldige mooie plafond

Spannende plafonds maakt zijn beloftes meer dan waar ! Een mooie plafond in onze nieuwe badkamer maakt geheel af. Bedankt voor de mooie plafond! Groetjes Paul en Vivian

gewoon goed zoals het moet!

afspraak = afspraak degelijk goed snel maar niet gejaagd kwaliteit

Afspraak is afspraak en beloofd is beloofd !

In juni afspraak gehad om e.e.a. op te meten. Tijdens dit gesprek werd e.e.a. duidelijk uitgelegd en alle mogelijkheden besproken. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon zoals het is. Zeer prettig gesprek in ongedwongen sfeer. Uiteindelijk, na goed advies, een keuze kunnen maken en datum geprikt voor plaatsing van de plafond, inclusief verlichting. Afgelopen vrijdag was het dan zover. Aflevering en plaatsing verliep vlekkeloos en was professioneel. In een paar uurtjes was het plafond geplaatst en zag onze keuken er meteen veel beter uit. Kwaliteit van het gebruikte materiaal is uitstekend. Kort samen gevat : prima prijs-kwaliteits verhouding en blij de we voor 'spannende plafonds' hebben gekozen.

een prettig in de omgang en oplossingsgericht bedrijf

men denkt goed mee om oplossingen te vinden, nemen hier ook de tijd voor. ze doen wat ze beloven en werken alles perfect af.

Geweldig werk en resultaat

Een prachtig afgewerkt plafond gedaan door zeer plezierige mensen. Goed meegedacht en precies zoals we voor ogen hadden.

Over Spannende Plafonds

Onze spanplafonds worden vakkundig en zonder veel rommel en overlast meestal binnen 1 dag gemonteerd, direct onder uw bestaande (oude) plafond. Deze plafonds zijn in diverse uitvoeringen verkrijgbaar met alle een natuurlijke uitstraling en kunnen in nagenoeg elke ruimte gemonteerd worden. Woonkamer, keuken, badkamer, slaapkamer, kantoor, hal etc. Sinds 1993 zijn wij Limburgs specialist in traditionele en naadloze spanplafonds met meer dan 120 kleuren en dessins zelfs hoogglans plafonds zijn mogelijk.