Goed geholpen voor nieuwe steunzolen

Goede en snelle service

Goede en snelle service met goed advies ook over aanpassing zorgverzekering

• Snelheid/levertijd

Erg vriendelijk personeel en de service is goed.

GEWELDIG

Bij toeval heb ik jullie ontdekt en ben heel tevreden , Goede service en erg hartelijk. Sinds 3 maanden heb ik orthopedice schoen van jullie en nu kan ik zo goed lopen dat het helemaal zonder rollator kan. Winkelen is weer een feest.

• Snelheid/levertijd

Goede klantvriendelijk medewerkers die een luisterend oor voor de wensen van de klant hebben.

Goede klantvriendelijk medewerkers die een luisterend oor voor de wensen van de klant hebben en de wensen naar tevredenheid uitvoeren.

• Snelheid/levertijd

Prima service verder niet meer woorden nodig

prima. Als het ons niet bevalt gaat men door tot dat wel het geval is.

• Snelheid/levertijd

Goede service en snelle levering van mijn schoenen en sandalen!!

In het vroege voorjaar bij jullie gekomen, nu al 2 paar aangepaste schoenen die perfect passen en mooi zijn en vandaag ook een paar Sandalinos geleverd. Perfect!!

• Snelheid/levertijd

Goede service, vriendelijk en kundig

Altijd steunzolen en Sandalinos gehad van ewalts en nu aangepaste schoenen. Over alle producten ben ik zeer tevreden!

Slecht

Orthopedische schoenen 5 maal opnieuw gemaakt. Twee maal veel te groot, derde maal niet de aanpassingen, vierde maal nog niet de afgesproken aanpassingen en de laatste keer niet de afgesproken leersoorten. Ter compensatie werden in overleg sandalen gemaakt. Helaas nog grotere pruts. Helaas moet ik dit bedrijf een dikke onvoldoende geven.

altijd even vriendelijk en goede service

goed altijd even vriendelijk

Vriendelijk

Begripvol en oplossend vermogen

• Snelheid/levertijd

hele prettige manier van service verlenen, geen ingewikkelde trajecten

fantastisch bedrijf die zorg voor de klant voorop heeft staan. Mee blijven denken, service willen leveren.

• Snelheid/levertijd

Goede service en goed behandeld

klant vriendelijk

klant vriendelijk

vriendelijk personeel

Kwaliteit reparatie kan beter. Wel vriendelijk en wordt altijd keurig geholpen.

• Snelheid/levertijd

Veel aandacht en correcte behandeling en levering.

Je voelt je meteen welkom. Zorgvuldige meting en passing. Ook afhandeling met zorgverzekering wordt goed geregeld. Kortom: fijn bedrijf!

Super geholpen

Ze denken goed en super met je mee

Vakmanschap

Deskundig, goed advies en uitleg over de procedure.

• Snelheid/levertijd

Zeer goede ervaring, met een geweldig tevreden resultaat

Fijn bedrijf de contactlijnen zijn heel kort. Waardoor het een prettig bedrijf is, om hier je schoenen te laten maken

zeer goed

Ben zeer tevreden . Bij alle meldingen word ik serieus genomen. En als iets minder goed zit worden er meteen stappen ondernomen. Heb jullie ook op mijn werk aanbevolen.

• Snelheid/levertijd

Goede service en vriendelijk.

Ik ben erg tevreden over de service. Niels luistert goed naar de klant en denkt mee over oplossingen totdat de schoenen perfect zitten.

• Snelheid/levertijd

Vriendelijk en goede service!

Ik kom al een aantal jaar voor nieuwe steunzolen bij Ewalts. Een prima zaak die altijd vriendelijk naar de betreffende klant is en goede service aflevert. Over de steunzolen zelf ben ik ook altijd zeer tevreden. Ik heb nog nooit gehad dat er iets mis mee was of dat ze al snel van schade waren voorzien.

• Snelheid/levertijd

Goede service en voorlichting correcte afspraak goede mogenlijkheden

• Snelheid/levertijd

Iedere vraag/klacht wordt serieus genomen en er wordt net zo vaak gecorrigeerd totdat het opgelost is!

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten