Top service!

Neemt de tijd voor de klant om de wensen goed door te nemen! Top shop en top mensen!

Prachtige tattoeages

John is een hele aardige man en hij zet geweldige tattoeages. Et hangt een fijne sfeer in de shop en het is er erg gezellig.

goede positief indruk gekregen bij deze nette shop!

Bij deze shop 2 tatoeages laten zetten . Ontzettend tevreden over. John is een eerlijke en gezellige tattoeerder die vriendelijk is en veel verstand van zijn vak heeft. Ik kom snel weer terug en ik raad iedereen aan die een tatoeage wil laten zetten om een keer langs te gaan!

Top zaak top tatoeerder

John zet geweldig werk neer vandaag de 5e laten zetten door John en weer fantastisch werk afgeleverd klasse John !! Ik raad je bij iedereen aan

Vakman met kennis van zaken.

Wederom geweldige tattoo’s op m’n arm gezet door John. Zijn free-hand is vakwerk.

Super goeie tattoo-artist

Mega Trots op m'n bokshandschoenen. Kom snel weer terug voor nog meer kunstwerken van John.

Perfecte shop voor tattoages te zetten

Perfecte shop kan goed tattoeren en de klantenservices zij heel erg goed bij Db ink

Geweldige ervaring/beleving

Goed ontvangen fijn gepraat geweldig zoals jullie iemand op zijn gemak kan stellen en ik ben enorm blij met het resultaat.

Professioneel

Een professionele maar ook zeker een gezellige shop.

helemaal top zeer tevreden

aardige mensen met veel kennis en vooral een schone omgeving wat erg belangrijk is

geweldige shop

gezellige kleine shop heel klantvriendelijk wordt goed geadviseerd redelijke prijzen

Goede ervaring met db ink mooi en schoon

Had een afspraak met john en na drie weken kon ik al komen mooie tattoo gezet echt vakwerk , klantvriendelijk mooi shop en schoon . Ga zo door db ink

Gewoon een super ervaring gehad geen spijt van dat ik bij DB Ink ben geweest!!

Vriendelijke mensen netjes te woord gestaan nette zaak ze verstaan hun vak ben netjes geholpen en een super kunstwerk neer gezet als tatoeage me eerste tatoeage bij me en mog ik ooit nog een tattoo nemen weet ik waar ik moet zijn!!

Over DB Ink

In onze tattoo shop in Den Bosch kunt u terecht bij de tatoeëerders John Valk en Joey Kraus. Bij ons kunt u een tatoeage uitkiezen, je eigen ontwerp laten tatoeëeren of door ons een tatoeage laten ontwerpen. 6 jaar lang hadden wij onze shop aan huis, maar inmiddels kunt u bij ons terecht in onze shop aan de Copernicuslaan 316a in Den Bosch. John Valk heeft veel ervaring opgedaan in verschillende stylen als airbrush en tekenen. Deze ervaring zet hij nu in voor het tatoeëren.