Super relaxt en levert goed werk af

De beste tattoo shop

Er word altijd wel een plekje vrij gemaakt en is een prettige sfeer mijn tattoos zijn altijd super mooi ze denken met je mee over wat het mooiste is en het beste bij je past

Uitstekend!

Altijd netjes en altijd maak John tijd!

Mijn ervaring bij db-ink is geweldig!!

Bij tattoo shop db-ink word je warm ontvangen.. word geluisterd en meegedacht met wat voor tattoo je wilt.. Koffie en thee staat klaar en er word tijd voor je genomen. John neemt zijn werk serieus en dat merk je in de resultaat.. voor mij geen andere shop meer.. zeker een aanrader voor iedereen die een tattoo wilt.

Super tevreden!

Heel tof! Goede service en heel gastvrij

Ik kwam bij db ink toen ik al een tattoeage had. Ik vond het spannend omdat mijn eerste tattoeage voor mij niet mooi is gezet.(dit was bij een andere tattooshop) Bij db ink nemen ze de tijd voor je en voor kleine tattoeages hebben ze snel plek! Nogsteeds heel erg blij met mijn 2 tattoeages van db ink en er komt er binnenkort zeker weer een!

Top studio, kwantiteit staat hoog in het vaandel!

Mijn ervaring bij DB ink is super, John is een op en top tattooartist. Lies staat altijd met de koffie klaar qua gezelligheid kom je hier niets te kort! Met recht een aanbeveling.....!!!

Perfect!

Fijne mensen die je met liefde en plezier helpen. Maken een leuke babbel met je en zette heel knap werk neer!

Super goed

Zeer netjes en vriendelijk

Zeer goed echt te vreden mooie tattoo aardig personeel goede sfeer echt een aanrader 👍🏻

Betrouwbaar, gezellig en goede service

Heb bij DB Ink altijd een goede service, het voelt vertrouwt aan en de sfeer is ook altijd goed.

Super goed

Zeer lieve mensen professioneel werken secure en hygiënisch ze nemen de tijd voor je top

Goed prijs kwaliteit verhouding. En zeer gezellige shop

Goed geholpen als nieuwe klant met mij idee en zeer netjes uitgewerkt door john. Een shop met gezelligheid scheeld de helft tijdens het tattoeeren

Super relax,je voelt je direct op je gemak.

Heb vandaag een prachtig potret laten zetten,en het is ook echt super gaaf geworden..ben er reuze trots op en eeuwig dankbaar!!

Super!

En mooie sleeve laten zetten! Dik tevreden. Vakwerk🙌🏻

Vakmannen!!

Hele relaxte omgeving en vriendelijk personeel.. een kunstenaar met naald en inkt!! Toppie!!

Ontzettend prettig

Ik heb nu allebei mijn tattoos hier laten zetten en ben heel tevreden. De resultaten zijn netjes en strak, verder ziet de shop er goed verzorgt uit en is de service super! Ik heb eigenlijk geen verbeter punten. Ik kom hier zeker nog terug!

Vandaag een mooie tattoo laten zetten door John. Je bent bij DB ink in een rustige omgeving dat is bij de meeste shops anders. Het was een tattoo die 4 uur duurde en John begon gelijk met de pijnlijke plek zodat ik daar snel vanaf was. DB ink is echt een aanrader. En ik ben al bij verschillende geweest maar voor mij nu alleen nog maar DB INK. John ga zo door en bedankt voor het eindresultaat.

Zeer vast vrij en een super mooi resultaat!

Geweldige shop en ontzettend gast vrij. Zeker een aanrader doordat ze zeer nauwkeurig en strak te werk gaan en met een top resultaat! Heel vriendelijk waardoor je je ook zeer op je gemak voel.

Een hele nette shop en ze nemen de tijd voor je zo dat je tevreden ben met je tattoo en ze geven ook goed advies waar je het wil zetten. Hele goede service en klantvriendelijk. Zeker een aanrader voor een mooie tattoo met details

Goede service / kwaliteit

Hele goede service! En kwaliteit, ben er erg blij met me gezetten tattoo door John! En de volgende sessie wordt met vrijdag is het volledig af! En tot zo ver heel erg blij met het resultaat zeker een aanrader!

Goed geholpen, erg blij met het resultaat

Tatoo erg mooi en niet duur ❣️

Mijn ervaring is klant vriendelijk voor een mooie prijs ook niet onbelangrijk dank hiervoor

Iemand die zijn vak verstaat

Gesprekken vooraf:vriendelijk denkt met je mee,geeft advies wat je beter wel of niet kan doen en ook het waarom. Het ontvangst is goed,wordt iets aangeboden ook als je meekomt, kwaliteit is uiterst tevreden. Reacties van mensen die niet getatoeeerd zijn of door een ander zeggen dat het een vakman is die kundig in zijn werk is. Tijdens het tatoeëren praat met je mee en geeft geen negatieve reactie als het een beetje pijnlijk is(heb het nl bij een ander tatoeeerder wel meegemaakt). Roddelt niet of iemand of ander tatoeerder. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zeker of het bedrijf,en raad iedereen DB ink aan!

Vriendelijk personeel en een mooie tattoo

Mooi klavertje drie met mijn zussen laten zetten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Over DB Ink

In onze tattoo shop in Den Bosch kunt u terecht bij de tatoeëerders John Valk en Joey Kraus. Bij ons kunt u een tatoeage uitkiezen, je eigen ontwerp laten tatoeëeren of door ons een tatoeage laten ontwerpen. 6 jaar lang hadden wij onze shop aan huis, maar inmiddels kunt u bij ons terecht in onze shop aan de Copernicuslaan 316a in Den Bosch. John Valk heeft veel ervaring opgedaan in verschillende stylen als airbrush en tekenen. Deze ervaring zet hij nu in voor het tatoeëren.