Super bankstel terug gekregen

Ons bankstel van 18 jaar oud is weer als nieuw. Complimenten aan Mister Chesterfield hiervoor. Vakmanschap geweldig .

Geweldige ervaring!

Prachtige fauteuil (gerestaureerd) afgeleverd gekregen. Kopen zonder kijken in de winkel is hier mogelijk, heel fijn in deze tijd met Covid 19. Fijn contact over de levering en de levering zelf met een gezellig compliment over het plekje voor deze aankoop.

Vriendelijkheid en vakmanschap in één!

Prima tips gekregen over het versturen van de kussens. Tussentijds nog een telefoontje gehad om onze wensen helemaal duidelijk te krijgen en nu weer een chesterfield waar we nog vele jaren van kunnen genieten!

Prachtige bank na renovatie! Het is uiteindelijk precies geworden wat ik wilde!

Zeer goed!

Onlangs een nieuw 3.2.1. Chesterfield bankstel gekocht, bij Mister Chesterfield en onze oude Chesterfields ingeruild. Zeer goede keuzebegeleiding en adviezen door vakkundige eigenaar. Vriendelijk en hoffelijk in de omgang, zeer ongedwongen. Duidelijke offertes en facturatie. Planning aflevering zorgvuldig geregeld. Uitstekende persoonlijke levering (Hans en vader) gezellig. Al met al een zeer klantvriendelijk "Familiebedrijf", dat we aan iedereen kunnen aanbevelen. Roland-Jan en Marjan van der Meulen Nijmegen.

Zeer tevreden over kwaliteit en advies

Bijzonder prettig en deskundig advies. Mooie banken, goede kwaliteit leer en lekker zitcomfort. Kortom, een aanrader!

Beter dan verwacht

alle afspraken strikt nagekomen en uitmuntende service!

Vriendelijk, klantgericht, meedenken en alles nakomen.

Uitstekende kwaliteit en een fijne service

Wij hebben een kussen laten vernieuwen, na reparatie is hij prachtig en het is zo valk kundig gedaan dat je het verschil met de rest van de bank niet ziet, prachtig. Duidelijke en vriendelijke communicatie met goed advies en snelle service. Heel tevreden.

Super service en meedenken in de wereld van chesterfields

Veel gezocht door geheel Nederland, veel bagger gezien of extreem duur. Uiteindelijk bij Hans uitgekomen en daar een gave stoel gezien. Door Hans een weergave gestuurd via de mail van de eventueel te bestellen stoel. Een week later terug gegaan...en met een goed gevoel besteld. En dat goede gevoel is alleen maar beter geworden tijdens het lever proces en de levering zelf. Alles super gegaan en super gave stoel van perfect kwaliteit . Ook bijpassende voetenbank past er perfect bij en nog een Union Jack kussen erbij gehad...enorm tevreden

Zeer gastvrij, klant vriendelijk, snelle service we kregen de bank en stoelen eerder dan afgesproken.

Beautiful couch and wonderful service.

Hans was so incredibly friendly and helpful in guiding us to the couch of our dreams. He gave useful advice and recommendations, all with no pressure. The Chesterfield that we bought is the most finely crafted, gorgeous piece of furniture we have ever owned, and he personally set it up in our living room, all with a smile. I would recommend his shop to anyone.

Topservice

Onze lederen Chesterfield is al jaren in goede staat. Recent kussens opnieuw laten vullen. Wederom lekker zitten met een goede prijs/kwaliteit, zit dat extra lekker!

Wij zijn zeer content met de aankoop van de Chesterfields

Wij hebben onlangs een Chesterfield bank, 2 stoelen en een fauteuil in Leidschendam gekocht. Al bij het eerste bezoek viel ons de gastvrije en klantvriendelijke benadering op. We werden uiterst professioneel voorgelicht en dankzij de vakkundigheid van de verkoper hebben wij een goede keus gemaakt waar we heel erg blij en content mee zijn.

Top geregeld!

Product en service uitgebreid en van hoge kwaliteit. Eigenaar is een bijzonder vriendelijk, ter zake deskundig en levert persoonlijk af.

Reparatie van onze Chesterfield kussens zijn beter dan nieuw!

Telefonisch contact gehad met Hans, keurig de mogelijkheden besproken en een duidelijke prijsopgave gehad. Een deskundig advies gehad om te kiezen voor totaal nieuwe kussen hoezen i.p.v. restaureren de bank was inmiddels al 35 jaar oud....we hebben de kussens na 4 dagen retour en het resultaat is beter dan nieuw en totaal geen kleur verschil. We hebben weer een totaal nieuwe bank!

Quality and Personalized Experience

Hans is amazing at his ability to create and refurbish this beautiful line of furniture. He is also very kind and lovely to work with. When you walk into the store, you immediately want to buy everything! The service is something I really appreciated that made this a special experience buying our first Chesterfield as I have always wanted a piece of this furniture line. He refurbished the chair beautifully and then recolored an ottoman to match the chair I had chosen with no extra charge of the coloring. Upon the free delivery, he helped my boyfriend carry the chair up three flights of stairs, brought a present of floor protector pads which he attached for us and leather protectant. We will definitely be back!

Geweldige service en vakmanschap.

De service en professionaliteit is heel hoog. Het advies wat werd gegeven, is ook helemaal top! Ik ben een zeer tevreden klant.

Onze ervaring met ""mister Chesterfield"" in de persoon van Hans van der Ham is heel positief.

Mooie collectie meubelen waarvan een set overgenomen. Als nieuw! Zijn er heel blij mee. De afhandeling was heel correct , ongedwongen en betrouwbaar. Alles volgens de afspraken en keurig verzorgd geleverd. Echt aanbevelenswaardig !

1e jubileum van onze hoek Chesterfield !

Onze Chesterfield hoekbank staat inmiddels 10 jaar in onze huiskamer en is voor ons niet meer weg te denken ! Leuk om na 10 jaar terug te denken aan onze aankoop van destijds. Wij hebben een wat ouder huis waarin een hoekbank met de standaard maten niet helemaal naar onze zin was. Na een omzwerving langs diverse zaken kwamen we bij Mister Chesterfield terecht. Na de vele hijgerige en opdringere verkopers in de andere zaken hadden we nu eindelijk een verkoper die een echt luisterend oor voor ons had naar onze persoonlijke wensen. Maar ook iemand die ons tips gaf waar wij zelf door onervarenheid totaal niet aan gedacht hadden. Totaal niet opdringerig, maar juist in alle rust goed nadenken over een bankstel waar je een groot deel van je leven op gaat zitten ! We werden zelfs uitgedaagd om een keer terug te gaan naar een van de andere bedrijven om het verschil te voelen waar we eerder niet op gelet hadden ! We zijn de uitdaging aangegaan en waren heel snel overtuigd. Mister Chesterfield was geen gewone verkoper, hij is een vakman met liefde voor zijn product en oog voor de klant. Wij hebben onze hoekbank precies op maat geschikt voor onze woonkamer laten maken. Leuk detail was dat we tijdens het productieproces in Groot Brittanie foto's kregen van de status van onze eigen bank ! (We hebben de foto's nog steeds) De bank werd exact geleverd zoals onze wens was en staat nu dus voor het 10e jaar te pronken on onze woonkamer. We zijn er nog steeds net zo gelukkig mee als op de eerste dag

advies opknappen chesterfield banken

Na contact gehad te hebben met dhr Hans over ons 27 jaar oude twee en drie zits Chesterfield bank die we een keer bij een andere firma hebben laten spuiten wat we nooit hadden moeten laten doen. We zijn met de kussens naar de winkel gegaan en kregen het advies om drie kussens die slecht waren het dek en de bies te vervangen en de andere twee kussens zijn gereinigd en opgeknapt het resultaat was boven verwachting. En de afspraak werd ook goed nagekomen en we zijn op de hoogte gehouden. We zijn zeer tevreden dank je wel!!!

geweldig

hele fijne mensen ,en zijn vader ook geweldig ,prachtige bank en fauteuls de aflevering is magnefiek en geweldig wat een kwaliteit bedankt han en je pap en piet groetjes hennie

Alles klopt gewoon!!

Ruim een week geleden zag ik op Facebook een prachtige blauwe Chesterfield 2-zits. Meteen gebeld en na uitleg van Hans van den Ham besloten en besteld. Prima prijs/ kwaliteit verhouding! Keurig en tijdig afgeleverd. Kortom mijn volgende aankoop zal weer bij Mister Chesterfield zijn!

Heel tevreden met onze aankoop!

Onlangs een nieuw Chesterfield bankstel gekocht bij "Mister Chesterfield" en onze oude meubels ingeruild. Zeer goede keuzebegeleiding en adviezen door vakkundig eigenaar. Persoonlijke wensen werden serieus genomen, er werd meegedacht over oplossingen van problemen. Ook de planning van aflevering werd zorgvuldig geregeld, zodat de meubels volgens afspraak keurig op tijd thuisbezorgd werden. Al met al een klantvriendelijk en vakkundig bedrijf dat we bij een ieder kunnen aanbevelen.

Uitstekend: kwaliteitsmeubels, advies met ontwerp, afmetingen en keuzes.

Goede eerste kennismaking. Duidelijke offertes en facturatie. Vriendelijk en hoffelijk in de omgang, zeer ongedwongen. Hans geeft aan wat wel en niet werkt in de praktijk, ook qua kleur/stijl. Uitstekende levering(ingepakt, uitpakken, poten erop schroeven). Vakwerk is geleverd. Ik ben voorbereid naar de winkel toegegaan, dan heb je de meubelkeuze zo gemaakt. Maatwerk heeft voordelen, maak daar optimaal gebruik van. 6-8 weken levertijd is te verklaren.

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u 100% van dienst te zijn. Deze Chesterfields die traditioneel in Engeland gemaakt worden, zijn doorontwikkeld en daarom naast mooi ook een stuk comfortabeler dan men verwacht. Dit zijn fraaie, vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Herstelwerkzaamheden doen wij in eigen atelier en worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel op afspraak. Een bezoek is altijd ongedwongen en informatief. Welkom!