Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en budget. Ik heb hierdoor mijn droomjurk kunnen vinden.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geweldige ervaring voor de mooie dag

Mijn eerste keer trouwen en voor het eerst trouwjurken passen. Goed geholpen door het personeel. Mooie inrichting van de zaak. Geslaagd naar huis gekomen met de jurk voor mijn bruiloft.

Super tevreden!

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en wist eigenlijk goed wat ik wou waardoor de dame me snel en vriendelijk kon verder helpen. Ze gaf me ook enkele tips waardoor het allemaal nog aangenamer was. Ik zou de zaak zeker aanbevelen!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super vriendelijke medewerkers die echt proberen mee te denken.

Leuke ervaring

Goeie begeleiding bij het kiezen van de jurk.

Goede begeleiding

Lonneke heeft me uitstekend geholpen bij de keuze van een bruidsjurk. Ze zorgde er ook voor dat er structuur was en dat je overzicht hield. Want anders zou je het bos door de bomen niet meer zien. Ze wist ook heel goed te achterhalen wat ik precies wilde en wat niet. Heel tevreden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

goede begeleiding gehad met het uitzoeken van een trouwjurk

Ik heb een hele goede ervaring met ann en john. Er werd goed meegekeken met welke jurk goed paste en welke goed stond. Ik ben dus ook heel snel geslaagd voor een jurk.

Heel aangename ervaring.

Ik werd zeer goed ontvangen en goed geholpen. De verkoopster had direct door wat mijn stijl was. Ze namen ook voldoende de tijd en maakten er geen probleem van als ik een kleed nog eens wou passen om helemaal zeker te zijn.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk personeel, gezellig en rekening houdend met onze wensen in één woord geweldig!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Uitstekende service en advies!

Na al een jurk gekocht te hebben ergens andere met wat twijfel hier toch mijn droomjurk gevonden, mede dankzij het goede advies van de consulente.

Fijn sfeer,goed luisterend personeel

Ondanks er maar 1,5 uur staat voor een afspraak echt wel verschillende jurken aan gehad. Ze luisteren goed wat jou wensen zijn en wat mooi bij je staat. Ook nog eens geslaagd de eerste keer wat ik niet had gedacht. Alleen jammer dat ze vergeten waren om ons koffie of thee te komen brengen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Een onvergetelijke en magische ervaring!

Bij Ann en John bruidsmode hebben ze me geholpen mijn droomjurk te vinden. Wilma stond voor me klaar met een eerlijke mening, een vriendelijke en behulpzame service!

Superervaring

Toffe ontvangst, leuke vrouw die.me hielp, het kon allemaal rustig. Ik.had precies enkel wat verwacht meer jurken te kunnen passen. Maar uiteindelijk moet je toch kiezen en kan je niet blijven passen natuurlijk maar had mss wat meer stijlen willen passen maar daar is dan niet genoeg tijd voor denk ik.

Fijne winkel!

Ik heb hier pas mijn trouwjurk uitgezocht en ben uitstekend geholpen door Brian. Er wordt goed meegedacht en naar je wensen geluisterd. Aanrader!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super service, van lieve vriendelijke medewerkers!

Voor mij was dit de eerste keer dat ik trouwjurken ging passen dus ik was best nerveus, maar ik voelde me meteen op m’n gemak toen ik binnenkwam. We werden begroet door een super lieve medewerkster (Marieke) die ons begeleide naar het plekje dat voor ons voorzien was. Zij had aan een foto genoeg om te weten naar wat ik op zoek was. Ze is dan (na ons een heerlijk kopje cappuccino te bezorgen ;)) meteen aan de slag gegaan. Ik heb in totaal ongeveer 5 jurken aan gehad en hier zat DE jurk tussen! Dit was echt een super fijne ervaring en zeker weten een aanrader. Super fijne service en de prijzen zijn vast en zeker ook de moeite waard!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Is mijn eerste keer en hopelijk de laatste keer dat ik trouw. De ervaring was en is om nooit te verkopen . Voelde me een prinses in een maatje meer. Zo een vriendelijke mensen en een ongelofelijke bediening. Mijn dochter is de volgende die gaat trouwen en we gaan zowizo terug naar daar

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Geweldig en super goed geholpen!

Natuurlijk is het een droom als meisje/vrouw mooie jurken te passen voor de grote dag. Het was magisch, geweldig en een super ervaring. Credits voor jullie!! Dank jullie wel. Ik heb mijn jurk gevonden!! Liefs Rachel

Een warm bad

Ik heb het uitzoeken van mijn jurk als een feestje ervaren! Ik ben komen passen samen met mijn tienerdochter en mijn moeder, die Alzheimer heeft. Dit heb ik van te voren aangegeven op het afspraakformulier online en hier werd geweldig mee omgegaan. We werden warm en vriendelijk ontvangen en en werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ook werd mijn dochter heel leuk betrokken bij het passen omdat ze mij mocht helpen met het aantrekken van de jurk. De verkoopster had precies door wat ik mooi vind en kwam na een korte passessie met de perfecte jurk voor mij. We vonden het alledrie een super fijne ervaring!

aangenaam en efficiënt!

Verkoopster Wilma heeft me zeer goed verder geholpen. Ze wist heel goed bepaalde jurken uit te kiezen nadat ze me gevraagd had wat ik voor ogen had. Na het passen van een heel aantal jurken heb ik uiteindelijk de eerste jurk die ik gepast heb, gekocht! Zeer tevreden over de service en uitleg. Supervriendelijk personeel en gezellige winkelsfeer! Top!

Zeer goed geholpen door Brian

Moesten wel uurtje wachten door drukte kan gebeuren . Maar er werd geen moeite gespaard om een mooie jurk te zoeken voor mij . En dit is ook gelukt !!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Mooie collectie, ontvangst etc kan warmer en aandachtiger

1,5 uur voor sluitingstijd waren wij daar. Onze laatste winkel om mijn droomjurk te vinden. De vrouw die ons hielp was aardig maar wel kregen wij een opgejaagd gevoel omdat ze niet 100 procent met ons bezig was, maar ook met de sluiting van de winkel. Toen ik mijn jurk had gevonden werd het geen speciaal moment. Geen fotomoment, of een extraatje. Het moest allemaal snel. Dat vond ik echt jammer. In andere bruidszaken werden we echt mega goed geholpen en namen ze echt de tijd voor je, helaas niet de jurk gevonden. De herinnering waar ik mijn jurk heb gekocht is niet bijzonder. Er was nog een vrouw en die was chagrijnig bij het afrekenen..de vrouw die ons had geholpen wist wel precies wat ik moest hebben, dus de vakkennis was top.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goed ontvangst een leuke gezellige verkoopster ze wist precies wat ik wilde

Gewoonweg FANTASTISCH !

Wat ben ik fantastisch goed geholpen door Marieke bij het uitkiezen van mijn trouwjurk. Ze luisterde echt naar wat ik wilde, vroeg naar details en kwam zo zelf met nieuwe jurken aan die volledig binnen mijn stijl lagen. Er werd niets opgedrongen, maar toch werden er tips gegeven om eens naar iets anders te kijken. Op die manier kwamen er soms verrassende ontdekkingen boven. Tijdens het passen, liet ze ook eerst mijn eigen mening toe vooraleer zij hier op in ging. Ik had echt het gevoel dat ik de mooiste bruid ooit was en ben met mijn droomkleed naar buiten gegaan. Echt een absolute aanrader deze winkel en echt zéér mooie trouwjurken voor een voordelige prijs !

Topservice!

De eerste jurk die ik pastte was "de jurk". Heel vlotte vriendelijke verkoopster. Het was de rit zeker waard!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Uitstekende vakkennis en vriendelijk!

De zeer sympathieke verkoopster Lonneke heeft me schitterend geholpen. Zij wist precies welke modellen ik leuk zou vinden en adviseerde me op een zeer toffe manier. Ze gaf me voldoende tijd en ruimte om alles rustig te proberen en was super vriendelijk.

• Vestiging N.v.t.