Prettig vlot en gewoon fijn geholpen

We zijn de uitvaartperiode goed begeleid door Erik. Communicatie was duidelijk vlot en laagdrempelig.

Persoonlijk en met aandacht

Bij het overlijden van mijn vader 14 jaar geleden hadden we al goede een goede ervaring. Daarom opnieuw voor Vechtdal gekozen voor de uitvaart van mijn moeder. De betrokkenheid en ontspannen manier waarop de uitvaart en de voorbereiding begeleid werden waren erg fijn. Ondanks de verdrietige situatie hebben we ook kunnen lachen met elkaar. Alles was keurig verzorgd en we konden bij vragen steeds contact opnemen ongeacht het tijdstip kwam Jan langs als dat nodig was. Precies wat we in deze tijd behoefte aan hadden.

Prettige ervaring

Nadat m'n moeder vorig jaar op 1 juni plotseling overleed kwamen wij terecht bij Vechtdal Uitvaartverzorging. Ik heb deze uitvaartverzorging als zeer prettig ervaren, gewoon ongedwongen, met een grap en een grol op z'n tijd wat ook mag. De kist ( witte met rode klaprozen) het rode kleedje eronder het was perfect verzorgd. En het belangrijkste m'n moeder zag er prachtig uit na de lichte balseming ( (thanatopraxie) het was echt m'n moeder. De de condoleance was erg goed geregeld + de dag van de begrafenis ondanks dat er maar 30 man mocht zijn waren het 2 mooie dagen die ze nog heeft gehad hier bij ons. Ik raad Vechtdal Uitvaartverzorging ook zeker aan. Ik wil Jan en zijn zoon dan ook nog heel hartelijk danken voor alles goede zorgen. Met vriendelijke groet fam Kuterman ( Dalfsen)

Wij zien terug op een goede afwikkeling.

Wij zijn zeer tevreden over het adviseren en begeleiden van de familie. Alles is keurig afgehandeld.

Uiterst tevreden met het afscheid

Zeer tevreden met de begeleiding bij ons afscheid van mijn vader.

Was goed geregeld alles

Ze leven erg met je mee en alles word goed geregeld

In een woord, goed!

Op een rustige waardige wijze werden we begeleid.

Wij hebben een bijzonder goede ervaring met de Hr. Slachter

Naar het overlijden van vader hebben wij contact gezocht met Uitvaarorganisatie Vechtdal Vechtdal Uitvaartverzorging heeft het keurig gedaan heel persoonlijk. ik zou deze bij iedereen aanbevelen

Gemoedelijk contact en goede begeleiding

Zeer tevreden over de goede, persoonlijke begeleiding. Jan staat altijd klaar voor vragen en adviezen.

een normale menselijke/meelevende omgang

De ervaring van een bekende over de manier waarop Vechtdal Uitvaartverzorging met jouw verlies/verdriet omgaat was doorslaggevend voor mijn keuze. En de aanbeveling was 100 % raak. Wat een voortreffelijke begeleiding. Voor mij en mijn {klein}kinderen niet te overtreffen.

Vriendelijk, zeer begripvol, brengen overzicht en rust

Eén telefoontje en binnen een half uur waren ze aanwezig om ons te begeleiden. Vol begrip, zeer vriendelijk en toch professioneel. Het voelde zeer vertrouwd. Iedereen werd er op zijn of haar manier bij betrokken, alles was goed. Een waardevoller afscheid hadden we er niet van kunnen maken.

Alles goed geregeld.

We waren zeer tevreden over contact en samenwerking met vechtdal uitvaart verzorging en begeleiding.

Prettige begeleiding

Ik heb de begeleiding naar de uitvaart van mijn vader als zeer prettig ervaren. Jan denk met de familie mee, heeft goede ideeën en helpt waar hij kan. Dat alles doet hij in een prettige en ongedwongen sfeer. Ondanks het verdriet was er ook ruimte voor humor. Ook heeft Jan mijn schoonzus en mij heel goed begeleid bij het geven van de laatste zorg aan mijn vader. Voor mij is het erg waardevol dat ik dat heb kunnen en mogen doen.

Jan Slagter heeft ons super goed begeleid maar, ook ons als familie ons in eigen waarde gelaten. Wat wij enorm hebben gewaardeerd! Jan bedankt hier voor!

Op een prettige wijze alles goed laten verlopen

Op een prettige manier alles doorgesproken en alles goed geregeld. Jan Slagter doet alles op een beleefde en vriendschappelijke manier waardoor alles wat makkelijker verloopt voor je gevoel.

Slecht

Geen aanbeveling, zelf overal achter aan. Meneer kon s'nachts niet komen, waardoor mevrouw 14 zonder koeling heeft gelegen. 4 van de 5 afspraken te laat komen zonder dit te laten weten. Zo zijn er meerdere punten. Slechte ervaring helaas.

Spijtig dat er nu na lange tijd toch nog een slechte review komt. en dit nadat ik toch een schriftelijke reactie heb gegeven naar aanleiding van jouw briefje. waarop ik helaas niets terug hoorde. Niet te min mocht ik van velen toch bij de uitvaart een fijne reactie horen. Zelfs bij het afscheid nemen van jullie als familie werd ik bedankt voor de goede zorgen. ik wens jullie dan ook zeker alle sterkte in de tijd die komt.

Netjes verzorgd

Verzorgen een nette en eervolle uitvaart.

Goede en correcte begeleiding van het uitvaartproces

Goede en correcte begeleiding van het uitvaartproces. We hebben geen opdringende aanbiedingen ervaren en het geheel werd continu gecontroleerd en gevolgd opdat alles volgens plan zou verlopen.

Uitstekende persoonlijke begeleiding om een uitvaart voor te bereiden die bij jou past.

Een bijzondere tijd waarbij Jan Slagter heel fijn meedacht hoe we dit in de sfeer - die voor het overlijden met Jan waren besproken - invulling konden geven. Heel fijn!

Dank je wel Hennie voor je mooie beoordeling. dit doet ons heel goed, ook had je had al gezegd, klanten vertellen vinden we ook heel fijn. nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen en o ja de dropsnoepjes waren heerlijk. groet van ons aan allen.

Dankbaar.....

Dankbaar voor al jullie hulp, steun en jullie respectvolle rustige aanwezigheid.

dank jullie wel, voor deze reactie, fijn dat jullie ons zo ervaren hebben, mede door de reactie's op klanten vertellen worden wij ook gesterkt ons dankbare werk te kunnen blijven doen.

Betrokken

Zeer betrokken mensen met hart en ziel

dag Esther fijn dat jullie ons zo ervaren hebben daar doen wij het voor h.gr. Jan

Goede begeleiding.

Keurige begeleiding en correct bij de begrafenis. Verder dik tevreden. We kunnen terug kijken op een dag en dienst uit respect! Mede dank zij Jan Slagter. Nogmaals dank.

bedankt voor jullie fijne reactie. fijn dat jullie onze zo ervaren hebben en daar door zo goed terug kunnen zien op deze dagen van afscheid. h.gr. Jan

Prima alles gegereld

Alles is prima verlopen,alles goed geregeld wij zijn zeer tevreden

Dank jullie wel voor je reactie op klanten vertellen. hiermee kunnen wij ook aan de anderen laten zien dat we onze best doen om er voor de nabestaanden te zijn op die momenten dat dit nodig is. h.gr. Jan Slagter

Goed geregelde uitvaart

Onze ervaring met Jan Slagter is goed. Hij heeft voor ons snel geregeld dat mijn vader, na het overlijden, dezelfde dag nog thuis kwam. Ook was de uitvaart tot in de puntjes goed geregeld.

dank jullie wel voor jullie positieve reactie op klanten vertellen. ik vond het fijn met jullie samen vorm te hebben mogen geven aan een uitvaart zo jullie dit wensten. h.gr. aan allen in het bijz. aan jullie moeder.

Geweldig.

Een goede begeleiding zowel voor, tijdens, als na het overlijden.

Dank jullie wel voor deze reactie. ik vond het ook heel fijn om vooraf met Ab en jullie te mogen spreken. het was fijn om te zien dat Ab dat ook zo ervaarde en daarmee ook het gevoel kreeg, dit komt goed, h. gr. aan de gehele fam.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.