Zeer tevreden klanten.

Plezierige samenwerking, een man met passie voor vloeren en wij zijn zeer content met onze "nieuwe" vloer. Een bedrijf die wij kunnen aanraden.

Deskundig

Wij zijn fantastisch geholpen om de natuurstenen vloer in onze net gekochte woning perfect schoon en tip-top in orde te krijgen. De heer Kroezenga is deskundig, duidelijk in uitleg en afspraken en daarnaast ook nog prettig in omgang en zeer betrokken bij zijn werk.

Zeer tevreden met het rusultaat

De marmeren vloer is weer als nieuw.

Vriendelijk en professioneel vakwerk

Vloer is enorm opgeknapt. Binnen de afgesproken prijs en tijd.

Het was een prettige samen werking. En de vloer is mooi geworden.

betrouwbaar en van goede kwaliteit

Betrouwbare leverancier en goede zorgvuldigheid van werken. Prima bedrijf om mee samen te werken

goede afspraken en perfect schoongemaakt!

Deze keer was het de derde keer dat onze basaltvloer gereinigd werd. Wederom zeer tevreden over het resultaat. Fijn om zo'n betrouwbaar bedrijf bedrijf te kennen

Netjes gewerkt, en de vloer is prachtig.

Netjes gewerkt, prettig in de omgang! Vloer is nu al mooi, en wordt de komende weken nog mooier als het vocht verdampt is, zo is ons gezegd!

Beloofde kwaliteitsverbetering meer dan waargemaakt

Ook dit keer is de toegezegde verbetering van de vloeren op alle 15 etages van ons complex meer dan gerealiseerd. Zeer efficient en geheel volgens van te voren doorgenomen en besproken planning zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Zonder dat het noemenswaardige hinder of afsluiting van etages heeft geleid. Tot nu aan toe alleen maar positieve reactie's van de 120 bewoners van het complex mogen ontvangen.

deskundig en vertrouwd

snelle offerte en uitvoering , wel aan de prijs (550 euro) ,zeker gezien de uitvoeringstijd (6 uur,60m2) en het feit dat lakresten niet werden verwijderd .(Maar dat kan nog ! ). Plezierige uitvoerder ,zorgvuldig ,klantgericht en behulpzaam ,hardwerkend en instructief . Geen haastwerk. Het resultaat mag er wezen en Kroezenga heeft ons behoed voor stomme acties zoals de toepassing van oxaanolie op natuursteen . Dank!

Reinigen Vloer

Helemaal blij met het reinigen van onze vloer. Op basis van zijn professionele website en eerlijke, maar goede adviezen, besloten op onze vloer laten te behandelen door Geert. Als je zag wat voor een vuil Geert ervan af kreeg. Dat houd je niet voor mogelijk. Bedankt, de vloer kan er weer even een tijdje tegenaan!

Vriendelijke mensen en werken netjes

Geeft een vertrouwd gevoel en het resultaat is over 6 weken goed zichtbaar volgens de baas

Vakwerk!

Zeer aan te bevelen. Er werd heel hard gewerkt. De vloer is nu als nieuw. De heer Kroezenga kwam stipt op tijd helemaal uit het hoge noorden. Hij heeft hart voor zijn werk en dat kun je goed zien.

Via internet aan jullie gekomen. Onze vloer aardig gevlekt en ongelijk. Maar nu is mooier dan dat wij ooit hebben durven dromen. Geweldig gedaan mannen. Wat een klus met top resultaat. Super bedankt.

Zeer goed ervaren met een heel goed resultaat

Hebben al meerdere keren de vloer laten doen door Geert. Ook afgelopen maart weer. Geeft goed en geargumenteerd advies. Komt zijn beloften na en maakt er iets moois van.

Goed advies en kennis van zaken

Correcte samenwerking en afspraken goed nagekomen