Glasservice van Essen BV is een bedrijf waar je afspraken mee kunt maken die nagekomen worden.

Onze ervaring met Glasservice van Essen BV is zeer prettig: - afspraken worden nagekomen; - kwaliteit is altijd zeer goed; - communicatie met zowel kantoor als werkvloer is uitstekend. Een erg prettig bedrijf om mee samen te werken.

We zijn zeer tevreden!

Goed advies, deskundig geplaatst en nette werknemers. Wij moesten in de middag weg, de mannen hebben alles netjes achtergelaten.

Snel, deskundig, betrouwbaar en goed!!

In tegenstelling tot veel bedrijven is dit bedrijf snel met offerte, eerlijke prijs en komen hun afspraken na. Geven goed en deskundig advies, weten duidelijk waar ze het over hebben. Goed en vakkundig personeel in dienst!!

Traag communicatief slecht

Na de vele lofzang ook een ander verhaal want dat kan natuurlijk ook. Geen afspraak kunnen maken en offerte gekregen omdat je met Essen BV anno 2021 alleen telefonisch moet communiceren. Krijg als klant verwijten dat je niet terug belt (gewoon netjes per mail gereageerd). Dan maar geen geld uitgevenden of verdienen. Beetje lomp van firma Essen. Kijken of er een ander glasbedrijf in de regio is die een beetje klantgericht is. Blijft natuurlijk gewoon glas, dan ga je geen drie maanden op afspraak en een offerte wachten

Dan zal ik ook even de juiste gang van zaken beschrijven want een negatieve reactie plaatsen is heel makkelijk: Dhr Oudega belt vanaf 2 juni voor afspraak en geeft 06 nr voor afspraak waar wij verschillende malen naar gebeld hebben voor afspraak maar niemand te pakken kregen, toch maar keer op de bonnefooi langs gegaan zelfs met de zoon des huizes rond gelopen wat op hebben gemeten (waren veel onduidelijkheden) maar nog steeds geen contact kregen. Daarna mail verkeer en weer afgesproken om langs te komen voor een afspraak, verschillende hebben mensen van ons telefonisch contact proberen te leggen vervolgens hebben wij voor de vakantie u netjes een mail gestuurd dat we meerdere keren hebben gebeld maar geen gehoor kregen. Vervolgens stuurt u na de vakantie een mail dat u niks gehoord heeft, dat als we niet reageren dat u naar een ander gaat. Hierop heb ik gereageerd dat u dat dan beter kan doen. Als u vind dat u niet op uw gemiste oproepen hoeft te reageren mag u dat zelf weten, is dat u keus maar ik vind dit gewoon onbeschoft. Om ons dan lomp te noemen vind ik toch echt een verkeerd beeld. Verder succes met het vinden van een ander glasbedrijf.

Wij zijn zeer tevreden en met onze beglazing!

Glasservice Van Essen heeft ons goed geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk en flexibel en hebben zeer goed werk afgeleverd.

Prima en een vlotte afhandeling voor het plaatsen van HR++ glas.

Na mijn aanvraag om de gehele benedenverdieping van onze woning te voorzien van HR++ glas, is nog dezelfde week alles ingemeten. 2 dagen later had ik een prima offerte in huis. En nog geen maand later is alles netjes gemonteerd.

Fantastische service

Snelle service, werken netjes, aardige glaszetters

Prima prijs en plezierige mensen

Na de acceptatie van de scherpe offerte is de nieuwe beglazing in 1 dag geplaatst. De 3 collega’s werkten goed samen en waren plezierig in de omgang.

goed werk geleverd

mooi werk, op tijd klaar, vriendelijke medewerkers

Prima werk geleverd door Heiko

Goede uitleg en keurig werk geleverd, ben hier over erg tevreden . Kom zeker terug bij dit bedrijf

Duidelijk afspraak netjes werk geleverd

Zeker aan te bevelen goed maatwerk netjes afgeleverd en net en vriendelijk personeel duidelijke offerte en afspraken M.Stegeman

Prima bedrijf

Prima service, ruiten en luchtroosters zijn netjes geplaatst. Werken netjes

Glasservice van Essen heeft snel en goed een aantal ruiten vervangen en houtrot gerepareerd. Ik kon goed overleggen vooraf.

Goede, kundige en vriendelijke medewerkers

Van Essen heeft van te voren de werkzaamheden opgenomen en een offerte uitgebracht. Na vrijgave is dit netjes opgevolgd en zijn de werkzaamheden kundig uitgevoerd. En zeer vriendelijk personeel. Als verbeterpuntje: -even opletten dat er niet met vieze schoenen over het tapijt gelopen wordt en de verwijderde kit bij elkaar geveegd wordt. Als extra: -als extra service aanbieden de oplevering schilderklaar te maken. (het dichten van de spijkergaten, het verder afkitten van de glaslatten t.o.v. het kozijn. Zodat de schilder direct verder kan)

echt vakmanschap

goede glaszetters, vakkundig en snel gewerkt

Goed bedrijf. Vriendelijk.

Buitengewoon vakkundig personeel

De werknemers waren uitstekende vakmensen; vriendelijk en heel netjes werkend. Echt top!

Snelle levering en netjes werk geleverd.

Mensen werken netjes en goed en zijn vriendelijk.

Top bedrijf.

Opname, Offerte, aanpassingen afspraken en en uitvoering gingen perfect.

Snelle service, aardige mensen, werken netjes. Prijs kwaliteit prima

Perfekte service!

Gewoon heel goed. Aan te bevelen.

Vlotte service

Het is een degelijk bedrijf, die vlotte service biedt

goede vaklui

Goede vaklui , werken erg snel en zorgvuldig. Wel jammer dat er soms her en der wat kit op de kozijnen was achtergebleven. Ook werden de kamers vies achtergelaten. Een tip om iets van een stofzuiger mee te nemen?

Goede snelle service.

Even een belletje voordat de monteur komt vind ik erg prettig. Goed klantcontact.

prima mensen, goede vaklui

Goede ervaringen, op tijd aanwezig, met enkele gezellige koffieonderbrekingen werd er flink doorgewerkt. top! volgende ruiten staan al op de planning