Hele goede service van offerte handeling tot aan de levering. Kwaliteit en service!

Het was heel prettig om mee samen te werken, goede afspraken en in staat om het product aan te passen aan de gewijzigde omstandigheden. Leveren wat is afgesproken en meer!

Een hele positieve ervaring.

Klantvriendelijk, op tijd, correct, deskundig, kortom héél tevreden! De eerste spannende plafond in ons huis, maar zeker niet de laatste!

geweldig "spannend" plafond

na het uitkiezen van de badkamer wilden wij nog een mooi plafond, met een strakke, moderne uitstraling. Na een goede uitleg bij ons thuis hebben wij voor een modern, strak wit plafond gekozen met rondom een mooie led strip. Het team van Spannende Plafonds heeft het plafond snel, vakkundig, en in een leuke sfeer mooi geplaatst. Het team werkt snel, heeft verstand van elektra en constructies en dat uit zich in goede oplossingen. Resultaat: een mooi strak wit plafond met dimbare led verlchting én een mooie speaker-set voor de jeugd ingebouwd. Ook de uit het plafond komende douchekop is goed verwerkt en ziet er mooi uit. Top gedaan.

Meedenkend en goede oplevering zoals afgesproken!

Meedenkend en goede service en netjes alles opgeleverd!

Voldoet compleet aan je eisen.

Werk goed afgeleverd door vakbekwaamd personeel.

Spannende plafonds: het plafond aan kwaliteit en service.Met

Met Edwin en Stan heb je 2 vakmensen in huis die zonder veel omhaal je nieuwe plafond(s) op vakkundige wijze monteren. 100% Tevreden.

Edwin en staan zijn een super team met oog voor detail!

Uitgebreide uitleg van een spanplafond met alle toebehoren en mogelijkheden. Dhr Buijs neemt alle tijd voor een heldere uitleg, kortom een prettige eerste kennismaking met spannende plafonds. De heren werken precies, netjes en denken oplossingsgericht. Mijn credits gaan ook zeer zeker naar zijn collega Stan, die hetzelfde oog voor detail heeft als Edwin. Wij zijn zeer tevreden over einderesultaat en het prettig oponthoud wat wij mochten hebben de afgelopen 4 dagen. 3 plafonds was de eerste opdracht, de rest volgt op korte termijn. Super bedankt voor het sublieme eindresultaat!! Edward,ingrid en Geneviève lahaije Bunde

Zeer professioneel bedrijf/uitstekend werk

Zeer tevreden over de werkzaamheden van Spannende plafonds, vakwerk! komt afspraken na en werkt netjes.

In onze vakantie heeft Spannende Plafonds op onze badkamer een supermooi plafond gemonteerd

Er wordt netjes en snel gewerkt, geen rommel en snel klaar, in één woord TOP !

In 1 dag een geweldige mooie plafond

Spannende plafonds maakt zijn beloftes meer dan waar ! Een mooie plafond in onze nieuwe badkamer maakt geheel af. Bedankt voor de mooie plafond! Groetjes Paul en Vivian

gewoon goed zoals het moet!

afspraak = afspraak degelijk goed snel maar niet gejaagd kwaliteit

Afspraak is afspraak en beloofd is beloofd !

In juni afspraak gehad om e.e.a. op te meten. Tijdens dit gesprek werd e.e.a. duidelijk uitgelegd en alle mogelijkheden besproken. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon zoals het is. Zeer prettig gesprek in ongedwongen sfeer. Uiteindelijk, na goed advies, een keuze kunnen maken en datum geprikt voor plaatsing van de plafond, inclusief verlichting. Afgelopen vrijdag was het dan zover. Aflevering en plaatsing verliep vlekkeloos en was professioneel. In een paar uurtjes was het plafond geplaatst en zag onze keuken er meteen veel beter uit. Kwaliteit van het gebruikte materiaal is uitstekend. Kort samen gevat : prima prijs-kwaliteits verhouding en blij de we voor 'spannende plafonds' hebben gekozen.

een prettig in de omgang en oplossingsgericht bedrijf

men denkt goed mee om oplossingen te vinden, nemen hier ook de tijd voor. ze doen wat ze beloven en werken alles perfect af.

Geweldig werk en resultaat

Een prachtig afgewerkt plafond gedaan door zeer plezierige mensen. Goed meegedacht en precies zoals we voor ogen hadden.

Over Spannende Plafonds

Onze spanplafonds worden vakkundig en zonder veel rommel en overlast meestal binnen 1 dag gemonteerd, direct onder uw bestaande (oude) plafond. Deze plafonds zijn in diverse uitvoeringen verkrijgbaar met alle een natuurlijke uitstraling en kunnen in nagenoeg elke ruimte gemonteerd worden. Woonkamer, keuken, badkamer, slaapkamer, kantoor, hal etc. Sinds 1993 zijn wij Limburgs specialist in traditionele en naadloze spanplafonds met meer dan 120 kleuren en dessins zelfs hoogglans plafonds zijn mogelijk.