Fijne zorg en begeleiding met op zijn tijd de nodige humor!

Ik heb de begeleiding en zorgverlening als super ervaren. Ze staan altijd voor je klaar!

Top begeleiding zowel tijdens de zwangerschap als de bevalling!

Goede, persoonlijke, begeleiding waarbinnen de tijd voor je wordt genomen, een luisterend oor geboden wordt, zaken goed uitgelegd worden en je je veilig voelt.

Professioneel, vertrouwd, deskundig

Ik ben zeer tevreden over Volle Maan! Marian, Jef & Floor zijn zeer professioneel en geven je een vertrouwd en prettig gevoel. Niets in teveel en de combinatie van zorgzaamheid, deskundigheid en een stukje humor zorgen ervoor dat ik bij eventuele volgende kids absoluut weer naar Volle Maan kom en ik zou het iedereen aanraden!

Kundige en superfijne verloskundigepraktijk

Bij beide zwangerschappen en bevallingen ben ik goed begeleid. Heel fijn dat er rekening gehouden werd met de voorkeur wie we de begeleiding van de bevalling wilden laten doen. Alledrie zijn ze kundig en ze nemen echt de tijd voor je tijdens de controles.

Betrokken, kundig en met humor!

Jef en Marian begeleiden je zwangerschap en bevalling kundig, met veel betrokkenheid en, heel belangrijk, een gezonde dosis humor!

Prettig contact en deskundige hulp bij de bevalling

De controles waren prettig en bijna altijd op tijd. Goede en betrouwbare hulp bij bevalling

Betrokken en professionele ervaren verloskundigen!

Ik heb de afspraken Bij Volle Maan als heel fijn ervaren. Extra controles gehad vanwege eerdere miskraam en ik werd echt gehoord. Voor de controles en alle vragen werd de tijd genomen. Marian en Jef zijn heel betrokken en je mag ze alles vragen. Ze staan voor je klaar zelfs toen ik vanwege medische redenen overgenomen werd door het ziekenhuis. En de nacontrole hebben wij ook als heel prettig ervaren, met een grap en een grol. Bedankt hiervoor!

Goede zorg!

Goede zorg voor bevalleng en ook in het kraambed

Open, ontspannen en doorpakken als het nodig is.

Voor de tweede keer bij Sjef, Marian en Floor. Ben er ontzettend tevreden mee. Er is een mooi balans tussen professionaliteit, menselijkheid en humor. Ze tonen begrip, zijn ruimdenkend en bewegen mee. Daarbij geven ze goed advies.

Super team met veel kennis en ervaring!

Ik heb de tijd bij Volle Maan erg prettig gevonden! Op een aantal momenten is door hen heel accuraat gehandeld en de overall kennis en ervaring is erg groot! Bij een eventuele volgende zwangerschap kom ik graag weer bij Jef, Marian en Floor terug!

Betrokken, professioneel

Fijne betrokken mensen met een nuchtere blik op het vak. Dat maakte dat het voor ons relaxter allemaal.

Geweldig !

Hele lieve leuke mensen die voor je klaar staan. Maakt niet uit welk tijdstip. Stellen je op je gemak en geven je een prettig gevoel. Ik heb een super tijd met hun gehad en zou hun iedereen aanraden.

vakkundige en betrokken begeleiding tijdens de zwangerschap en na de bevalling.

Ik heb nu de derde zwangerschap met "bij volle maan" doorlopen. Zegt genoeg, denk ik. Fijne mensen met veel ervaring en goede adviezen.

Over Verloskundigepraktijk Bij Volle Maan