Prima werk geleverd door Heiko

Goede uitleg en keurig werk geleverd, ben hier over erg tevreden . Kom zeker terug bij dit bedrijf

Duidelijk afspraak netjes werk geleverd

Zeker aan te bevelen goed maatwerk netjes afgeleverd en net en vriendelijk personeel duidelijke offerte en afspraken M.Stegeman

Prima bedrijf

Prima service, ruiten en luchtroosters zijn netjes geplaatst. Werken netjes

Glasservice van Essen heeft snel en goed een aantal ruiten vervangen en houtrot gerepareerd. Ik kon goed overleggen vooraf.

Goede, kundige en vriendelijke medewerkers

Van Essen heeft van te voren de werkzaamheden opgenomen en een offerte uitgebracht. Na vrijgave is dit netjes opgevolgd en zijn de werkzaamheden kundig uitgevoerd. En zeer vriendelijk personeel. Als verbeterpuntje: -even opletten dat er niet met vieze schoenen over het tapijt gelopen wordt en de verwijderde kit bij elkaar geveegd wordt. Als extra: -als extra service aanbieden de oplevering schilderklaar te maken. (het dichten van de spijkergaten, het verder afkitten van de glaslatten t.o.v. het kozijn. Zodat de schilder direct verder kan)

echt vakmanschap

goede glaszetters, vakkundig en snel gewerkt

Goed bedrijf. Vriendelijk.

Buitengewoon vakkundig personeel

De werknemers waren uitstekende vakmensen; vriendelijk en heel netjes werkend. Echt top!

Snelle levering en netjes werk geleverd.

Mensen werken netjes en goed en zijn vriendelijk.

Top bedrijf.

Opname, Offerte, aanpassingen afspraken en en uitvoering gingen perfect.

Snelle service, aardige mensen, werken netjes. Prijs kwaliteit prima

Perfekte service!

Gewoon heel goed. Aan te bevelen.

Vlotte service

Het is een degelijk bedrijf, die vlotte service biedt

goede vaklui

Goede vaklui , werken erg snel en zorgvuldig. Wel jammer dat er soms her en der wat kit op de kozijnen was achtergebleven. Ook werden de kamers vies achtergelaten. Een tip om iets van een stofzuiger mee te nemen?

Goede snelle service.

Even een belletje voordat de monteur komt vind ik erg prettig. Goed klantcontact.

prima mensen, goede vaklui

Goede ervaringen, op tijd aanwezig, met enkele gezellige koffieonderbrekingen werd er flink doorgewerkt. top! volgende ruiten staan al op de planning

Prettig geregeld!

Vriendelijk en klantgericht. Dat is de wijze waarop uw glaszetters hun werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Slecht bedrijf, voornamelijk in communicatie

Mijn man had ze gebeld om te vragen voor in te meten en offerte. Dit ging allemaal moeilijk, er werd alleen gezegd we bellen wel wanneer het kan. Mijn man er weer na een tijd achter aangebeld toen hadden ze een dag gezegd maar zouden nog een notificatie geven of het kon of niet. Tot die dag weer niet gehoord! Op de dag zelf stonden ze opeens voor de deur zonder dat we afgesproken hadden! Beiden waren we aan het werk en niet thuis dus kon het niet. Hier geen excuses voor gekregen of wat dan ook! Nooit met deze mensen in zee gaan! Zeer slecht gecommuniceerd en zijn blijkbaar niet in staat om klanten te willen krijgen of behouden.

Snelle service en professionele plaatsing

Het opmeten verliep snel en de offerte vopgde kort daarna. De plaatsing werd professioneel verzorgd en alle oude materialen meegenomen. Prima gedaan.

Mooi resultaat tegen ook een goede prijs

Wij hadden al eerder ervaring met Van Essen. Toen wij verhuisden van Gelderland naar Brabant, en daar de ramen vervangen moesten worden met HR++ ramen, hebben wij contact opgenomen met Van Essen of deze ook in Brabant werkzaam is. En dat was dus zo. Na een goed offertetraject hebben we een afspraak gemaakt om de ramen te plaatsen. Het resultaat is erg mooi geworden. Het team van Van Essen is vriendelijk en men werkt netjes. Zeker een aanrader aldus.

heel goed

Ze waren correct ruimde alle rommel op

Vakmanschap en doen wat ze beloven

Zeer prettig bedrijf. Goed bereikbaar, vriendelijk personeel en ontzettend netjes afgewerkt!

Fantastisch

snel en goed werk geleverd

Prima bedrijf. Vaklieden

De bereikbaarheid, omgang en afhandeling is professioneel.

Vakmanschap in optima forma

Prima afspraken; prima uitvoering