Prima contact en zéér snelle levering

Donderdag 7 mrt voetenbank via internet besteld, daarna nog telefonisch contact wat uitermate plezierig was. Wilde graag de voetenbank zo snel mogelijk ontvangen. De volgende ochtend vrijdag 8 mrt werd de voetenbank bezorgt plus extra daarbij een bus leerspray. De voetenbank is van hoogwaardige kwaliteit .

Positief

Onze bank van 20 jaar oud was aan een opknapbeurt toe, dat hebben ze bij Mister Chesterfield perfect gedaan, als nieuw kwam de bank terug. Tevens werden we aangenaam verrast door vakmensen met een kennis en liefde voor Chesterfield. We zijn blij met deze Mister Chesterfield!

Heel goede service.

De klantvriendelijkheid en de service is top!

Fantastisch…….

Makkelijk en zeer vriendelijk… Komen afspraken na ..

Goede en snelle service

We zijn zeer prettig geadviseerd en geholpen.

Duidelijk en eerlijkheid!

Duidelijke afspraken en service ten top!

Vakmanschap en kwaliteit met prima service

Erg blij dat ik Mister Chesterfield heb gevonden want hun lederen Chesterfield herstelwerkzaamheden raken uitgestorven. En dat ook nog voor een acceptabele prijs. Ze hebben voor mij heel goed werk verricht en hebben daarnaast ook nog een warme en meedenkende klantenservice. Dank jullie wel.

Klantvriendelijk met een top eindproduct

We zijn zeer tevreden over Mister Chesterfield. Ze hebben onze oude Chesterfield stoel prachtig hersteld. Hij is weer als nieuw maar wel met de "oude" uitstraling. Hij kan vast weer heel lang mee.

Wat een super service!

Een aantal jaar geleden een stoelkussen laten repareren. Prachtig, als nieuw. Eind augustus eens op de website gekeken en daar stond onze 2e hands vintage 3-zits. Zelfde kleur als de stoel! Afspraak gemaakt en hij was/is prachtig. Op voorraad, dus werd de volgende dag geleverd. De stoel werd meegenomen en de vering hersteld, wat een mooi geheel hebben wij nu in huis! Ontzettend blij mee. Door deze service, levering én het goede advies, adviseren wij Mister Chesterfield zeker aan.

Mister Chesterfield is kundig en kunstig

Na een infomailtje op zondagavond, direct antwoord gekregen en een winkelbezoek afspraak gemaakt. De winkel is al een belevenis op zich. Alle kleuren en geuren, maakte diepe indruk. Mister Chesterfield heeft kennis van zaken en ook mensenkennis. Hij heeft aandacht voor de klant. En het is mooi dat het familiebedrijf al generaties lang Chesterfields "levend" houden. En vandaag (alles volgens afspraak) werd mijn Chesterfield gebracht. Een dankbare, gelukkige, tevreden klant.

Uitstekende kwaliteit en zeer snel gemaakt en geleverdm conform afspraak

De kwalliteit van het bed, de matras zijn superieur, boven verwachting. Uitermate snel gemaakt en geleverd conform afgesproken tijdstip. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met effectieve communicatie.

Kwaliteit en uitstekend advies

We kwamen bij Hans om onze 2- en 3-zits Chesterfields te laten nakijken. (Deze banken hebben we bij een ander bedrijf vandaan). Maar eenmaal in de winkel bleek dat een nieuwe bank met twee losse stoelen, inclusief hogere/langere poten, een veel betere optie voor ons was. De oude banken konden we zonder problemen inruilen. Tijdens ons gesprek ging Hans in op de bouwkwaliteit van de meubels die hij verkoopt. Daar is hij veel opener over dan andere bedrijven, hij laat het ook zien. En dat geeft vertrouwen. Er is maar één manier om die kwaliteit zelf te ervaren en dat is proef zitten in zijn winkel, inclusief het testen van verschillende poothoogtes. Prima advies en duidelijke afspraken over de levering en het omruilen van de oude banken.

Van onze bank die we in 2009 bij Mister Chesterfield hebben gekocht moest de vering worden vervangen en de 2 zitkussens worden opgevuld. Dit is prima gedaan en de bank ziet er weer uit als nieuw. Beschadigingen op de kussens zijn ook nog keurig bijgewerkt. Een hele goede service! Afspraken worden prima nagekomen. Wij kunnen weer jaren vooruit.

Uitstekend.

Uitstekende service en productkwaliteit.

fantastisch

mooie chesterfield vlg afspraak bezorgd en oude bank weer meegenomen. zeer tevreden mee en kan ze daarom van harte aanbevelen.

Topzaak

Wat een geweldige zaak! Grote keus, goede prijzen en vooral een vakkundige, vriendelijke eigenaar. Op dinsdag een prachtige bank uitgezocht en vrijdagochtend vakkundig bezorgd door de eigenaar en zijn vader zelf. Echt familiebedrijf.

hele goede service: klantgericht en vriendelijk.

Prima service voor een prima prijs

Zeer klantgeorienteerd, korte communicatielijn, voordelige prijs

Een zeer positieve ervaring

Zeer positief hoe Mr Chesterfield meedenkt. Reageert snel. En verzonden hocker was deskundig verpakt, Kortom zeer goede service.

Kussens zien er echt weer als nieuw uit.

We waren nog niet uitgekeken op onze bank, maar de kussens waren slecht geworden. (Jonge hond). Prettig contact. Zowel telefonisch als mail. Kussens opgestuurd en al snel weer als nieuwe kussens op de bank.

De 5 sterren zeker waard!

Kennis, vakmanschap en klantvriendelijkheid, zijn zo even wat woorden die te binnen schieten als ik denk aan "Mister Chesterfield" Afgelopen maand hebben wij bij Hans een bankstel gekocht. Wij zijn erg blij met onze aankoop. Het bankstel zit erg comfortabel en ziet er prachtig uit. Of ik dit bedrijf zou aanraden? Jazeker! Wanneer u op zoek bent naar een prachtige Chesterfield met een comfortabel zitcomfort en een verkoper met kennis, bent u hier zeer zeker op het juiste adres.

Super aardige mensen! Prachtige bank!

Onze ervaring is echt super! Netjes en vakkundig geholpen. We hebben een prachtige witte Chesterfield gekocht met bijpassende fauteuil. Deze werden door de 2 heren keurig afgeleverd. Echt een stukje vakmanschap! We zijn er heel erg blij mee!

Dit zijn VAKMENSEN

Een 20 jaar oude fauteuil weer als nieuw maken en klaar voor de volgende 20 jaar kun je alleen als je het vak écht verstaat.

prima kwaliteit en uitstekende service

De bestelde stoelen en voetenbank waren nog mooier dan verwacht. In de winkel is veel op voorraad en geeft ook een goed beeld van wat er naar wens te bestellen is. De levering was ook keurig volgens afspraak en de eigenaar Hans v.d. Ham is zeer professioneel en kundig in zijn advies, zonder opdringerig te zijn.

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u 100% van dienst te zijn. Deze Chesterfields die traditioneel in Engeland gemaakt worden, zijn doorontwikkeld en daarom naast mooi ook een stuk comfortabeler dan men verwacht. Dit zijn fraaie, vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Herstelwerkzaamheden doen wij in eigen atelier en worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel op afspraak. Een bezoek is altijd ongedwongen en informatief. Welkom!