altijd perfect !

2012 bevallen van een zoon Milano ik was zo tevreden over volle maan Niks is te veel ze nemen de tijd voor je en hele lieve mensen In 2017 raakte ik zwanger van de tweede ook dit keer was het weer perfect Helaas bij allebei niet de bevallingen gedaan

Lief en zorgzaam

Fijne begeleiding en altijd met een luisterend oor. Ze zijn lief, zorgzaam en denken graag met je mee. Ondanks dat ik een duo traject met het ziekenhuis had, vond ik de begeleiding bij Jeff en Marianne persoonlijker en hadden het meer bij het juiste eind dan het zkh.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

In het moment met volle aandacht

De beste manier om je kindje op de wereld te krijgen is door rustig te blijven! De afspraken zijn met een lach en een grapje, waardoor je tevens bespreekt waar je mee zit. Er is ruimte voor het verhaal en hoe gaat het met de aanstaande moeder. Doorverwijzingen naar bijvoorbeeld bekkenfysio en nuttige tips voor kwaaltjes worden gegeven. Geen poespas, soms is het ook gewoon dealen met en uitzitten van de kwaaltjes. En dat wordt dan gespiegeld, zeer prettig ervaren. Telefonisch altijd bereikbaar (direct of teruggebeld). Toppers zijn het bij volle maan!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Kundig, geduldig, open èn gezellig. Bij Volle Maan biedt de perfecte combinatie.

Wij zijn meer dan tevreden over de begeleiding die we kregen van Bij Volle Maan! Hun kunde, duidelijkheid, openheid, steun in de rug en geduld voelden erg prettig. Bovendien stelden hun fijne gezellige persoonlijkheden ons ook meteen op ons gemak!

Voor herhaling vatbaar

Fijne mensen, het voelde altijd erg vertrouwd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professionele en persoonlijke zorg!

Hele fijne verloskundigen met aandacht voor de mens. Zorg op maat!

Leuke persoonlijke begeleiding

Jef en Marian zijn een super team bij de begeleiding van de zwangerschap en bevalling! Ze zijn laagdrempelig benaderbaar, nemen de tijd voor je en zijn professioneel. De bevalling is mede dankzij Jef een van mijn beste herinneringen!

Heel fijn en kundig!

Hele fijne en gezellige begeleiding gehad en top ondersteund tijdens de bevalling. Mocht er nog een komen dan ga ik zeker weer naar bij Volle maan!

Superfijn, kleinschalig en persoonlijk

Twee keer bevallen bij Volle Maan (1x bij Marjan en 1x bij Jef) en twee keer hele fijne ervaring. Prettig dat het zo kleinschalig is en je met beide een band opbouwt. Zwanger zijn en zelf bevallen (bijna) een feestje zo ;) (alleen die slapeloze nachten daarna ben ik minder goed in ;). Dus voor ons een definitief afscheid van deze fijne praktijk en fijne mensen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Aantal positieve, aantal negatieve ervaringen. Voor ons niet nog een keer.

Via een vriendin terecht gekomen bij Volle Maan. Afspraken inplannen, echo’s bij Christel, bereikbaarheid zijn prima. Helaas ook een aantal zaken waar we minder tevreden over zijn. Ik ben minder tevreden over: controle in de kraamweek, houding tijdens bevalling, verkeerde inschatting over herstel hechting.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Hele prettige begeleiding

Wij hebben de controles als zeer prettig ervaren. Marian en Jef zijn allebei erg kundig en weten je op je gemak te stellen. Hoe verder in mijn zwangerschap hoe meer het voelde als een gezellig bijpraatmomentje. Ik vond het erg jammer dat ik uiteindelijk ‘medisch’ werd, waardoor ze niet bij de bevalling waren, dus dat is een goed teken! Wij zijn erg tevreden!!!

Deskundig, ervaren, klantgericht, hartelijk

Bij Volle Maan heeft ons bij alledrie onze kinderen begeleid, waarvan twee thuisbevallingen en een ziekenhuisbevalling. Wij waarderen de persoonlijke benadering, ervarenheid en deskundigheid van de verloskundigen en kunnen deze praktijk derhalve enorm aanbevelen.

?

Fijne begeleiding zwangerschap

Fijn begeleid tijdens mijn onverwachte zwangerschap. Enige minpunt was het gedoe rondom mijn "zwangerschapsdiabetes". Aangezien onze zoon wat aan de grote kant was, (liep bij 30 wk zwangerschap, 12 dagen voor op de groeicurve) moest ik laten testen. Niks spannends, enkel routinecheck, was er ons verteld door Jef. Verder eigenlijk geen info gehad. Door mijn hypoglycemie was de glucose prompt te hoog. Er kwam een hele paniekerige molen op gang, zonder echte uitleg/toelichting vanuit Bij Volle Maan. Dieet, 3x per week dagcurves prikken en ik weet niet wat allemaal nog meer. Na een week kwam ik bij de gynaecoloog, en die zei direct "het is niet gevaarlijk voor jou of je kindje"... maar toen had ik er dus al wel een week stressen op zitten. Slechte zaak. Te meer omdat ik later las dat een dergelijke test pas nodig is bij 2 weken voorlopen en ik verder helemaal niet tot de risicogroep behoorde... geen overgewicht etc. Verder heel tevreden.

Super fijn

2 keer een super fijne ervaring gehad. Als we ooit een 3de zouden krijgen dan zou ik weer voor volle maan kiezen. Hele fijne gezellige lieve mensen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Lieve mensen, altijd een luisterend oor!

Fijne mensen, zeer deskundig!

Fijne mensen, vertrouwd gevoel

Goede kundige begeleiding met humor en leuke mensen :)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijke en behulpzame verloskundigen!

Superleuke verloskundigen! Enige minpuntje vind ik dat afspraken bijna standaard later beginnen dan afgesproken (lopen altijd uit).

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zullen we nog een keer?!

Wat een geweldige praktijk, zulke lieve en zorgzame mensen met humor en veel kennis! Je voelt je daar al gauw vertrouwd en in goede handen! En wat mis is ik Sjef enorm na de bevalling, kraamweek etc... de begeleiding was echt top! Het had alles! Ik zou er zo nog eentje voor willen! Alleen al voor deze geweldige praktijk! Zwanger zijn wordt bij volle maan echt nog mooier en leuker dan het al is!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

Jammer dat het pand wat moeilijk te bereiken is met kinderwagen ivm trap.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldig fijn begeleid ! Gezellig, kundig, relaxed.

Hele fijne begeleiding gehad tijdens mijn Zwangerschap. Erg relaxed allemaal waardoor je als zwangere vrouw ook relaxed blijft! Raad de praktijk aan iedereen aan!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fantastische, vakbekwame en nuchtere verloskundigen!

Marian en Jef zijn beide ontzettend fijne verloskundige! Ik heb bij beide zwangerschappen erg goede begeleiding gehad! Ik kon altijd bij ze terecht en vond de bezoekjes in de kraamweek altijd erg gezellig!!

Geweldige verloskundige praktijk

3 keer een hele goede begeleiding tijdens mijn zwangerschappen en bevallingen gehad. Ik zou iedereen Volle Maan aanraden!

Professioneel, nuchter en betrokken

Jef en Marian begeleiden je in het traject van zwangerschap, bevalling en eerste kraamweek professioneel en betrokken. Daar ontbreekt gelukkig de nodige humor op de juiste momenten niet bij. Komt er een tweede dan ga ik Jef en Marian zeker terug zien!

Heel fijn

Lieve, fijne en duidelijke (recht door zee) mensen die je door je zwangerschap begeleiden.

Over Verloskundigepraktijk Bij Volle Maan