Ze doen wat ze beloven!

Vakmensen! Ondanks de warmte werd zonder klagen doorgewerkt! Netjes afgewerkt!

Voldoet aan verwachtingen

Vriendelijkheid en vakmanschap

geweldig

Offerte is factuur, afspraak is afspraak.

Vriendelijk, duidelijke offerte, snelle service!!

Zeer tevreden over geplaatste ruiten en afwerking.

Vier grote ruiten vervangen door HR+ dubbele beglazing. Ervaren glaszetter, prettig in de omgang. Heeft uitstekend werk geleverd, boven verwachting. Keurig afgewerkt en afgekit. Woning netjes achtergelaten.

Keurig en netjes gewerkt.

Tijdig aanwezig als afgesproken, werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Vakkundig uitgevoerd, door vriendelijke mensen

Werkzaamheden zijn vlot, keurig en vakkundig uitgevoerd, het glas netjes strak afgekit, dat zie je nog weleens anders, helemaal tevreden dus.

vakkundig en vriendelijk personeel.

Omdat we de vorige keer heel tevreden waren over het geleverde werk zijn we weer teruggekomen nu we opnieuw dubbel glas nodig hadden. Ook nu hebben we daar geen spijt van.

Wij zijn zeer tevreden met de snelle levering van de beglazing Het plaatsen en afwerking zeer goed Alles keurig opgeruimd

Vakbekwame medewerkers die afspraken nakomen

De nieuwe beglazing snel en professioneel uitgevoerd. Minpunt waren de glaslatten waarvan de meesten erg ruw waren, waardoor het schuur/schilderwerk veel tijd in beslag nam. Moeten veel beter!

Vakwerk

Vriendelijke en attente mensen die het glas geplaatst hebben. Werken netjes en weten wat ze doen en moeten doen. Gelieve deze complimenten over te brengen aan de mensen die het glas geplaatst hebben.

Goed, snel en vakkundig

Glas vervangen en alles is goed, snel en vakkundig uitgevoerd.

Goede service en keurig vakwerk geleverd

Bij het plaatsen van het HR++ glas werden keurige nieuwe afdeklatten gemaakt en bevestigd, afgewerkt in witte grondverf. Toe we dat wel een leuk gezicht vonden op de verder groene kozijnen werd er heel attent gevraagd of we de afdeklatten wit wilde laten, want dan zouden ze de ruiten ook met wit afkitten. Dit gaf een prima resultaat.

Goed bedrijf, komt afspraken na en levert kwaliteit.

Puntje van opbouwende kritiek is dat in het voortraject, de offertefase, een advies gegeven kan worden wat een goede of wellicht betere oplossing is. Op onze tweede verdieping is het draairaam eruit gehaald en vast glas gezet wat de veiligheid niet ten goede komt. ,

Duidelijke afspraken; professionele medewerkers

goed werk, minder contact met kantoor.

De jongens die het glas kwamen zetten waren vriendelijk en hebben prima werk geleverd. helemaal tevreden over het resultaat. voor de plaatsing contact gehad met een dame van kantoor, mijn vragen leken een beetje teveel. ik kreeg het idee dat ze een tikkeltje geïrriteerd was door de vragen die ik stelde, terwijl dat voor mij erg belangrijke vragen waren. ik vond dat contact dus niet zo soepel lopen. het werk is het belangrijkste en dat is erg goed uitgevoerd. qua klantencontact/service kan er in mijn ogen nog wel een stapje gemaakt worden.

Glasservice van Essen heeft prima werk geleverd Goede prijs en snelle levering Zeer vakbekwaam personeel en netjes Diverse ruiten van de bovenverdieping zaten erg vast en moesten kapot geslagen worden . Klein minpuntje neem in vervolg een stofzuiger mee op karwei dan kun je de meeste splinters die binnen liggen direct verwijderen .

Prettig contact, houdt zich aan de afspraken

Prettig, aan te bevelen

Inderdaad Zeer Goede Service en Vriendelijk en Netjes personeel !

De volgende keer kom ik graag bij Glasservice Van Essen terug !

Prima en vlotte service

Prima uitgevoerd, wij hebben niet lang hoeven wachten voordat onze tutvwerd gerepareerd. Vriendelijk en kundig personeel

Vakmanschap en vriendelijke medewerkers.

Ons hele huis is voorzien van nieuwe beglazing. Wij zijn uiterst tevreden. Het verwijderen van de oude ramen en het plaatsen van de nieuwe ramen is allemaal uiterst zorgvuldig gedaan. Wij bevelen van Essen zeker aan!

Waardeloos in communicatie en zo mogelijk nog veel slechter in kwaliteit !

Het maken van afspraken over het te leveren werk is ronduit beroerd - alleen als zij mogen bepalen wat ze doen en hoe het er uit ziet zijn ze tevreden. De klant is een sukkel en moet zijn mond houden. Het uiteindelijk geleverde werk is beschamend!!! Lelijk, slordig en je kan daarna bovendien je hele tuin door om alle afval te verwijderen. Wij gaan de rechtsbijstand inschakelen want dit gaat alle perken te buiten. Hopelijk hoeven er geen nieuwe kozijnen in :( . Voor degene die twijfelt aan deze review, ik heb foto’s en zolang het nog zo is als nu mag u komen kijken om te beslissen of u met deze mensen in zee wilt - mijn advies: NOOIT DOEN. Oh, en goedkoop zijn ze ook niet....

Vriendelijk personeel en goede service

Duidelijke offerte en snelle levering

Naar de klant wordt geluisterd

Door goede communicatie zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

Prefecte service, werken netjes, ruimen alles op. Snel ingepland Tefeloontje gehad dat de rekening te hoog was (BTW 21% ook over de uren). Ze hadden ook kunnen denken; ze hebben het niet door dus laat maar zitten. Heel erg netjes.