Professioneel en betrokken

Zéér goede ervaring met dit bedrijf. Je wordt geholpen door Jeroen en /of Joke, vaklieden met een jarenlange historie in deze branche. Goede after sales: Een beschadiging aan de pruik door mijn eigen schuld werd zéér coulant en vakkunding opgelost. Tevens een groot voordeel is dat ze diverse courante modellen fysiek op voorraad hebben, dit in tegenstelling tot andere bedrijfjes waarbij je eerst dagen moet wachten. Ik kan het bedrijf van harte aan iedereen aanbevelen.

• Nazorg en garantie

Had ik veel eerder moeten doen!

Beste Petra en Jeroen, Het is iedere keer weer een feest om bij jullie een nieuw haarwerk uit te kiezen. De laatste keren neem ik steeds dezelfde, hij staat me zo goed, ik voel me helemaal mooi. Eindelijk eens geen schrik als ik in de spiegel kijk. Wat fijn dat jullie er zijn! Bedankt ook voor het adres in Groningen, dat komt vast goed. JvdL

prima geholpen

Vreemde konden niet geloven dat ik een pruik droeg

• Nazorg en garantie

In een woord geweldige service

Ik heb heel lang gewacht tot ik op advies van mijn vriendin de stap genomen heb om een pruik aan te meten. Ik ben fijn geholpen door professioneel personeel en daarom ben ik nog steeds een trouwe klant.

• Nazorg en garantie

Zeer deskundige en vriendelijke zaak

De service is perfect. Heb hier niets aan toe te voegen.

Fijne zaak

Aan een pruik moeten is nooit leuk, maar bij Peels is veel mogelijk en er word echt naar je geluisterd. Erg klantvriendelijk en ze weten wat ze doen. Zeker een aanrader

zeer goed

Ik heb een fijne ervaring met het bedrijf , ze waren allemaal begripvol in mijn situatie. Ik ga er zeker nog eens heen

goede service

goede ervaring.

Kreeg professionele voorlichting

Mensen zijn zeer vriendelijk en empathisch, nemen alle tijd om tot een goed advies te komen.

Geweldige pruik.niemand ziet het

Het is een mooie pruik.alleen vind ik dat ik hem dikwijls naar beneden moet trekken, omdat ie naar boven schiet.maar verder toppie.

positieve ervaring

Goede kennis en advisering.

• Nazorg en garantie

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed en vakkundig geholpen, ik kon altijd contact opnemen en werd vriendelijk te woord gestaan.

• Nazorg en garantie

Mensen zeggen " Wat heb jij een leuk kapsel " .

Altijd een vakkundig en vriendelijke behandeling van Jeroen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Haarwerk niet zoals het moest zijn en echt lange levertijden tot 2x toe.

Heel vriendelijk en meedenkend. Maar door lange levering haarwerk op maat ga je twijfelen en zelf bellen hoe het zit en dat vind ik minder. Het is fijner dat je op de hoogte gehouden wordt op een of andere manier.

• Nazorg en garantie

Beste Miriam, Het is erg vervelend dat je zo lang op je nieuwe haarwerk moest wachten. Zeker in het geval van een remake, maar ik heb goed nieuws. zojuist van de fabriek gehoord dat je haarwerk nog deze week aankomt.

Ik ben al jaren klant bij jullie en ben nog nooit teleurgesteld. Jullie zien welke pruik het beste bij mij past en hebben veel keuze daarin. Jullie zullen het nog lang met mij moeten doen ha ha.

De Pruiken van Peels zijn Prima

In alle rust een prima pruikje uitgekozen. Er werd goed met me meegedacht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig, tactvol en prettig geholpen door Jeroen

Het personeel is erg vriendelijk en kundig en wanneer je vragen of problemen hebt, staan ze meteen voor je klaar.

Over Peels Pruiken en Haarwerken