Wij zijn zeer tevreden met de snelle levering van de beglazing Het plaatsen en afwerking zeer goed Alles keurig opgeruimd

Vakbekwame medewerkers die afspraken nakomen

De nieuwe beglazing snel en professioneel uitgevoerd. Minpunt waren de glaslatten waarvan de meesten erg ruw waren, waardoor het schuur/schilderwerk veel tijd in beslag nam. Moeten veel beter!

Vakwerk

Vriendelijke en attente mensen die het glas geplaatst hebben. Werken netjes en weten wat ze doen en moeten doen. Gelieve deze complimenten over te brengen aan de mensen die het glas geplaatst hebben.

Goed, snel en vakkundig

Glas vervangen en alles is goed, snel en vakkundig uitgevoerd.

Goede service en keurig vakwerk geleverd

Bij het plaatsen van het HR++ glas werden keurige nieuwe afdeklatten gemaakt en bevestigd, afgewerkt in witte grondverf. Toe we dat wel een leuk gezicht vonden op de verder groene kozijnen werd er heel attent gevraagd of we de afdeklatten wit wilde laten, want dan zouden ze de ruiten ook met wit afkitten. Dit gaf een prima resultaat.

Goed bedrijf, komt afspraken na en levert kwaliteit.

Puntje van opbouwende kritiek is dat in het voortraject, de offertefase, een advies gegeven kan worden wat een goede of wellicht betere oplossing is. Op onze tweede verdieping is het draairaam eruit gehaald en vast glas gezet wat de veiligheid niet ten goede komt. ,

Duidelijke afspraken; professionele medewerkers

goed werk, minder contact met kantoor.

De jongens die het glas kwamen zetten waren vriendelijk en hebben prima werk geleverd. helemaal tevreden over het resultaat. voor de plaatsing contact gehad met een dame van kantoor, mijn vragen leken een beetje teveel. ik kreeg het idee dat ze een tikkeltje geïrriteerd was door de vragen die ik stelde, terwijl dat voor mij erg belangrijke vragen waren. ik vond dat contact dus niet zo soepel lopen. het werk is het belangrijkste en dat is erg goed uitgevoerd. qua klantencontact/service kan er in mijn ogen nog wel een stapje gemaakt worden.

Glasservice van Essen heeft prima werk geleverd Goede prijs en snelle levering Zeer vakbekwaam personeel en netjes Diverse ruiten van de bovenverdieping zaten erg vast en moesten kapot geslagen worden . Klein minpuntje neem in vervolg een stofzuiger mee op karwei dan kun je de meeste splinters die binnen liggen direct verwijderen .

Prettig contact, houdt zich aan de afspraken

Prettig, aan te bevelen

Inderdaad Zeer Goede Service en Vriendelijk en Netjes personeel !

De volgende keer kom ik graag bij Glasservice Van Essen terug !

Prima en vlotte service

Prima uitgevoerd, wij hebben niet lang hoeven wachten voordat onze tutvwerd gerepareerd. Vriendelijk en kundig personeel

Vakmanschap en vriendelijke medewerkers.

Ons hele huis is voorzien van nieuwe beglazing. Wij zijn uiterst tevreden. Het verwijderen van de oude ramen en het plaatsen van de nieuwe ramen is allemaal uiterst zorgvuldig gedaan. Wij bevelen van Essen zeker aan!

Waardeloos in communicatie en zo mogelijk nog veel slechter in kwaliteit !

Het maken van afspraken over het te leveren werk is ronduit beroerd - alleen als zij mogen bepalen wat ze doen en hoe het er uit ziet zijn ze tevreden. De klant is een sukkel en moet zijn mond houden. Het uiteindelijk geleverde werk is beschamend!!! Lelijk, slordig en je kan daarna bovendien je hele tuin door om alle afval te verwijderen. Wij gaan de rechtsbijstand inschakelen want dit gaat alle perken te buiten. Hopelijk hoeven er geen nieuwe kozijnen in :( . Voor degene die twijfelt aan deze review, ik heb foto’s en zolang het nog zo is als nu mag u komen kijken om te beslissen of u met deze mensen in zee wilt - mijn advies: NOOIT DOEN. Oh, en goedkoop zijn ze ook niet....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk personeel en goede service

Duidelijke offerte en snelle levering

Naar de klant wordt geluisterd

Door goede communicatie zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

Prefecte service, werken netjes, ruimen alles op. Snel ingepland Tefeloontje gehad dat de rekening te hoog was (BTW 21% ook over de uren). Ze hadden ook kunnen denken; ze hebben het niet door dus laat maar zitten. Heel erg netjes.

Levert snel en netjes

Prima ervaringen met Glasservice Van Essen. Snelle offerte, en na akkoord zeer snelle, en nette oplevering.

Fijne service met vriendelijke mensen en professioneel

2 nieuwe ramen geplaatst. Goed werk geleverd.

Keurig werk geleverd

Keurig werk geleverd

Werken nauwkeurig, netjes en zijn vriendelijk.

Namen snel contact op. Ramen konden snel vervangen worden. Klantvriendelijk.

Goede service, vriendelijke gasten

dubbel glas boven verdiepingen aangelegd. hard werkende mannen. goede kwaliteit.

In 1 woord perfect

Voor onze oude boerderij dienden alle enkele oude glaspanelen vervangen te worden, inclusief alle glaslatten. Er werd eerst alles ingemeten en besproken wat de mogelijkheden waren. De offerte meldde 2 opties, was helder en de prijs viel ons mee. Na geven van de opdracht, is de klus vlot en op een bijzonder prettige wijze, professioneel uitgevoerd. Oude zooi netjes opgeruimd en klus vlot, goed en keurig uitgevoerd. Dat zie je ook wel eens anders. Kortom, een bedrijf wat ik graag van harte aanbeveel. Alle lof !!!

Uitstekende vakmensen, maar helaas worden afspraken niet altijd nagekomen.

Glasservice Van Essen BV heeft uitstekende vakmensen, maar helaas worden terugbelafspraken niet altijd nagekomen. De reden zal zijn de aanhoudende drukte, maar dat mag geen reden zijn.

Vakmanschap en klantvriendelijk

Prima service, inmeten en bestellen gingen heel vlot. Zelfs in de drukke tijd voor de feestdagen een gaatje in de planning gevonden om de ramen te monteren. Vakkundige monteur die een mooi stukje werk heeft verricht.

Over Glasservice Van Essen BV

Filter op Taal