Professioneel, betrokken en respectvol met een luisterent oor.

Professioneel, betrokken en respectvol met een luisterent oor.

deskundig, betrokken en professioneel

Fysiotherapeut Erik heeft mijn schouderklachten behandeld en het herstel begeleid. Tijdens de contactmomenten was er aandacht en betrokkenheid. Op een heldere manier werd de aard van mijn schouderklachten uitgelegd. Erik sloot goed aan bij de wijze waarop ik mijn klachten benaderde en gaf een goede professionele uitleg. De oefeningen die werden aangeraden werden goed voorgedaan en uitgelegd. Tenslotte werd er telkens een realistisch beeld geschetst van het herstel proces en het perspectief van de termijn van herstel.

Persoonlijke benadering, vakbekwaam en empatisch

Ik ben al enige maanden bij Erik Kieft onder behandeling. Erik is een nuchter en fijn mens en in mijn ogen vakbekwaam, geïnteresseerd in de klachten en het oplossen daarvan maar hij heeft ook oog en zorg voor de mens daarachter. Hij is toegankelijk met een luisterend oor en praktisch ingesteld. Erik is wat mij betreft een fysiotherapeut die bij mij er voor zorgt dat ik stukje bij beetje weer vertrouwen krijg in mijn lichaam. En als ik stagneer daarin mij weer helpt om op het goede pad te komen

Ik ben in alle opzichten tevreden

Ik ben onder behandeling bij Erik Kieft. Mijn indruk is dat de fysiotherapeut die mij behandelt zeer deskundig is. Hij is in zijn benadering correct en vriendelijk. Kortom ik ben ik elk opzicht tevreden.

Zeer goede kennis en weet dit goed over te brengen.

Onder behandeling bij Erik Kieft wb schouderklachten. Meerdere behandelaars gehad, maar nooit zoals Erik. Hij is behalve vriendelijk, erg kundig en wat vooral belangrijk is is dat hij dit weet over te brengen zodat men zelf inziet wat men doet ook echt helpt. Wat betreft de zelfanalyse van mijn klacht heeft dit zeker geholpen omdat dit motiveert. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat al 2 orthopeden uit het ziekenhuis hem om deze reden toen der tijd aanbevolen. Ik ben in ieder geval zeer tevreden!

Open, productief ,mensgericht en vakbekwaam

mensgericht is duidelijk anders dan klantgericht, je wordt gekend als mens niet als produkt/output. open communicatie tussen de teamleden, merk weinig van competitie vakbekwaam: ook kijken naar de dingen er om heen, wie heb ik voor mij. dit verhoogd naar mijn idee altijd de kwaliteit, want beleving is het belangrijkste in de communicatie. managen van verwachtingen

Het lukt Henk Deen om mij binnen een paar behandelingen van mijn SI klachten af te helpen. Ik zou niet weten wat ik zonder deze praktijk zou moeten doen.

Deskundig, hulpvaardig en klantvriendelijk, helemaal top!

Al jaren doe ik hier 1 x per week medische fitness. Deskundig, hulpvaardig en klantvriendelijk, helemaal top! Ik geniet ervan en voel me er beter bij.

Goede behandelingen met zorg en aandacht

Na een aantal fysio behandelingen i.v.m. nek- en schouderklachten ben ik op aanraden van een van de fysiotherapeuten, ingestroomd bij een medische fitness groep. Op vrijdagochtend sport ik met een groep van 10 personen, onder begeleiding van een fysiotherapeut, de oefeningen zijn aangepast op ieder persoonlijk, waardoor ik mijn conditie onderhoud en verbeter.

ben heel tevreden.

persoonlijke aandacht vind ik fijn.

Kwaliteit van medewerkers, klantgericht, lichaam van de klant staat centraalde mens zijn lichaam

Twee keer per week zdoe ik in een groep aan cardiotraining. Wat mij opvalt is: hoge kwaliteit van de medewerkers, bereidheid om verder te leren, creativiteit om net die oefening te bedenken die mijn lichaam verder brengt. Door te trainen bij Deen is mijn levensverwachting gestegen en is mijn hartfunctie sterker geworden. Kan veel meer. Begrijp mijn spieren en lichaam en weet nu wat ik wel en niet moet doen. Krijg ook eenvoudige oefeningen mee die ik thuis altijd kan doen. Voordeel: heb ik een pijntje of kleine blessure. Je kent de praktijkmensen en kunt zo terecht bij een manueel therapeut, die je kent en daardoor de beste behandeling voor jou heeft.

professioneel en zorgvuldig

Een praktijk met veel jonge en enthousiaste medewerkers die met veel aandacht voor de pati├źnt een breed palet aan behandelingen aanbieden. Ook voor chemo-patienten een goede plek om je conditie zoveel als mogelijk op pijl te houden.

kundig gastrvrij en luisterend oor!

Deen fysiotherapie is een praktijk waar kundige therapeuten werken met oog voor de klacht maar ook de persoon. Vragen ook raad aan een ander als dat nodig is.

Persoonlijke en kundige zorg

(pijn)klachten worden serieus genomen en goed onderzocht, altijd positief resultaat gehad van de behandelingen. Ook veel tips en oefeningen om te zorgen dat de klachten niet terugkeren.

Over Deen Fysio- & Manuele Therapie Fitness en Revalidatie

Praktijk DEEN. is een modern paramedisch centrum voor Fysiotherapie, Manuele therapie en Revalidatie. De diensten van de praktijk vallen volledig binnen de reguliere gezondheidszorg. Praktijk DEEN. is toegankelijk voor iedereen met klachten aan het bewegingsapparaat en richt zich op de regio Zuid Kennemerland met Heemstede als centrum. De praktijk wil een belangrijke rol spelen in het gezond worden en gezond blijven van mensen.