Al tien jaar zeer tevreden over stemming en Ries is heel vriendelijk en betrouwbaar.

Al tien jaar wordt mijn piano door Ries gestemd, altijd tot tevredenheid. Ook heeft hij groot onderhoud op de piano gepleegd. Ook is Ries erg aardig en betrouwbaar, als het zo uitkomt laat ik hem met gerust hart achter met de huissleutel.

Klantvriendelijk, helder en betrouwbaar

Goede uitleg over de conditie van de piano en wat er ging gebeuren. Ook duidelijk wat te verwachten op korte en lange termijn door middel van onderhoud.

Vriendelijke man

Piano is na lange tijd weer mooi gestemd.

Goede service!

Goede service. Een afspraak kon binnen een paar dagen gemaakt worden. De piano klinkt fantastisch weer!

Bijzonder vriendelijk en kundig bedrijf.

Ben zeer tevreden! Dhr Staal is zeer kundig, nam alle tijd om de piano optimaal te krijgen. Daarnaast erg prettig dat er een abonnement mogelijk is: Staalpianos neemt met mij contact op als het half jaar voorbij is om te overleggen wanneer het mij schikt om vervolgafspraak te maken.

Goede service en vriendelijke toelichting

Mijnheer Staal kwam keurig op tijd en na een korte kennismaking heeft hij de toestand van de piano (een honderd jaar oude, gereviseerde Steinway) deskundig toegelicht. Hij gaf uitleg over de stemming en van de technologie die hij daarbij ging gebruiken. Dit was zeer informatief. Hij heeft daarna de piano (die tamelijk van slag was door een internationale verhuizing) vakkundig gestemd. Het resultaat is uitstekend,: een mooi helder geluid. Tevens heeft hij advies gegeven over de demping van het geluid en hebben we van te voren speciale dempende voetjes onder de wielen geplaatst om overlast voor de buren te beperken. Dit laatste werkte goed, de buren bleken niets gehoord te hebben van de stemming!

Goede service, goede communicatie, aardige man!

Eerste stemming en intoneren, de klank van mijn piano ging in twee uur van hard en schel naar zacht en warm. Ries heeft duidelijk verstand van zaken en plezier in zijn werk.

Bedrijf wat ik iedereen aanbeveel

Vakmanschap, denkt met de klant mee, komt afspraken na,

Onze piano is volledig gereviseerd

Onze Yamaha piano is volledig gereviseerd. Zeer tevreden over het resultaat. De piano speelt lichter en klinkt warmer.

Ries Staal is een uitstekende vakman die tijd neemt voor de piano.

Ries Staal onderhoudt al ca 10 jaar onze piano. Het grote verschil in ervaring met andere pianostemmers is dat Ries tijd en aandacht heeft voor het instrument. Hij is klantvriendelijk, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk af.

Klantgericht, professioneel en vakkundig.

Houdt goed bij wanneer de piano weer gestemd moet worden. Neemt ruimschoots van tevoren telefonisch contact op om een afspraak te maken. Is altijd op tijd. Stemt met zorg de piano en adviseert indien nodig. Zeer vriendelijk en attent.

Over Pianostemmer Staal Piano's

Ries Staal voor al uw piano onderhoud. Gespecialiseerd in stemmen, intoneren, en repareren van uw piano of vleugel. Staal Piano’s is aangesloten bij de VvPN (Vereniging voor Pianotechnici Nederland) en gevestigd in Renkum.