Super fijne begeleiding tijdens hele proces!

Ik kijk met een heel goed gevoel terug op de begeleiding van Marian en Jef tijdens de zwangerschap en de geboorte van mijn zoontje (in 2019). Altijd zorgzaam en ondersteunend, en ook kordaat waar nodig. Goede tips om je fijn door de zwangerschap te begeleiden en met vertrouwen de bevalling te 'doen'. Ook tijdens de geboorte voelde ik mij door Jef goed ondersteund, mede daardoor ging het super goed! Dankzij dit alles kijk ik (nog steeds) met veel plezier terug naar die tijd. Marian en Jef nogmaals bedankt!

Hele fijne verloskundigen

Het gehele traject ben ik goed begeleid door alle drie de verloskundigen. Als er iets aan de hand was kon ik altijd bellen en ze waren betrokken tijdens de afspraken. De bevalling in het ziekenhuis met Jef is uitstekend verlopen, begeleiding waar wenselijk en rustig aanwezig. Zeer kundige verloskundige die ook na overdragen aan de gynaecoloog betrokken is gebleven en mij ondersteund heeft waar nodig en na de bevalling een ritje naar de OK heeft bespaard voor de placenta uitdrijving. Bij een volgende zwangerschap kies ik zeker weer voor Volle Maan.

Persoonlijke en professionele begeleiding

Mijn partner en ik hebben de begeleiding van de verloskundige en praktijkondersteuners als heel goed ervaren. Ze geven je echt persoonlijke aandacht en begeleiden je in alle fases van je zwangerschap. Het is een lief, gezellig en leuk team dat goed voor je zorgt!

In één woord geweldig!

Wat een fantastische mensen zijn Jef en Marian! Kundig, gezellig, lief en zijn er altijd voor je. Als je een verloskundige zoekt, this is the place to be!

Ik heb een heel fijne zwangerschap en kraamtijd gehad mede door jullie begeleiding. Heel erg bedankt daarvoor. Ik vond het gezellig met jullie. Tot ooit bij ons volgende kindje! Groetjes, Kimberly, Tommy en Vince!

Goeie verloskundige

2 fijne verloskundige, met beide een goed gevoel en voelde mij op mijn gemak.

Goede en leuke verloskundige

Super goede begeleiding gehad niks is te veel! Nemen alle tijd voor je als je vragen hebt. Kortom erg tevreden!

Super! Ik kan me geen fijnere verloskundige voorstellen.

Klantgericht, kundig, geruststellend, en zeer ervaren. Zware en makkelijke bevallingen - jullie hielpen mij er doorheen.

Fijn,warm en kordaat

Het verschil tussen Jef en Marian is groot maar beide doen hun werk met veel toewijding. Bij geen vragen blijven de afspraken kort en praktisch en als er wel iets is dan nemen ze allebei uitgebreid de tijd voor je.

kleine praktijk, persoonlijk, duidelijk, fijne locaties

Beide keren uiteindelijk bevallen in het ziekenhuis maar de begeleiding er voor en er na was super. Jef en Marianne zorgen voor net dat beetje meer!

Fantastische mensen

Onze ervaring is echt fantastisch. Het was voor ons, onze eerste baby dus wisten niet wat ons te wachten stond. Alles is stap voor stap uitgelegd. Alle vragen die we hadden hoe gek ook werd netjes behandeld. Ook de echo's waren heel fijn. Kort om hele fijne en lieve mensen. Bij onze volgende zullen we ook zeker weer hier komen.

Lieve, betrokken mensen

De afspraken voorafgaand aan de bevalling waren gewoon prima. De bevalling zelf is erg goed verlopen. Goed gecoached door Marianne. De controles in de kraamweek waren vooral erg gezellig! :-)

Top praktijk

Aardige mensen je word altijd goed en netjes geholpen! En nemen de tijd voor je super fijn ook kun je er erg mee lachen en dan stelt je op je gemak!

Heel Goed

altijd perfect !

2012 bevallen van een zoon Milano ik was zo tevreden over volle maan Niks is te veel ze nemen de tijd voor je en hele lieve mensen In 2017 raakte ik zwanger van de tweede ook dit keer was het weer perfect Helaas bij allebei niet de bevallingen gedaan

Lief en zorgzaam

Fijne begeleiding en altijd met een luisterend oor. Ze zijn lief, zorgzaam en denken graag met je mee. Ondanks dat ik een duo traject met het ziekenhuis had, vond ik de begeleiding bij Jeff en Marianne persoonlijker en hadden het meer bij het juiste eind dan het zkh.

In het moment met volle aandacht

De beste manier om je kindje op de wereld te krijgen is door rustig te blijven! De afspraken zijn met een lach en een grapje, waardoor je tevens bespreekt waar je mee zit. Er is ruimte voor het verhaal en hoe gaat het met de aanstaande moeder. Doorverwijzingen naar bijvoorbeeld bekkenfysio en nuttige tips voor kwaaltjes worden gegeven. Geen poespas, soms is het ook gewoon dealen met en uitzitten van de kwaaltjes. En dat wordt dan gespiegeld, zeer prettig ervaren. Telefonisch altijd bereikbaar (direct of teruggebeld). Toppers zijn het bij volle maan!

Kundig, geduldig, open èn gezellig. Bij Volle Maan biedt de perfecte combinatie.

Wij zijn meer dan tevreden over de begeleiding die we kregen van Bij Volle Maan! Hun kunde, duidelijkheid, openheid, steun in de rug en geduld voelden erg prettig. Bovendien stelden hun fijne gezellige persoonlijkheden ons ook meteen op ons gemak!

Voor herhaling vatbaar

Fijne mensen, het voelde altijd erg vertrouwd.

Professionele en persoonlijke zorg!

Hele fijne verloskundigen met aandacht voor de mens. Zorg op maat!

Leuke persoonlijke begeleiding

Jef en Marian zijn een super team bij de begeleiding van de zwangerschap en bevalling! Ze zijn laagdrempelig benaderbaar, nemen de tijd voor je en zijn professioneel. De bevalling is mede dankzij Jef een van mijn beste herinneringen!

Heel fijn en kundig!

Hele fijne en gezellige begeleiding gehad en top ondersteund tijdens de bevalling. Mocht er nog een komen dan ga ik zeker weer naar bij Volle maan!

Superfijn, kleinschalig en persoonlijk

Twee keer bevallen bij Volle Maan (1x bij Marjan en 1x bij Jef) en twee keer hele fijne ervaring. Prettig dat het zo kleinschalig is en je met beide een band opbouwt. Zwanger zijn en zelf bevallen (bijna) een feestje zo ;) (alleen die slapeloze nachten daarna ben ik minder goed in ;). Dus voor ons een definitief afscheid van deze fijne praktijk en fijne mensen!

Aantal positieve, aantal negatieve ervaringen. Voor ons niet nog een keer.

Via een vriendin terecht gekomen bij Volle Maan. Afspraken inplannen, echo’s bij Christel, bereikbaarheid zijn prima. Helaas ook een aantal zaken waar we minder tevreden over zijn. Ik ben minder tevreden over: controle in de kraamweek, houding tijdens bevalling, verkeerde inschatting over herstel hechting.