Goede service en voorlichting correcte afspraak goede mogenlijkheden

• Snelheid/levertijd

Iedere vraag/klacht wordt serieus genomen en er wordt net zo vaak gecorrigeerd totdat het opgelost is!

Zeer tevreden. uitstekende behandeling en goede schoenen.

Schoenen pasten vanaf het begin prima (beter dan die van de vorige schoenmaker). Achteraf weinig aanpassingen nodig. Vriendelijke behandeling. Jammer, dat het wat ver van Helmond is. Verder geen problemen gehad met de schoenen; ze lopen prima.

Goede en snelle service en levering.

Goede en snelle en vakkundige service en levering.

Fijne correcte behandeling en supersnel geleverd.

Net als hierboven.

Zeer goede en snelle service

Klantvriendelijk, correcte afhandeling.

duidelijk, zeer concreet, prettige professionele begleiding

Zeer corect, ik kon snel terecht voor een afspraak, goede duidelijke uitleg, vriendelijk en zeer professioneel.

Snel, vakkundig en correct

Snel en deskundige service.

Goed behandeld, goed product, snelle levering.

Een klein bedrijf, vriendelijke bejegening en meedenkend.

plezierige en deskundige benadering

heel plezierig geholpen, ook als er dingen achteraf niet helemaal zijn zoals het hoort te zijn. Kan altijd gebeuren, voeten zijn organisch

Erg klantvriendelijk, meedenkend en direct probleem oplossend.

Ik ben Niels tegen gekomen op de beurs in Venray. Ik heb mijn probleem vertelt en gelijk een afspraak met hem gemaakt. Binnen een paar dagen kon ik daar al terecht. In goed overleg hebben we een mooi paar schoenen (een hele leuke hippe enkelschoen) in opdracht gegeven. Eerst natuurlijk de proef schoen, (twee weken inlopen) en als men nog twijfelt mag men daar ook langer dan twee weken op lopen. Zo ben je zeker ervan wat nog verandert moet worden of niet. In middels loop ik hier al twee maanden op. Ik ben nog recent terug geweest voor de na-controle. En zelfs dan werken ze er ter plekke aan om je schoen gelijk optimaal aan te passen, TOPPIE. Erg prettig, omdat je bij andere grote schoenmakers wel twee weken kunt wachten voordat je je schoen weer terug krijgt. Van daar mijn complimenten. Ik kan op reden van mijn bevindingen iedereen de naam Niels Ewalts aanbevelen.

vriendelijke mensen, vlotte service.

Sinds 2009 al tevreden klant bij Ewalts, ze staan altijd klaar met degelijk/kundig advies. Leveren mooie en goed passende schoenen en regelen alles met de verzekering, beter kan ik me niet wensen. Ook reparaties aan de schoenen worden snel en vakkundig gedaan. Al met al ben Ik tevreden.

Ik ga naar Ewalts vanwege zijn vriendelijke en professionele aanpak en beschikbaarheid .

Ja, ik vind de firma Ewalts een prettig, professioneel en kleinschalig bedrijf, waar je altijd even terug mag komen voor kleine aanpassingen.

Deskundig en professioneel

Goede service, steunzolen snel klaar en voor een rieele prijs.

Goede service zeer vriendelijke benadering en klantgerichtheid

Mooie schoenen ook al zijn het orthopedische schoenen

Noorderhof 30

5804BV Venray

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten