uitstekende service en puik betaalbaar werk

uitstekende service en puik betaalbaar werk en zeer behulpzame en deskundige medewerkers

Vakkundige, vriendelijke heren die snel en netjes werken

2 mannen van Hoveniersbedrijf van Marwijk kwamen precies op tijd en hebben de klus geklaard binnen het aantal uren wat van te voren was afgesproken. Ze hebben snel en netjes gewerkt. Er was ruimte voor overleg en advies over wat/niet weg te halen. Geen onnodig extra werk uitgevoerd. Duidelijke vakmensen. Ook de afvoer van takken door het huis was zeer netjes, geen vegen of vlekken op de muren te zien.

Heel vriendelijk en kundig

We zijn heel erg tevreden met het resultaat.

Goede en nette levering & plaatsing

Wij hebben een tuinhuis vervangen en een schutting laten plaatsen. De medewerkers van Van Marwijk hebben dit netjes en mooi gedaan. Werkten efficiƫnt en resultaat ziet er goed uit!

Fijn meegedacht, prettig in de uitvoering

Prima, goede en prettige uitvoering en fijn meegedacht!0

makkelijk, snel, mooi gedaan. dankjewel!

Anders nix

Professioneel bedrijf, vakmanschap, goede communicatie

Hoveniersbedrijf van Marwijk heeft onze tuin aangelegd. De medewerkers zijn vakkundig en snel. Communicatie met de heer van Marwijk verliep soepel waardoor aandachtspuntjes snel werden opgepakt.

Deskundige tuinmannen met visie op ontwerpen

Goede ervaringen. Had op paar punten wel strakker gekund. * John deed intake, maar was niet bij (start van) de uitvoering. Daardoor was er een aantal punten niet duidelijk voor de mannen. Overdracht of een tekening had geholpen * Mannen hadden bij uitvoering niet de offerte en ook niet alle materialen bij zich. Ik moest veel aanwijzen en uitleggen en er was discussie/overleg met John nodig. Kost tijd en kans op fouten * Uitvoering was niet in 1x goed. Dingen vergeten en deels slordig gewerkt.

Geweldig, alles volgens afspraak. Top!

Vakbekwame zeer aardige mensen. Uitstekende ervaring met uw bedrijf.

erg goed

Hoveniersbedrijf van Marwijk heeft prima werknemers, zorgt voor goede communicatie en levert goed en net werk. Wij zijn als school heel tevreden met het speelveld dat ze voor ons hebben aangelegd.

Het werk niet alleen prima, maar ook de nazorg mag er wezen!

De voorgelegde vraag werd met een tekening en overtuiging beantwoord. De uitvoering, ondanks slecht weer, was prima en met de mensen op de werkvloer kon alles in harmonie worden geregeld. Niets was onmogelijk!

Snel een afspraak gemaakt en binnen een aantal weken een nieuwe tuin!

Na het invullen van het online formulier werd na ter plekke inspectie van de tuin al binnen een paar dagen een offerte gemaakt, heerlijk zo snel! Wat ik wat lastiger vond is vanwege het drukke tuin seizoen pas een week van te voren bekend werd gemaakt wannneer de werkzaamheden plaats konden vinden. Uiteindelijk na twee dagen werk door 2 aardige & hardwerkende mannen een prachtig resultaat van mijn tuinrenovatie! Heel blij mee!

Fantastische samenwerking!

We hebben al diverse zaken samen gedaan. Het gaat elke keer in goed overleg en met een passende oplossing wordt er goed gehoor gegeven aan onze wensen. Daarnaast is het personeel behulpzaam en zeer vriendelijk we zijn zeer tevreden.