tot op heden kan ik alleen maar zeggen dat ik nog geen goede service heb gehad

Zoals ik al vertelde wie ik was ik heb screens die los geraakt zijn van het kozijn aan de buitenkant van mijn keukenraam aan de buitenkant, Torresol( waarvan ik deze screen heb) heeft mijn Theo Bevers laten komen, ik heb lang moeten wachten eerdat hij kwam, hij heeft naar het probleem gekeken en kwam tot de conclusie dat er iets was afgebroken, hij heeft mij verteld dat hij die moest bestellen en dat hij dan weer terug zou komen ( als hij in de buurt was zei hij), hij moet van Vlierden afkomen . Inmiddels wacht ik al 3 weken en hij is nog niet terug gekomen om het te maken. Mij is door Torresol verteld dat hij in de maand september vakantie heeft, dus dan komen er weer 3 รก 4 weken bij eer hij komt. Mijn vraag is dan ook of jullie niet met hem kunnen praten of anders iemand anders laten komen. D. Scheepers uit Mierlo

Prima advies

Impressiva heeft mij prima geadviseerd om mijn keukenkastjes te renoveren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect werk geleverd!

Jeantino heeft voor ons bedrijf in Roermond de koffie en frisdrank balie gemaakt. We hebben voordat we in zee gingen met Impressiva meerdere bedrijven toegeschreven daaruit bleek dat eigenlijk Impressiva het enige bedrijf was die al onze wensen kon uitvoeren. Jeantino, nogmaals dank voor de perfecte oplevering!

• Deskundigheid/Vakmanschap