goede vaklui

Goede vaklui , werken erg snel en zorgvuldig. Wel jammer dat er soms her en der wat kit op de kozijnen was achtergebleven. Ook werden de kamers vies achtergelaten. Een tip om iets van een stofzuiger mee te nemen?

Goede snelle service.

Even een belletje voordat de monteur komt vind ik erg prettig. Goed klantcontact.

prima mensen, goede vaklui

Goede ervaringen, op tijd aanwezig, met enkele gezellige koffieonderbrekingen werd er flink doorgewerkt. top! volgende ruiten staan al op de planning

Prettig geregeld!

Vriendelijk en klantgericht. Dat is de wijze waarop uw glaszetters hun werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Slecht bedrijf, voornamelijk in communicatie

Mijn man had ze gebeld om te vragen voor in te meten en offerte. Dit ging allemaal moeilijk, er werd alleen gezegd we bellen wel wanneer het kan. Mijn man er weer na een tijd achter aangebeld toen hadden ze een dag gezegd maar zouden nog een notificatie geven of het kon of niet. Tot die dag weer niet gehoord! Op de dag zelf stonden ze opeens voor de deur zonder dat we afgesproken hadden! Beiden waren we aan het werk en niet thuis dus kon het niet. Hier geen excuses voor gekregen of wat dan ook! Nooit met deze mensen in zee gaan! Zeer slecht gecommuniceerd en zijn blijkbaar niet in staat om klanten te willen krijgen of behouden.

Snelle service en professionele plaatsing

Het opmeten verliep snel en de offerte vopgde kort daarna. De plaatsing werd professioneel verzorgd en alle oude materialen meegenomen. Prima gedaan.

Mooi resultaat tegen ook een goede prijs

Wij hadden al eerder ervaring met Van Essen. Toen wij verhuisden van Gelderland naar Brabant, en daar de ramen vervangen moesten worden met HR++ ramen, hebben wij contact opgenomen met Van Essen of deze ook in Brabant werkzaam is. En dat was dus zo. Na een goed offertetraject hebben we een afspraak gemaakt om de ramen te plaatsen. Het resultaat is erg mooi geworden. Het team van Van Essen is vriendelijk en men werkt netjes. Zeker een aanrader aldus.

heel goed

Ze waren correct ruimde alle rommel op

Vakmanschap en doen wat ze beloven

Zeer prettig bedrijf. Goed bereikbaar, vriendelijk personeel en ontzettend netjes afgewerkt!

Fantastisch

snel en goed werk geleverd

Prima bedrijf. Vaklieden

De bereikbaarheid, omgang en afhandeling is professioneel.

Vakmanschap in optima forma

Prima afspraken; prima uitvoering

goede service en vriendelijk personeel

Snelle levering, snelle plaatsing, 2 ruiten gebarsten bij aankomst en binnen 2 weken vervangen voor nieuwe ruiten. Vriendelijk en net personeel.

Ze doen wat ze beloven!

Vakmensen! Ondanks de warmte werd zonder klagen doorgewerkt! Netjes afgewerkt!

Voldoet aan verwachtingen

Vriendelijkheid en vakmanschap

geweldig

Offerte is factuur, afspraak is afspraak.

Vriendelijk, duidelijke offerte, snelle service!!

Zeer tevreden over geplaatste ruiten en afwerking.

Vier grote ruiten vervangen door HR+ dubbele beglazing. Ervaren glaszetter, prettig in de omgang. Heeft uitstekend werk geleverd, boven verwachting. Keurig afgewerkt en afgekit. Woning netjes achtergelaten.

Keurig en netjes gewerkt.

Tijdig aanwezig als afgesproken, werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Vakkundig uitgevoerd, door vriendelijke mensen

Werkzaamheden zijn vlot, keurig en vakkundig uitgevoerd, het glas netjes strak afgekit, dat zie je nog weleens anders, helemaal tevreden dus.

vakkundig en vriendelijk personeel.

Omdat we de vorige keer heel tevreden waren over het geleverde werk zijn we weer teruggekomen nu we opnieuw dubbel glas nodig hadden. Ook nu hebben we daar geen spijt van.

Wij zijn zeer tevreden met de snelle levering van de beglazing Het plaatsen en afwerking zeer goed Alles keurig opgeruimd

Vakbekwame medewerkers die afspraken nakomen

De nieuwe beglazing snel en professioneel uitgevoerd. Minpunt waren de glaslatten waarvan de meesten erg ruw waren, waardoor het schuur/schilderwerk veel tijd in beslag nam. Moeten veel beter!

Vakwerk

Vriendelijke en attente mensen die het glas geplaatst hebben. Werken netjes en weten wat ze doen en moeten doen. Gelieve deze complimenten over te brengen aan de mensen die het glas geplaatst hebben.

Goed, snel en vakkundig

Glas vervangen en alles is goed, snel en vakkundig uitgevoerd.