Vriendelijk personeel en goede service

Duidelijke offerte en snelle levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Naar de klant wordt geluisterd

Door goede communicatie zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prefecte service, werken netjes, ruimen alles op. Snel ingepland Tefeloontje gehad dat de rekening te hoog was (BTW 21% ook over de uren). Ze hadden ook kunnen denken; ze hebben het niet door dus laat maar zitten. Heel erg netjes.

Levert snel en netjes

Prima ervaringen met Glasservice Van Essen. Snelle offerte, en na akkoord zeer snelle, en nette oplevering.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne service met vriendelijke mensen en professioneel

2 nieuwe ramen geplaatst. Goed werk geleverd.

Keurig werk geleverd

Keurig werk geleverd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Werken nauwkeurig, netjes en zijn vriendelijk.

Namen snel contact op. Ramen konden snel vervangen worden. Klantvriendelijk.

Goede service, vriendelijke gasten

dubbel glas boven verdiepingen aangelegd. hard werkende mannen. goede kwaliteit.

In 1 woord perfect

Voor onze oude boerderij dienden alle enkele oude glaspanelen vervangen te worden, inclusief alle glaslatten. Er werd eerst alles ingemeten en besproken wat de mogelijkheden waren. De offerte meldde 2 opties, was helder en de prijs viel ons mee. Na geven van de opdracht, is de klus vlot en op een bijzonder prettige wijze, professioneel uitgevoerd. Oude zooi netjes opgeruimd en klus vlot, goed en keurig uitgevoerd. Dat zie je ook wel eens anders. Kortom, een bedrijf wat ik graag van harte aanbeveel. Alle lof !!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekende vakmensen, maar helaas worden afspraken niet altijd nagekomen.

Glasservice Van Essen BV heeft uitstekende vakmensen, maar helaas worden terugbelafspraken niet altijd nagekomen. De reden zal zijn de aanhoudende drukte, maar dat mag geen reden zijn.

Vakmanschap en klantvriendelijk

Prima service, inmeten en bestellen gingen heel vlot. Zelfs in de drukke tijd voor de feestdagen een gaatje in de planning gevonden om de ramen te monteren. Vakkundige monteur die een mooi stukje werk heeft verricht.

prima, alles volgens afspraak

prima, alles volgens afspraak

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service vriendelijk personeel !

Prima service, vriendelijk personeel!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

uitstekende service, netjes en correct gewerkt.

Nadat onze ruiten beschadigd waren door het besproeien met grondwater (roest) hebben de experts van Glasservice de schade in kaart gebracht voor de verzekeringsmaatschappij. Vervolgens de werkzaamheden snel en kundig uitgevoerd.

Goede service en Vriendelijk personeel

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles prima verlopen, geen op- of aanmerkingen.

Secuur werk

Secuur werk.

Flexibel en goed meedenken

Ze denken goed mee in de bestelling en de uitvoering. Zoals welke kleur kit en na de bestelling toch nog ventilatieroosters kunnen toevoegen. Helemaal prima!

Vriendelijk, professioneel

Alle ramen in mijn huis zijn voorzien van glas van Van Essen Glasservice. Deze keer is het glas ook door hun geplaatst. Snel, goed, betrouwbaar en professioneel!

Uitstekend glasbedrijf.

In oktober heeft Glasservice van Essen onze volledige woning van HR++ glas voorzien en wij zijn uitermate tevreden. De prijs is net iets lager dan bij de concurrentie en de service is 'ouderwets'. Men dacht mee en voerde het netjes en doordacht uit. Alles is prima afgewerkt met aandacht voor detail en maatwerk. Hoe vaak maak je het tegenwoordig nog mee dat men uitgebreid de tijd neemt om iets netjes af te werken? Vriendelijke en deskundige monteurs. Kortom: een aanrader.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf.

Ik heb zeer goede ervaring met de firma van Essen. (recent voor dubbele beglazing van mijn huis.) Alles op tijd, geen fouten en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service, het komen kijken en afleveren ging snel en vlekkeloos. Ik kan van Essen aanraden!

Van A tot Z prima geregeld

Van offerte tot definitieve offerte tot levering en plaatsing was alles prima geregeld. Afspraken werden nagekomen. Ook een beschadigde ruit wordt zonder discussie vervangen. Prima bedrijf!

Over Glasservice Van Essen BV