Heel goed.

Vevhtdal stond naast mij niet boven mij. Met alles was er hulp.

Het was prima, ongedwongen en met veel respect naar betrokkenen

Het was prima, ongedwongen en met veel respect naar betrokkenen. Erik, Jan en Richard hebben het hele proces correct, netjes en met aandacht voor persoonlijke wensen uitgevoerd.

bedankt Gerrit voor je positieve beoordeling heel fijn te weten dat jullie als gezin Kleinjan dat als zodanig hebben ervaren. h.gr aan allen Erik, Jan en Richard

Heel goede en fijne begeleiding

Wij hebben een hele goede en fijne begeleiding gehad tijdens de periode na overlijden en met en na de begrafenis. Dit is door allen als heel fijn en prettig ervaren

Persoonlijk en professioneel

De uitvaartverzorger reageerde snel en binnen enkele uren was alles geregeld inclusief verzorging van de overledene. Dat alles op een persoonlijke, hartelijke, oprechte en toch professionele wijze. Ook de uitvaart was perfect georganiseerd.

algemeen goed

De ervaring die ik had met het afleggen vond ik minder. Er kwam 1 mevrouw mijn moeder verzorgen, deed ze keurig hoor, maar als ze hulp nodig had, moest ze deze krijgen van de uitvaartverzorger. Hij was met ons in gesprek over alle regel zaken en ging dan even helpen. Ik heb dit als onprofessioneel ervaren. Vond dit niet netjes en storend. Ik heb geholpen waar ik wou en kon dus ook op dat moment niet bij de bespreking zijn. Dit vind ik, achteraf geen wenselijke situatie. Verder was de begeleiding heel goed en prettig hoor. Zie het bovenste als positieve feedback.

Jan Slagter bedankt.

Alles tot de puntjes verzorgd voor mijn Oom en tante.

uitstekende uitleg en begeleiding

Top ervaring met dit bedrijf. Diverse mogelijkheden aangeboden waar wij geen weet van hadden. Alles keurig verlopen.

Prima geregeld

Mijn ervaring met Vechtdal is heel goed. Prima geregeld en rustgevend. Er komt veel op je af zelfs als je het overlijden van je vader wel kunt zien aankomen. Dan is het fijn als er ervaren mensen zijn die de tijd nemen. Daargaat rust vanuit en dat is erg belangrijk, de gebeurtenis op zich is al stressvol genoeg.

Rustig, vriendelijk, integer en duidelijk

Vriendelijk, betrokken uitvaartverzorger

Ondanks de verdrietige situatie, gaf het ons veel steun.

Alles rondom de uitvaart werd uitstekend begeleid.

De begeleiding was professioneel en persoonlijk.

Perfect !

Mensen die deskundig zijn en een hart hebben.

Zou niet weten dat het beter had gekund.

Heel goed persoonlijk contact vanaf het moment van overlijden. Alles was zeer goed geregeld en de uitvaard is volledig naar onze wens gegaan.

tegenvallend

Ik zou niet meer kiezen voor deze uitvaartondernemer. Erg traditioneel en niet flexibel. Na een lange reis, was er niet eens een kopje koffie. De geluidsinstallatie in de kerk was niet oke, maar zij verleenden geen ondersteuning. Niet meer van deze tijd. Er zijn veel betere uitvaartondernemers.

Dag Gerda Wij vinden het erg jammer dat je geen positieve ervaring met ons hebt. laten wij dan iets traditioneel zijn, we zijn zeker erg flexibel. Wat betreft de geluid in de kerk, dat is van te voren allemaal getest en goed bevonden, wij hebben daar dan ook geen, bemoeienis mee, de grote kerk in Dalfsen heeft 1 van de beste installaties uit de regio. een kopje koffie was fijn geweest, ben ik met je eens, maar helaas dat schenken ze daar niet. Vaak om gevraagd, maar het zit er gewoon niet in daar. Overigens vond ik zelf de contacten met jullie erg prettig en na direct na de uitvaart ook geen wanklank gehoord. een hartelijke groet uit een mooi, maar regenachtig Ommen.

Heel goed geregeld,

We zijn heel goed geholpen. Heel persoonlijk en hadden er een goed gevoel bij. Alles was heel goed geregeld.

Verzorging en begeleiding waren zeer goed.

Waardig, ingetogen en foutloos

Jan Slagter was ons - Betuwenaren - aanbevolen voor de uitvaart van mijn moeder. En het was een geheel terechte aanbeveling: alles verliep zoals gepland en verwacht.

Helemaal geweldig

Ik voelde me ontzorgd. Er wordt meegedacht, pro-actieve houding. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

We werden als nabestaanden discreet begeleid, maar ook vrijgelaten in keuzes.

Als kinderen leefden we toe naar het moment van overlijden van onze tweede ouder. We hadden zo onze eigen wensen. Hier ging de begeleider adequaat mee om. Hij gaf tips, hielp bij keuzes die niet mogelijk leken maar er wel bleken. Hij betrok achterkleinkinderen heel mooi bij het afscheid. We hebben een goede herinnering aan het afscheid.

Alles prima in overleg geregeld

Met veel liefde en zorg en eerbied afscheid kunnen nemen.

Prima verzorgt en altijd respectvol naar de overledene en nabestaanden.

Fijne ervaring

Erg fijne begeleiding!

Helaas hadden we jullie binnen een jaar weer nodig.... Nu voor pa, jullie hebben ons begeleid vanaf de IC. Prettig, laagdrempelig contact. Dat is enorm fijn is die zware tijd. Goede begeleiding, goed overleg, maar we hopen jullie voorlopig niet weer nodig te zijn ;)

Super tevreden over hoe alles verlopen is ! Alles in goed overleg geregeld, mooi op terug te kijken dank !!

Alles was goed geregeld

Geen verdere aanvulling nodig

De uitvaartverzorging en de begeleiding waren heel goed.

Als partner van de overledene en mijn kinderen samen hebben we heel prettig samengewerkt met Jan Slagter en zijn zoon om alles in goede banen te leiden en er een mooie begrafenis van te maken.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.