Deskundig, ervaren, klantgericht, hartelijk

Bij Volle Maan heeft ons bij alledrie onze kinderen begeleid, waarvan twee thuisbevallingen en een ziekenhuisbevalling. Wij waarderen de persoonlijke benadering, ervarenheid en deskundigheid van de verloskundigen en kunnen deze praktijk derhalve enorm aanbevelen.

?

Fijne begeleiding zwangerschap

Fijn begeleid tijdens mijn onverwachte zwangerschap. Enige minpunt was het gedoe rondom mijn "zwangerschapsdiabetes". Aangezien onze zoon wat aan de grote kant was, (liep bij 30 wk zwangerschap, 12 dagen voor op de groeicurve) moest ik laten testen. Niks spannends, enkel routinecheck, was er ons verteld door Jef. Verder eigenlijk geen info gehad. Door mijn hypoglycemie was de glucose prompt te hoog. Er kwam een hele paniekerige molen op gang, zonder echte uitleg/toelichting vanuit Bij Volle Maan. Dieet, 3x per week dagcurves prikken en ik weet niet wat allemaal nog meer. Na een week kwam ik bij de gynaecoloog, en die zei direct "het is niet gevaarlijk voor jou of je kindje"... maar toen had ik er dus al wel een week stressen op zitten. Slechte zaak. Te meer omdat ik later las dat een dergelijke test pas nodig is bij 2 weken voorlopen en ik verder helemaal niet tot de risicogroep behoorde... geen overgewicht etc. Verder heel tevreden.

Super fijn

2 keer een super fijne ervaring gehad. Als we ooit een 3de zouden krijgen dan zou ik weer voor volle maan kiezen. Hele fijne gezellige lieve mensen.

Lieve mensen, altijd een luisterend oor!

Fijne mensen, zeer deskundig!

Fijne mensen, vertrouwd gevoel

Goede kundige begeleiding met humor en leuke mensen :)

Zeer vriendelijke en behulpzame verloskundigen!

Superleuke verloskundigen! Enige minpuntje vind ik dat afspraken bijna standaard later beginnen dan afgesproken (lopen altijd uit).

Zullen we nog een keer?!

Wat een geweldige praktijk, zulke lieve en zorgzame mensen met humor en veel kennis! Je voelt je daar al gauw vertrouwd en in goede handen! En wat mis is ik Sjef enorm na de bevalling, kraamweek etc... de begeleiding was echt top! Het had alles! Ik zou er zo nog eentje voor willen! Alleen al voor deze geweldige praktijk! Zwanger zijn wordt bij volle maan echt nog mooier en leuker dan het al is!

Goede service en vriendelijk personeel.

Jammer dat het pand wat moeilijk te bereiken is met kinderwagen ivm trap.

Geweldig fijn begeleid ! Gezellig, kundig, relaxed.

Hele fijne begeleiding gehad tijdens mijn Zwangerschap. Erg relaxed allemaal waardoor je als zwangere vrouw ook relaxed blijft! Raad de praktijk aan iedereen aan!

Fantastische, vakbekwame en nuchtere verloskundigen!

Marian en Jef zijn beide ontzettend fijne verloskundige! Ik heb bij beide zwangerschappen erg goede begeleiding gehad! Ik kon altijd bij ze terecht en vond de bezoekjes in de kraamweek altijd erg gezellig!!

Geweldige verloskundige praktijk

3 keer een hele goede begeleiding tijdens mijn zwangerschappen en bevallingen gehad. Ik zou iedereen Volle Maan aanraden!

Professioneel, nuchter en betrokken

Jef en Marian begeleiden je in het traject van zwangerschap, bevalling en eerste kraamweek professioneel en betrokken. Daar ontbreekt gelukkig de nodige humor op de juiste momenten niet bij. Komt er een tweede dan ga ik Jef en Marian zeker terug zien!

Heel fijn

Lieve, fijne en duidelijke (recht door zee) mensen die je door je zwangerschap begeleiden.

Heel gemoedelijk, persoonlijk en professioneel

Erg prettig tijdens mijn hele zwangerschap geholpen en na de bevalling ook veel aan de verloskundige gehad. Denken goed mee en kunnen de situatie erg goed inschatten, tevens proberen ze het beste voor je te regelen!

Fijne mensen die goed helpen

Hele fijne tiid gehad

Voor de derde keer gebruikt gemaakt van volle maan. Altijd prettig contact!

Persoonlijk, snel en prettig.

Volle maan is altijd bereikbaar, biedt persoonlijke zorg en draagt zorg voor een prettige sfeer.

Fijne zorg en begeleiding met op zijn tijd de nodige humor!

Ik heb de begeleiding en zorgverlening als super ervaren. Ze staan altijd voor je klaar!

Top begeleiding zowel tijdens de zwangerschap als de bevalling!

Goede, persoonlijke, begeleiding waarbinnen de tijd voor je wordt genomen, een luisterend oor geboden wordt, zaken goed uitgelegd worden en je je veilig voelt.

Professioneel, vertrouwd, deskundig

Ik ben zeer tevreden over Volle Maan! Marian, Jef & Floor zijn zeer professioneel en geven je een vertrouwd en prettig gevoel. Niets in teveel en de combinatie van zorgzaamheid, deskundigheid en een stukje humor zorgen ervoor dat ik bij eventuele volgende kids absoluut weer naar Volle Maan kom en ik zou het iedereen aanraden!

Kundige en superfijne verloskundigepraktijk

Bij beide zwangerschappen en bevallingen ben ik goed begeleid. Heel fijn dat er rekening gehouden werd met de voorkeur wie we de begeleiding van de bevalling wilden laten doen. Alledrie zijn ze kundig en ze nemen echt de tijd voor je tijdens de controles.

Betrokken, kundig en met humor!

Jef en Marian begeleiden je zwangerschap en bevalling kundig, met veel betrokkenheid en, heel belangrijk, een gezonde dosis humor!

Prettig contact en deskundige hulp bij de bevalling

De controles waren prettig en bijna altijd op tijd. Goede en betrouwbare hulp bij bevalling

Betrokken en professionele ervaren verloskundigen!

Ik heb de afspraken Bij Volle Maan als heel fijn ervaren. Extra controles gehad vanwege eerdere miskraam en ik werd echt gehoord. Voor de controles en alle vragen werd de tijd genomen. Marian en Jef zijn heel betrokken en je mag ze alles vragen. Ze staan voor je klaar zelfs toen ik vanwege medische redenen overgenomen werd door het ziekenhuis. En de nacontrole hebben wij ook als heel prettig ervaren, met een grap en een grol. Bedankt hiervoor!

Over Verloskundigepraktijk Bij Volle Maan