Charmante en kundige ambachtelijke eigenaar van een bijzondere winkel

Ik heb mijn rode Chesterfield fauteuil laten restaureren en ben bijzonder tevreden! Ik ben blij dat er nog vakkundige ambachtslieden zijn als Hans/Mister Chesterfield en zijn team. Ik kreeg kundig advies. We hebben op een prettige manier gecommuniceerd. Ook kreeg ik een goede prijs en je ziet dat de stoel met liefde is gerestaureerd. .Ook bezorgen is geen probleem voor Mister Chesterfield. Dus alleen maar positieve berichten! Groet, Martine

Uiterst tevreden over gans de lijn...

Zowel de voorafgaandelijke gesprekken als de uiteindelijke levering van de zetel tonen de degelijkheid van het bedrijf aan. Geen holle woorden met degelijkheid en vertrouwen....

Prima service vakkundig en prettig geholpen

Goede ervaring Gister besteld vandaag geleverd

Superzaak

Superzaak voor wie houdt van degelijke kwaliteitsmeubelen voor een eerlijke prijs en goede service!

De levering was prompt en de service was uitstekend : de oude meubels werden door de leverancier afgevoerd. Het geleverde is in uitstekende staat.

zeer mooi product, verkocht door iemand met liefde voor dit meubel

onze rit van 170 km was het zeker waard, om een volledige uitleg te krijgen door Hans ,die zijn product door en door kent, en zeker voldoende tijd neemt om de klant te adviseren zonder zich op te dringen.

Geëngageerd vakmanschap

De 'vervallen' zetel die we tweedehands aankochten werd zorgvuldig en met passie hersteld en opgeknapt tot een pronkstuk in onze wijnbar. Transparante en correcte offerte, vriendelijke service en knap werk!

Uitstekende service, kwalitatief met oog voor detail

Wij zijn zeer tevreden over de zetels die ons verkocht werden. Ze waren kwalitatief onderhouden. We hebben een correct beeld gekregen van wat we van onze aankoop mochten verwachten. Ook de levering is zeer goed verlopen. Vriendelijke mensen en behulpzaam. Kortom echt een aanrader als je voor authenticiteit gaat!

Vakmanschap!

Door slijtage en nadat onze puppy de 23 jaar oude chersterfield verbouwd had, ben ik op zoek gegaan naar een hersteller. In Belgie vond ik niemand die er voor een betaalbare prijs aan wilde beginnen. Na wat surfen op het internet kwam ik bij Mister Chesterfield uit. Alle contact verliep telefonisch en via mail. Foto’s werden verstuurd, een offerte werd ons toegestuurd, een datum werd afgesproken voor het ophalen van onze chesterfield. Tijdens de herstelling kregen we nog foto’s door gemaild en alles verliep netjes volgens afspraak. We zijn zeer tevreden met het geleverde vakmanschap! Het resultaat was super! Jammer dat ik de voor en na foto’s hierbij niet kan posten! Bedankt voor het mooie resultaat! De hond mag niet meer op de bank en hopelijk genieten wij de volgende 25 jaar weer van onze mooie chesterfield!

In een woord geweldig!

We hebben heel wat Chesterfield zaken bezocht, maar bij mister Chesterfield was de klik er gelijk. Er werd niks opgedrongen, alles was mogelijk en het uiteindelijke resultaat was prachtig. De zaak ziet er verzorgd uit. Het vakmanschap straalt er van af.

In alle rust en tijd samen een keuze maken

Perfecte service Niets opdringen en rustig de tijd nemen om een keuze te maken met een uitstekend advies Een antieke schommelstoel laten bekleden die als nieuw weer na een week in onze kamer stond en echt 100% vakwerk

gewoon goed geen verkooppraatje, eerlijk en recht voor je raap (om het zomaar te zeggen)

We kwamen voor om voor een nieuwe chesterfield tekijken omdat , dachten we onze chesterfield na 33 jaar toch wel op was. Maar hij zei dat een echte nooit op was en een tweede kans verdiende. Hebben we gedaan en het bevalt ons heel goed. We kunnen er wel weer een tig jaar tegen aan.

Vriendelijk en deskundig

Wij zijn erg tevreden over de service en deskundigheid van Mister Chesterfield. Hans luisterde naar onze wensen en heeft ons perfect geadviseerd. Wij zijn heel blij dat wij hier onze bank en stoel hebben gekocht!

Alles ronduit perfect!

Van het begin tot het eind, van het advies tot de levering aan huis, zeer tevreden. Hans adviseert voor de juiste passende keuze, nadat wij onze wensen hadden geuit. En de bank is inderdaad perfect en precies zoals we verwacht hadden. Ronduit een absolute aanrader!

Uitstekende kwaliteit en service!

Hans, de eigenaar, maker en restaurateur van Mr. Chesterfield, heeft de kussens van onze bank in een perfecte staat gerepareerd. Het ziet er zo goed als nieuw uit. Wij komen graag bij hem terug en raden hem en zijn zaak van mooie banken en stoelen zeker aan! Hans, wij danken jou van harte.

tevreden klant

Wij hebben een 2e hands gerestaureerde 2 en 3 zits Chesterfield gekocht. Ziet er uit als nieuw, keurig verzorgd en volgens agfspraak geleverd. We zijn helemaal tevreden, prettig geholpen en goede informatie gekregen.

Een hele klantvriendelijke ontvangst en meedenken met je eigen interieur hoe de chesterfield er in past. Echt super! Ook voorlichting van de meubels en hoe te behandelen, geen vraag te veel, je voelt je op je gemak bij welke keuze dan ook die je neemt. Fijn gevoel en prima service!

Geweldig! Mister Chesterfield is bij uitstek dé speciaalzaak voor een echte Chesterfield

Al heel koester ik de wens en Chesterfield in huis te hebben staan. Nu doet de gelegenheid zich voor om deze droomwens in vervulling te laten gaan. Maar ja… waar koop je nou juist díé Chesterfield die aan die wens voldoet? Na uren zoeken op het www kwam ik tot de slotsom dat Mister Chesterfield de zaak was die aan het model, kleur en maat van de bank voldeed. Na een telefoontje met Hans (de eigenaar) werd mijn keuze gereserveerd, maar werd mij geadviseerd om het zekere voor het onzekere te nemen en naar de winkel te komen. Dus, op naar de winkel en Hans’ advies bleek niet voor niets te zijn geweest. Een zaak met een zeer ruim aanbod aan Chesterfields, stoelen, banken en in alle modelsoorten, maten en kleuren. Alle meubels bij Mister Chesterfield zijn originele Chesterfields, zowel de nieuwe als de gerestaureerde. De keuze die ik op de website had gemaakt was niet helemaal wat ik ervan had verwacht; te kolossaal. Hans begreep al gauw wat ik zocht en toonde mij een alternatief. Een prachtig gerestaureerde klassiek bruine Chesterfield bank, met bijpassende stoel. Er werden mij nog andere mogelijkheden getoond en ook een aantal opties, om Chesterfields naar wens nog wat te fine tunen. Hans nam alle tijd om te vertellen over zijn Chesterfields, waar ze worden gemaakt, waar hij gebruikte Chesterfields vandaan haalt, hoe ze worden vervoerd en hoe ze worden gerestaureerd. Daaruit werd mij al heel snel duidelijk dat Mister Chesterfield niet zomaar even een zaak is, waar je een Chesterfield koopt, maar dat Hans een uitgesproken liefde voor het meubelstuk heeft en alleen maar gaat voor zowel het allerbeste nieuwe product, als het gerestaureerde eindproduct. Met veel passie, een groot vakmanschap en kalme klantvriendelijkheid weet Hans aan de wens van de klant te voldoen. Natuurlijk ook niet onbelangrijk; de prijs/kwaliteitverhouding is prima. Een Chesterfield is nooit goedkoop, maar bij Mister Chesterfield krijgt je gewoon extra veel kwaliteitswaar voor je geld.

Betrouwbaar, correct ,vakbekwaam

Wij zijn heel blij met onze nieuwe bank, snel bezorgd, prima vriendelijk contact gehad, super service

Super bank - super bedrijf!

Vanaf het eerste bezoek aan misterchesterfield.nl een goed gevoel, dat werd nog eens extra onderstreept tijdens het persoonlijk contact (in mijn geval per telefoon): Hans geeft passie voor zijn producten en weet duidelijk waar hij het over heeft. De Chesterfield bank is snel bezorgd en de vriendelijke bezorgers hebben zelfs geholpen hem helemaal op de plek te zetten, super service. De bank is echt geweldig, echt een kwaliteitsproduct waar we veel plezier aan gaan beleven.

Prima klantvriendelijkheid, heel goede productkennis en correcte afhandeling.

Ook al namen we met de firma contact op in de periode waarin de firma eigenlijk gesloten was wegens vakantie, toch konden we in die periode in de winkel terecht om de Chesterfield in werkelijkheid te bekijken en hadden we een probleemloos contact via mail met Hans die alles vanop grote afstand voor ons regelde via Hans senior.

Een man met een hart voor de zaak.

Vandaag na 8 weken werd onze chesterfield geleverd. Een schitterend mooie bank van top kwaliteit. Dat kan ook niet anders want hans is een man die zijn ziel en zaligheid in zijn chesterfields steekt. Je kan bij hem een chesterfield uitzoeken en helemaal naar eigen wens laten maken en je ziet ook dat hij pas tevreden is als de klant dat ook is. Top vent en goed gedaan hans, dus mensen stop met zoeken wil je een chesterfield bezoek dan zijn winkel.

Kwaliteit en service!

Vandaag zijn onze Bradford cushion banken geleverd van Mister Chesterfield. Wat zijn ze mooi geworden! Blijft altijd spannend als je zelf een bankstel samenstelt (wat gewoon kan bij Mister Chesterfield) naar eigen wens. Mede dankzij de adviezen van Hans is het prachtig geworden. Met het mooie Brazillian leer is het een stoere combinatie van een klassiek en eigentijds bankstel, dat door de hoge rugkussens ook nog eens heerlijk zit. Ook heel handig dat we de kleurstalen een paar dagen mochten "lenen" om thuis goed te kijken welke kleur nu het mooiste zou uitkomen in je eigen omgeving. Zeer vriendelijk en fijn contact, een echte aanrader!

Na een aantal andere winkels te hebben bezocht zijn wij in de winkel prettig geholpen door Hans en zijn wij geslaagd voor onze chesterfield.

Geweldige service

De liefde en de expertise waarover Hans voor zijn vak beschikt is gigantisch. Wij zijn niet alleen blij met de schitterende bank, maar zeker net zo met de nette service, fijne aflevering en het warme contact. Wij raden mister chesterfield dan ook ten zeerste aan.

Venestraat 27 2266AW Leidschendam

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u 100% van dienst te zijn. Deze Chesterfields die traditioneel in Engeland gemaakt worden, zijn doorontwikkeld en daarom naast mooi ook een stuk comfortabeler dan men verwacht. Dit zijn fraaie, vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Herstelwerkzaamheden doen wij in eigen atelier en worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel op afspraak. Een bezoek is altijd ongedwongen en informatief. Welkom!