Uitstekende vakmensen, maar helaas worden afspraken niet altijd nagekomen.

Glasservice Van Essen BV heeft uitstekende vakmensen, maar helaas worden terugbelafspraken niet altijd nagekomen. De reden zal zijn de aanhoudende drukte, maar dat mag geen reden zijn.

Vakmanschap en klantvriendelijk

Prima service, inmeten en bestellen gingen heel vlot. Zelfs in de drukke tijd voor de feestdagen een gaatje in de planning gevonden om de ramen te monteren. Vakkundige monteur die een mooi stukje werk heeft verricht.

prima, alles volgens afspraak

prima, alles volgens afspraak

Prima service vriendelijk personeel !

Prima service, vriendelijk personeel!

uitstekende service, netjes en correct gewerkt.

Nadat onze ruiten beschadigd waren door het besproeien met grondwater (roest) hebben de experts van Glasservice de schade in kaart gebracht voor de verzekeringsmaatschappij. Vervolgens de werkzaamheden snel en kundig uitgevoerd.

Goede service en Vriendelijk personeel

Alles prima verlopen, geen op- of aanmerkingen.

Secuur werk

Secuur werk.

Flexibel en goed meedenken

Ze denken goed mee in de bestelling en de uitvoering. Zoals welke kleur kit en na de bestelling toch nog ventilatieroosters kunnen toevoegen. Helemaal prima!

Vriendelijk, professioneel

Alle ramen in mijn huis zijn voorzien van glas van Van Essen Glasservice. Deze keer is het glas ook door hun geplaatst. Snel, goed, betrouwbaar en professioneel!

Uitstekend glasbedrijf.

In oktober heeft Glasservice van Essen onze volledige woning van HR++ glas voorzien en wij zijn uitermate tevreden. De prijs is net iets lager dan bij de concurrentie en de service is 'ouderwets'. Men dacht mee en voerde het netjes en doordacht uit. Alles is prima afgewerkt met aandacht voor detail en maatwerk. Hoe vaak maak je het tegenwoordig nog mee dat men uitgebreid de tijd neemt om iets netjes af te werken? Vriendelijke en deskundige monteurs. Kortom: een aanrader.

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf.

Ik heb zeer goede ervaring met de firma van Essen. (recent voor dubbele beglazing van mijn huis.) Alles op tijd, geen fouten en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen.

Prima service, het komen kijken en afleveren ging snel en vlekkeloos. Ik kan van Essen aanraden!

Van A tot Z prima geregeld

Van offerte tot definitieve offerte tot levering en plaatsing was alles prima geregeld. Afspraken werden nagekomen. Ook een beschadigde ruit wordt zonder discussie vervangen. Prima bedrijf!

Over Glasservice Van Essen BV